Black Dragon dahil herkesin ismini duyunca dizinin titrediği isim Taiju Shiba. Kendi okulunda olan, fotoğraf klübü başkanı Y/n'ye aşıktı, ama genç adam gidip açılamıyordu. Ya kız onu sevmezse ya ondan korkup uzaklaşırsa. Sonunda cesaretini toplayıp okul çıkışı kızın sınıfına gitti. Sınıftakiler korkuyla ona bakarken, o prensesini arıyordu.
- Y/n yok mu? (Taiju)
- Burdayım.
Taiju o sırada ömrünü bile verebileceği o gözleri gördü.
- Gel benimle. (Taiju)
Genç kız merakla ona bakmıştı, korku yoktu yüzünde sadece tatlı bir merak vardı.
- Neden Shiba-kun.
- Soru sorma gel. (Taiju)
Taiju sınıftan çıkmıştı. Y/n'den çantasını alıp onun peşinden gitti.
Okulun arka bahçesine gelmişlerdi. Genç kız merakla hala genç çocuğa bakıyordu.
- Shiba-kun bir şey mi oldu? Bir kusur mu işledim?
- Hayır sadece sana bir şey söylemem lazım. (Taiju)
Genç kız daha da meraklanıp ona yaklaşıp, gözlerinin içine baktı.
- Dinliyorum.
Genç çocuk dayanamayıp birden söyledi.
- Senden hoşlanıyorum benle çıksana! (Taiju)
Genç kız şaşırmıştı ama bu şaşkınlık uzun sürmedi ve yüzünü bir tebessüm kapladı.
- Bende seni seviyorum Taiju-kun.
Taiju elini genç kızın kafasına pat patladı.
- Bundan sonra hal ve hareketlerine dikkat etsen iyi olur S/N çünkü artık benimsin. (Taiju)
Genç kız ona baktı sevimli bir şekilde gülümseyip.
- Hai Hai!
Genç kız bir anda oğlanın boynuna atlayıp ona sarıldı, kokusunu içine çekti. Sevdiği çocuğun onuda seveceği hiç aklına gelmedi.
Genç oğlandı kızın beline kollarını doladı, o da hiç tahmin etmezdi sevdiği kızın onu seveceğini.
Fakat genç kız kendi 505'i bulmuştu, bunun farkında değildi...