"A katarzis a halálnál mélyebb zuhanás: a fény végső kialvásának fenyegetése. Felébredni csak ettől tudunk."
Müller Gábor (Sorsról és életről)
Kiscsillag - az édesapja ezen a néven szólította. 𝐖𝐢𝐧𝐬𝐥𝐞𝐭 𝐒𝐭𝐚𝐧𝐭𝐨𝐧 egészen a haláláig nem is értette a miértjét, amíg a tökéletesnek hitt családja ezt követően szét nem szakadt és alig kivehető, atomjaikra hullott emlékekké nem morzsolódott.
Hat év telt el azóta. Tizenhét éves lett, tapasztalatokkal tarkította fénytelen múltját, miközben beletörődött a világba és annak szapora menetébe, mégis a semmiből ott találta magát Coeur d'Alene kisvárosában, hogy egy harmatos életet kezdjen az új "családjával", vagyis inkább az édesanyja új családjával, aki hat évvel ezelőtt a gyásztól menekülve, hagyta, hogy mások kezei által nevelkedjen a lánya.
𝐇𝐚𝐦𝐢𝐥𝐭𝐨𝐧 𝐓𝐨𝐫𝐫𝐞𝐬 sok mindent mondhatott el magáról - kicsapongó hallgatója a Montanai Egyetemnek, kissé sem egyszerű, vagy vidám ember és tehetőssége ellenére mégis egy kertész, aki egy bizonyos család házkörüli feladataival szeret foglalatoskodni szabadidejében - de azt nem, hogy gyilkos lenne. Mégis ez a kisváros, a negyvenötezer főjével szentül állította, hogy megillető név ez a férfinek.
Mindkettejük kietlen élete fordulatot vesz, amikor egy első pillantás következtében a lány zöld szempárja eggyé válik a férfi borús eget tükröző íriszeivel - az egyetlen pillanat, amikor két megsebzett lélek váratlanul összeforr. De a korkülönbség és a családi bizalom határainak átlépése kételyeket, egyaránt pedig tartós veszélyeket is szül, amelyek egy meglepetésszerű csomagban érkeznek.
× × ×
Bűnbe esni sosem volt nehéz, de mi van akkor, ha a megújulás csak is a katarzis tisztítótűzében mehet végbe?
Akkor nem tehetsz mást, mintsem hagynod, hogy végleg felemésszen.
YOU ARE READING
Katarzis
RomanceKiscsillag - az édesapja ezen a néven szólította. 𝐖𝐢𝐧𝐬𝐥𝐞𝐭 𝐒𝐭𝐚𝐧𝐭𝐨𝐧 egészen a haláláig nem is értette a miértjét, amíg a tökéletesnek hitt családja ezt követően szét nem szakadt és alig kivehető atomjaikra hullott emlékekké nem morzsolód...