Hajime Kokonoi (4 tane sugar daddy)

80 3 2
                                    

Bonten'e yeni bir finans yöneticisi kız geldi. KIZIN 4 TANE SUGAR DADDYSİ VAR. Kız geldi bakımlı, hoş, güzel, ama bir o kadar kibirli. Burnu Kaf dağında kızın.

- Bu gerçek elmas mı?

- Evet efendim. (Kuyumcu)

- Bu gerçek değil. Sen kimi kandırıyorsun?

- Efendim bunlar gerçek- (kuyumcu)

- Gerçek elmas böyle olmaz. Kaldır şunları ben bunları parmağıma takmam.

Adam takıları topladı gitti. Gerçekten bu olay yaşandı. Bu kız tam bir bilmiş.

- Odanı beğendin mi? (Sanzu)

- Hayır.

- Anlamadım! (Sanzu)

- Hayır ne demek sen bilmiyor musun? Ailen öğretmedi mi hayırı?

- Hayır ne demek biliyorum. Beğenmemen tuhafıma gitti. (Sanzu)

- Yarın bir iç mimarla görüşücem odamın komple değiştiricek. Ayrıca bu evde çok kötü ne zevksiz insanlarsınız. Evi de değiştirelim. Koltuklar bu odayı karartıyor. Daha açık renkte bir şey alalım. Ayrıca perdeler neden siyah? Camlar zaten filmle çekili kimse görmez. Perdelerinde değişelim.

- Sayın çok bilmiş bunların masrafı nerden karşılanacak? (Kokonoi)

- Sen karşılarsın. Zenginim zenginim diyorsun ya. He işte zenginliğinin işimize yarayacağı zaman geldi.

- Bonten'in kasasından halledin. Şu küçük hanımada biriniz nasıl konuşması gerektiğini öğretsin. (Mikey)

Peki bu karı Mikey'e ne dedi.

- Bonten'in parasına ihtiyacım yok. Benim kocalarım Tokyo'yu ihya eder.

- Ko (rindou)

- Ca (Ran)

- La (Sanzu)

- Rın (Takeomi)

- Heeee kocalarım tam 4 tane kocam- pardon sugar daddy'im var.

- Kendini pazarlıyorsun. (Kokonoi)

- Sen bana orospu mu demek istedin?

O lafı demez olaydım o laftan sonra kıyamet koptu. Kız bildiğiniz panter gibi üstüme atladı. Saldırmadı atladı. Hala tırnakladığı yerler acıyor.

- SEN KİMSİN BANA OROSPU DİYORSUN. SENİN KAZANDIRDIĞIN PARALAR ÇOK MU TEMİZ. RÜKÜŞ, CAHİL, BİR HALTTAN ANLAMAZ. SEN KİMSİN.

Gariban Sanzu ayırmaya çalıştı ama nafile kız yapıştı üstüme sülük gibi.

- TAMAM DUR Y/N. KIZIM DURSANA OROSPU DEMEDİ O BIRAK SAÇLARINI. (Sanzu)

- BIRAKSANA İMDAT BENİ YOLUYORLAR. (Kokonoi)

- Döv döv eline sağlık benim içinde döv. (Ran)

- Adam dövesim geldi bir anda canım çekti. (Rindou)

- Ben gidiyorum. Şunuda bağlayın bir yere dalmasın durup durup Koko'ya (Mikey)

- Hepiniz ruh hastasısınız. (Takeomi)

Ya işte böyle oldu. Aşık olduğum kızla böyle tanıştım. Tabi şu an sevgiliyiz. Sugar daddy işini bıraktı. Yuva kurup çocuk yapıcam dedi hepsini terk etti. Şimdi de cebim ağlıyor. Bir insan her gün kuaföre gider mi? Benim sevgilim gider. Olsun ben onu şımartmayı seviyorum. Kıskanın sizin yok.
.
.
.

şman çatlatan çift Hajime ve Y/n...

Anime Story Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin