Bonten Mikey Yandere

165 10 3
                                    

Karanlıktı her yer. En son işten çıkmış evime gidiyordum. Sonrası yok.

Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım. Tamamen açtığımda, tanımadığım bir yatak odasındaydım. Ayağımda zincir bağlıydı ve zincirin boyu baya uzundu. KAÇIRILMIŞTIM. (Bravo gerizekalı nasıl tespit ama)

Yatakta doğrulup zinciri ayağımdan çıkarmaya çalıştım.

- Lanet olsun. OLMUYOR.

- Olmayan şey ne sevgilim. (Mikey)

Kapıya döndüğümde biriyle göz göze geldim. O gözler çok tanıdık geliyordu. Yoksa... Manjiro-kun bu.

Yanıma yaklaşıp, ayakta dikilip tepeden bana baktı.

- Zinciri mi sökmeye çalışıyordun? Ne yazık ki olmaz hayatım. Onu çıkarırsak kaçarsın ve ben bunu hiç istemem. (Mikey)

- Lan ruh hastası, KÖPEK MİYİM BENİ ZİNCİRLİYORSUN!!

İç çekti. Yüzü hala stabildi.

- 12 senede hiç değişmemişsin Y/n-chan. Hala aynı asabilik var üzerinde. (Mikey)

- BANA BAK ÇÖZ ŞUNLARI ŞAKA MISIN YA KAÇIRMAK NE DEMEK. HEM BENİ GÖT GİBİ ORTADA BIRAK GİT HEM KAÇIR NEYİN PEŞİNDESİN-

Yüzü hala aynıydı ama sesini yükselterek.

- Yeter konuştuğun sus! Bağırmadan konuşursan dinlerim ama bağırmaya devam edersen sustururum! (Mikey)
Dedi.

Sustum. Napıcak bana. Duyduğum kadarıyla ve haberlerden gördüğüm kadarıyla azılı bir Yakuza lideriydi Mikey. Eski tatlı, güler yüzlü, merhametli Manjiro-kun değildi. Benim burdan gitmem lazım. Ama köpek gibi zincirli halde yapamam bunu. O zaman manipülasyon mod on.

- Manjiro-kun sana bağırdığım için özür diledim. Bir anda bilmediğim bir yerde ayağım zincirli uyanınca çok korktum.

Yanıma oturup saçımı okşadı.

- Korkmana gerek yok. Ben yanındayım sana kimse bir şey yapamaz. (Mikey)

En çok senden korkuyorum ya zaten.

- Sağol ama Manjiro-kun zincirler bileğimi çok acıtıyor.

- Hmm. Aslında gevşek bağlamıştım. Dur bir bakayım. (Mikey)

Ayağımı eline alıp baktı. Bir anda büküp kırdı. AYAK BİLEĞİMİ KIRDI. O acıyla çığlık attım.

- Sen kimi manipüle etmeye çalışıyorsun. BEN SENİN CİĞERİNİ BİLİYORUM KİMİ KANDIRIYORSUN APTAL SEN. (Mikey)

Canım çok acıyor. Hem kanmamıştı hem de bileğimi kırdı. Eski Manjiro olsaydı sorgulamadan kıyamaz hemen çıkarırdı zincirleri.

- Uslu uslu otur. Ben doktor çağırıcam bileğin için. Eğer uslu durmazsan diğer bileğinide kırarım. Duydun mu! (Mikey)

Evet anlamında kafamı salladım. Saçlarımı okşadı.

- Aferin benim Y/n-chan'ıma. Sana güvenebileceğimi biliyordum. (Mikey)

Yanağıma bir öpücük kondurup odadan çıktı. Göz yaşlarım yanağımdan süzülmeye başladı. Burdan çıkış yok. Napıcam ben. Deliririm burda.

...

Doktor gelip ayağımı sargıya aldı. Ondan sonra Manjiro hiç yanıma uğramadı. Gelmesinde zaten istemiyorum böyle şurda kıvrılıp öleyim.

Derken kapı açıldı. Yok huzur bana haram.

- Sano-kun sizi sofraya çağırıyor. (Hizmetli)

- Canım yanıyor uyumak istiyorum.

Anime Story Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin