"Yani kısaca bizim ilişkimiz biteli 2 yıl oluyor komiser". Komiser Wang sandalyesine yaslanıp Tanaka Amaya'nın eski nişanlısını dinliyordu.
"Hiç üzülmediniz mi bay Yao?". Genç adam bilekliği ile oynarken komisere küçük bir bakış attı. "Bizimki sadece hevesti komiser. Tabiki üzüldüm, bir kadının öldürülmesi çok korkunç ancak dediğim gibi. Geçmişi geçmişte bıraktım ben".
Komiser Wang, maktulün eski nişanlısı ile biraz daha sohbet ettikten sonra onu kriminale götürmek için ayaklandı. Tam çıkacakları sırada içeriye komiser Xiao ve Wang Haoxuan girmişti.
"Ah komiser Haoxuan gelmeniz iyi oldu. Bay Yao'yu parmak izi ve swap örneği için kriminale götürür müsün?". Komiser Xiao yanındaki gencin koluna çimdik attıktan sonra Haoxuan sahte bir gülüşle komiser Wang'ı onayladı.
Wang Haoxuan kriminale geldiğinde biraz gerilmişti. Emniyete geldiğinden beri ilk defa kriminale gelmişti, üstüne Jiyang da burada görevliydi.
Kapıyı açıp içeri girdiğinde kıyıda köşede çalışanlar vardı. Hiçbir şey söylemeden görüş noktasına giren Jiyang'a doğru ilerledi. Sırtı dönüktü ancak uzun saçları onu ele veriyordu. Haoxuan sahte bir öksürük yaptığında Jiyang ani refleksle ürküp arkasına baktı. "İnsan gibi merhaba diyebilirsiniz komiser Xuan".
Haoxuan yerden bakışlarını çekip karşısındaki çocuk ile göz teması kurdu. İlk gün karşılaştıkları gibi ona nefret ile bakıyordu. Wang, yanındaki adamı işaret etti. "Wang Yibo, yani komiser Wang parmak izi ve swap için bu beyefendiyi getirmemi istedi".
Jiyang, Tanaka Amaya'nın eski nişanlısından tükürük ve benzeri örnekler ile parmak izi örneği aldıktan sonra tekrar sırtını dönüp çalışmasına devam etti. "Siz gidebilirsiniz bayım. Ben örnekleri aldım".
Genç adam kafasını kaşıyıp karşısındaki çocuğa şüphe ile baktı. "Sonuçlar ne zaman çıkar acaba güzelim?". Jiyang arkasını dönüp, gözlerini büyüterek adama baktı. "Burası hastane değil bayım, sonuçlar bize lazım size değil. Ayrıca ben kız değilim". Genç adam bıyık altından gülümseyip Jiyang'ı süzdü.
"Kız olmanıza gerek yok. Ayrıca kızları sollarsınız". Jiyang adama göz devirip işine devam etti. Biraz daha üsteler ise küçükken dövüş sanatlarında öğrendiklerini adama uygulayacaktı ya da Haoxuan adamı boğazlayacaktı çünkü şuan sol gözü sinirle seğiriyordu.
Genç adam Jiyang'a doğru biraz yaklaşıp göz kırptı."Acaba çıkışta bir kahve içer miyiz?". Jiyang sinirle bakışlarını Haoxuan'e çevirdi. Şuan ikisi de Amaya'nın eski nişanlısı tabutluk edebilirdi. "Yavşak piç".
Komiser Haoxuan adamı tişörtünün ense kısmından tutup kendisine doğru çekti. "Bu kadar yeter. Çalışanlarımızı taciz etmenin 5 ve 7 yıl arası hapis cezası var".
Haoxuan adamı resmen köpeği gibi çekiştirip kriminalden çıkarıp emniyetin çıkışına geldiğinde, adamı bırakmadan binanın arka tarafında kalan arabasına doğru sürükledi. "Napıyorsun ya!". Adam Haoxuan'in elinden kurtulmaya çalışsa da Haoxuan onu sıkıca tutuyordu.
Haoxuan arabasının önüne geldiğinde adamı hızlıca itip sırtını arabanın ön tarafına yasladı. "O çocuğa bir daha yaklaşırsan parmaklarını kırarım". Genç adam korkulu gözler ile karşısındaki öfkeli adama baktı. Gözlerinden ateş püskürüyordu. Ses tonu sinirlendiği için korkutucuydu. "S-sen polissin, bana bir sikim yapamazsın!".
"Sen öyle san". Haoxuan'in yandan attığı gülüş adamı korkutmuştu. Adamın elini tutup yüzük parmağını tutup tersine doğru çekti. Bu daha başlangıçtı. Adam acı ile çığlık attı, "napıyorsun manyak herif!". Komiser Wang hala öfkesini atlatamamıştı ki adamı ters çevirip sağ kolunu sırtına doğru ters çevirdi. Resmen elini kırmaya çalışıyordu. "Özür dilerim, l-lütfen bırak!"
ᥫ᭡
Komiser Wang, masanın en köşesine oturup dizüstü bilgisayarları açtı. Onun hemen karşısına komiser Xiao oturmuştu. Xiao'nun yanına Hanse, onun karşısına Şef ve diğer yana da Haoxuan oturmuştu. Ekip, Mark'ın bahsettiği oyunu araştırıp konuşmak için bir araya gelmişti.
"Bir şey buldun mu kanka?". Hanse siyah ojeli tırnaklarını özenle incelerken komiser Wang ona ters ters bakıyordu. Kanka demesi hoşuna gitmiyordu ancak alışmıştı. Bu ekibe katıldığından beri ona karşı çok sıcak davranıyordu.
"Şuan siteye girdim ve sanırım bir şeyler buldum". Komiser Wang gözlerini kısıp oyuna yapılan yorumları inceledi. "Buna bakmalısınız bence". Bilgisayarı arkadaşlarına çevirdiğinde bahsettiği yorumu eli ile gösterdi.
Şef gözlüğünü işaret edip, Yibo'ya seslendi. "Evladım ben göremiyorum oku şunu". Komiser Wang bilgisayarı tekrar kendine çevirdiğinde sesli bir şekilde okudu yorumu. "Bu oyun çok eğlenceli. Bir sonraki levelimi bir kadına uygulayacağım. Çiviyi kafasına geçireceğim. Çok eğlenceli olacak".
Komiser Wang'ın okuduğu yorum tüylerini ürpertmişti. Neden insanlar böyle bir oyun yaptıysa zaten. Komiser Xiao, Wang'a yönelik konuştu. "Yorumu yazdığı tarihe bakar mısın?".
Komiser Wang yorumu okuduktan sonra dosyalara bakan Haoxuan'e seslendi. "Anna Mathis'in cinayet tarihi neydi bir bakar mısınız?". Haoxuan kafasını sallayıp Mathis'in dosyasını açtı. "4 mart baş komiserim".
Komiser Wang saçlarını hızlıca kaşıyıp ekip arkadaşlarına baktı. "Yorum 3 martta atılmış. IP adresi ile konumunu falan bulabilir miyiz acaba?".
ᥫ᭡
Şef kısa bir telefon görüşmesi yaptıktan sonra yorumu incelemesi için bilişime göndermişti. İçeri girip kahveleri dağıtırken konuştu. "Tanaka Amaya'nın otopsi sonucu çıktı". Kolunun altına sıkıştırdığı dosyayı işaret ettiğinde Yibo sıcak kahvesinden bir yudum aldı.
Şef, yerine oturduğunda dosyayı açtı. Öldürülürken yüzündeki vahşet kağıt üzerinde de acı vericiydi. "Yüzünde toplamda yirmi iki adet şiddetli yırtık var. Altı tanesi ağzının içine girmiş ve dilini kesip atmış. Katil kızın kafasını nasıl sertlikte vurduysa burun, yanak, alın ve çene kemiği dahil olmak üzere on altı yüz kemiğinden altı tanesine cam parçaları saplanmış. Kısaca ölüm nedeni şiddetli beyin travması. Maktulün sağ göz çukuruna uzun bir cam parçası saplanmış ve göz sinirlerini kesmiş".
"Oha amına koyayım bu katil sadist orospu çocuğunun teki çıktı". Komiser Haoxuan'in bu ani tepkisine komiser Xiao kıkırdamıştı. Şef sahte bir öksürük yaptıktan sonra dikkatleri tekrar üstüne çekip okumaya devam etti.
"Tanaka Amaya'nın evinde bulunan parmak izi hala kimse ile eşleşmedi. Ayrıca evde sadece farklı iki parmak izi var. Birisi Amaya'ya ait diğeri ise katile ait".
Komiser Wang bitmek üzere olan kahvesinden son yudumunu alırken Şef'e baktı. "Peki eve zorla girilme izi falan yok mu. Bu kişi nasıl girmiş-". Komiser Wang altında hissettiği hareket ile ağzındaki içeceği püskürtüp gözlerini fal taşı gibi açtı. Alt kısmına baktığında bir ayak ile karşılaşmıştı. Şuan şok üstüne şok geçiriyordu. Karşısındaki adama baktığında ona gülümsüyordu.
Komiser Wang, Xiao Zhan'ın ayağı hareket ettikçe kasıklarında karıncalanma hissediyordu. "İyi misiniz komiser Wang?". Yibo ona soru soran Xiao Zhan'a kötü kötü baktı. Alnından terler akıyordu, Xiao Zhan ayağını Yibo'nun erkekliğinin üstünde çember halinde sürtüyordu. "İ-iyiyim komiser Xiao". Terleyen alnını mendil ile silerken tanrıdan sabır dilercesine gözlerini kapadı.
Şef dosyayı karıştırdıktan sonra umutsuzca Yibo'ya döndü. "Maalesef, içeri zorla girilmeye dair iz yok. Ayrıca kapıda Tanaka Amaya'nın dışında başka bir parmak izine rastlanmadı. Hepinizin merak ettiği o soruyu da cevaplayayım". Şef elindeki dosyayı masaya bırakıp ekip arkadaşlarına baktı. "Tanaka Amaya'nın öldürüldüğü gün, apartmanın kameraları bozukmuş".
Kapı tıklandığında içeriye bilişimden birisi girmişti. "Komiserim yorumu yapanın adresini bulduk. Yorum yapan kişinin adresi Anna Mathis'in apartmanından"
*
*
*Cambaz 586 okunma olmuş teşekkürler.
Bu arada benim arkadaşlarım da okuyor ve bazı karakterleri tanımıyorlar , o yüzden bugün karakter tanıtımı için bir bölüm atacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cambaz ⏤ yizhan
Misterio / SuspensoCambaz internette cinayet oyunu olarak popüler bir hale gelirken, bir cinayet davasına dönüşür. Katil durmaksızın kurbanlarını acımasızca katlederken, dosyayı başkomiser Wang Yibo ve ekibi üstlenir. Acil bitirilmesi gerekilen davanın yeni ortağı ise...