Yakuza Mikey

142 10 2
                                    

Herkesin adını duyunca dizinin titrediği o adam Sano Manjiro. Karşısında güzeller güzeli bir kadın duruyordu ve ona Yakuza'nın gerçek sahibinin kendisi olduğunu söylüyordu.

- Bakın Bayan Akazava. (Mikey)

- Y/n.

- Peki. Bak Y/n kim olduğun zerre kadar umrumda değil Yakuza benim ve hep böyle kalıcak. (Mikey)

Genç kadın hafifçe sırttı, dudağında ki kırmızı rujla ilgi çekici duruyordu.

- Sano bir dahakine bu kadar nazik olmam. Ya seve seve o koltuktan kalkarsın, ya da-

- Ya da ne Bayan Akazava. (Kisaki)

Genç kadın alaycı bakışlarıyla süzdü kisaki'yi.

- Sen kimsin? Sen kendini ne sanıyorsun? KARŞINDA HİYOMİ AKAZAVANIN KIZI VAR SEN NE CÜRETLE BENİMLE BÖYLE KONUŞURSUN. Ayrıca benim muhattabım senin gibi biri değil, Sano-kun benim muhattabım. Bir daha kendinden üstün insanlar konuşurken araya girme, yoksa o dilini keser münasip bir yerine soktururum.

Kisaki sessiz kaldı. Manjiro durumun ciddiyetinin farkına vardı. Kız kendinden önceki Yakuza yöneticisi olan Hiyomi Akazava'nın kızıydı. Kadının dediğine göre babası Yakuza'yı kızına devretmişti.

- Bir kadın mı Yakuza'yı yöneticek. Bu çetede sokak serserilerinin çetesine benzemez- (Mikey)

- Ama sen benim gibi Yakuza'nın içinde büyümedin. Tokyo'da boktan bir serseriydin, kendi çapında kavga eden üç beş ahmaktan biriydin. Manjiro ya Yakuza ya da canın seçim senin.

- SEN BENİ TEHDİTMİ EDİYORSUN. (Mikey)

Kadın şaşırmış gibi davranarak.

- A a bende Manjiro Sano'yu kadınlara karşı nazik, sevecen biri diye duymuştum, ama şu an karşımda bana bağıran bir adam var ne kadar yakışıksız.

- BEN SANO MANJİRO'YUM. TOMANI TIRNAKLARIMI KAZIYA KAZIYA BURAYA KADAR GETİRDİM. (Mikey)

- KARANLIK DÜRTÜLERİN OLMASA SEN BİR BOKA YARAMAZDIN. YENİLMEZ MİKEYMİŞ. Peki o yenilmez Mikey'nin karanlık sırrını biliyorlar mı? Ne yazık ki muhteşem Y/n herkese yaydı.

- NE YAPTI. (Mikey)

Kisaki silahını çekip genç kadının başına dayadı ama kadının korumalarıda silahlarınu çekip Manjiro ve Kisaki'ye doğrulttu.

- Bu kadar mı kızdın? Gay falan mısın Tetta ne bu asabiyet. Aşık mısın Manjiro'ya?

- KES SESİNİ. (Kisaki)

- Ay kessene sesimi çok merak ettim nasıl kesicen.

- Akazava git! (Mikey)

- Yakuza'yı devredecek misin?

- Hayır ortak olucaz! (Mikey)

- Mikey hayır! (Kisaki)

- Sen benim kararlarımı hiçe mi sayıyorsun? Şakın Kisaki sakın kendini Ken-chin ile bir tutma! Ayrıca bayan Akazava'yada bir oda hazırlat benim katımda! (Mikey)

- Ama Mikey- (Kisaki)

- Ne diyorsam onu yap! (Mikey)

Kisaki baş selamı verip odadan çıktı. Arkasından Manjiro korumlarıda kovdu. Genç kadın şimdi en güçlü silahını kullanıp Sano'yu avcunun içine alacaktı.

Yerinden kalkıp Manjiro'ya yaklaştı. Arkasına geçip omuzlarını ovmaya başladı.

- Sence de şu Kisaki fazla haddini aşmıyor mu?

- Ne gibi? (Mikey)

- Baksana kendini lider ilan etmiş.

- Yok öyle bir şey! (Mikey)

Genç kadın, adamın omuzlarını ovmaya devam etti.

- Sen öyle diyorsan ama baksana ortağının yanında sana sesini yükseltti. Sanarsın Toman'ın lideri o.

Manjiro, Y/n'in bu sözlerine Kisaki'ye baya kurulmuştu. Genç kadın Kisaki'yi göndermek için elinden geleni yapacaktı. Babasının katilini kendi elleri ile öldürücekti...

Anime Story Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin