Final!

262 28 39
                                    

Şimdiden uyarim smut bölüm olucak! İyi okumalar! 💌

Otele geldiğimizde kendimi yatağa attım. Bacaklarım çok ağrıyordu ama uykum yoktu. Hoseok duş alacağını söyleyip banyoya girdi. Üzerime pijamalarımı giyip yatağa uzandım ve dizi aramaya başladım. Önceden izlediğim bir diziyi görünce durdum ve izlemeye başladım. Banyonun kapısının açılmasını duydum ama kafamı çevirmedim diziye o kadar dalmışım ki.

Yanımda hissettiğim hareketlenme ile döndüm. Hoseok üzerini giymeden bornozuyla yanıma yatmıştı. Onu takmayıp diziye geri döndüm. Dizi yavaş yavaş farklı olaylara ilerliyordu kapatmak için kumandayı aradım ama bulamadım.

"Bunu mu arıyorsun?"

Dedi elindeki kumandayı gösteren Hoseok. Hızlıca kafamı sallayıp kumandayı almak için uzandım. Kumandayı benden kaçırdı.

"Niye ne güzel diziyi izliyorduk"

Ne o da mı izliyordu?

"İzlemek istemiyorum daha uykum geldi versene kumandayı"

Almak için hareket ettiğimde Hoseok'un üzerine düştüm. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı ve o sadece bornoz ileydi. Kalkmak için hareket ettiğimde Hoseok elini belime sardı.

"Nereye gidiyorsun sevgilim?"

"U-uykum geldi"

Ben neden kekelemiştim şimdi. Kalmak için kendimde güç bulamıyordum sadece Hoseok ile bakışıyorduk. Yüzümü uzaklaştırıp gözlerimi kaçırdım. Eliyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı. Yakın değilmişiz gibi kendine daha çok çekti.

Dayanamayıp dudaklarımızı birleştirdim. Sanki bunu yapmamı bekliyormuş gibi hemen karşılık verdi. Yavaş başlayan öpüşmemiz daha çok sert olamaya başlıyordu. Ortaya dillerimizde girmişti. Hoseok'un alt dudağını emerken o da üst dudağımı emiyordu. Durmamız gerektiğini düşünüp benden ayrıldı.

"Yeter Yoongi yoksa bunun sonu hiç iyi yere gitmeyecek"

Omuzlarımı silkip kollarımı boynuna doladım.

"Umrumda değil sen başlattın"

Diyerek yeniden dudaklarımızı birleştirdim. Öncekinden daha sert şekilde öpmeye başladı. Yavaşça boynuma inip ısırıp öpüyordu. Kesinlikle izler kalacağına eminim. Sırtım yatak ile buluşmuştu. Boynumu yukarı doğru kaldırıp daha çok yer açtım onun için. Üzerimdeki pijama gömleğin düğmelerini açmaya başladı. Artık bu işin dönüşü yoktu.

Boynumdan ayrılıp göğüs uçlarıma doğru yol aldı. Bir tanesini ağzına alıp ısırıp emmeye başladı. Diğeri ile eliyle oynuyordu. Kendimi tutamayıp ağzımdan bir inleme çıktı.

"Ahhh"

Ayrılıp yeniden dudaklarımı öptü ve,

"Emin misin Yoongi? Hazır mısın? Bunun dönüşü yok biliyorsun"

Bornozundan tutup kendime çektim.

"Eminim Jung"

Soyadıyla seslenmemi seviyordu. Onaylayıp dudaklarıma küçük bir öpücük bırakıp gömleği ve altımdaki pijamayı çıkardı. Sadece baksır ile kalmıştım.

"Ah Min tenin bembeyaz. Çok.. Çok güzelsin"

Diyerek boynumdan başlayarak yavaş yavaş öpmeye başladı. Bu yavaşlığı beni öldürecekti. Baksırıma gelince durdu. Yine aynı yavaşlıkta çıkardı. Hoseok'un bornozunun ipinden tutup çektim. Artık ikimizinde üstünde hiçbir şey yoktu.

Diliyle deliğime yavaş yavaş darbeler atıyordu. Güzel ince parmaklarını ağzıma doğru uzattı. Onun gibi yavaş yavaş parmaklarını yalamaya başladım. Kafasını kaldırıp baktı.

Gitarist Or Dancer | SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin