"Ya bizi gören olursa?". Komiser Xiao Wang Yibo'yu odaya iterken kapıyı kilitledi. Endişe ile kendisine bakan genci arkada kalan koltuğa itip üstüne çıktı. "İş arkadaşıyız bir komiser, olur böyle şeyler". Genç adama gülümseyip gömleğini parçalarcasına açıp boynunda yerini aldı. Akşam olmuştu ve emniyet yavaş yavaş boşalmıştı.
Komiser Xiao gencin süt beyazı tenini yalayıp öperken tekrar yüzüne baktı. Çok mayhoş bakışlardı bunlar. "Dudağınızın altındaki ben". Zarif eli ile küçük benin üstüne dokundu Yibo. Daha sonrasında Xiao Zhan'ın ensesinden tutup dudağının altına öpücük bıraktı. Komiser Xiao gencin dudaklarını parçalarcasına öpmeye devam etti. Nefes almak için ayrılırken elini Yibo'nun penisinin üzerine koydu.
"Pantolonun patlayacak". Küstahça gülerken, Wang Yibo üstündeki adamı hızlı bir hamle ile altına alıp omuzunda ki gömleğini gelişigüzel yere fırlattı. "Buna siz sebep oldunuz komiser". Komiser Wang üstündeki adamı tahrik etmek için erkekliğini onunkine sürtüp öpmeye başladı.
Komiser Xiao gencin belinden tutup kendine bastırdı. Artık kalkık olan tek şey Wang Yibo'nun penisi değildi. Komiser Wang altındaki adamın dudaklarından ayrılıp ayağa kalktı ve üstünü tamamen çıkardı. Xiao Zhan emniyete geldiği günden beri çekici bulduğu adamı şimdi tamamen çıplak görüyordu ve birazdan onun içine girecekti.
Nihayet ikisi de çıplak kaldığında Wang Yibo koltuğa uzanıp, bacaklarını birleştitip kendini kapatmaya çalıştı ancak bunun bir anlamı yoktu. Zaten birazdan Xiao Zhan kapattığı yeri becerecekti. Xiao Zhan bu seksi bedeni iyice görmek için duvara yaslanıp ona baktı. "Kendini kapama Wang Yibo, arala bacaklarını".
Komiser Wang, karışısındaki adamın tok sesi ve bakışları ile denileni yaptı. Emirleri hiç sevmezdi ancak karşısındaki adamdan emir almak hoşuna gitmedi değildi. Wang Yibo bacaklarını araladığında Xiao Zhan gülümseyip üzerine çıktı. "Islanmışsın".
Komiser Wang'ın cevap vermesine zaman tanımadan iki parmağını dolgun dudaklara uzattı. Genç adam onu güzelce karşılayıp Xiao Zhan'ın parmaklarını iyice yaladı. Komiser Xiao parmaklarını çekip genç adamın deliğinin üstünde sürtüp onu biraz daha çıldırttı. "Sikeyim sok şunları".
Xiao Zhan beklediği tepki ile hızlıca iki parmağını gencin deliğine gönderdi. Wang Yibo bir anda içindeki acı ile boğuk bir şekilde nefes aldı. Canı acıyordu. "Korkma birazdan hoşuna gidecek".
Komiser Xiao'nun dediği gibi olmuştu. Wang Yibo'nun deliğinde o zarif parmaklar hareket ettikçe zevk almaya başlamıştı. "Şuan buradan ne kadar seksi durduğunu görseydin kendine azardın". Ancak Wang Yibo hiç oralı olmamıştı. Xiao Zhan'ın parmağı zevk noktasını bulurken bacakları titrerken dudağını ısırıp inliyordu.
Komiser Wang içinden çıkan parmaklar ile boşluğa düşmüştü. Gözlerini açıp karşısındaki adama baktı. Tam da zevk aldığı sırada yapmıştı. "Merak etme şimdi daha iyisini içine alıcaksın". Komiser Wang, karşısındaki adamın penisine baktığında yutkunmadan edememişti.
Komiser Xiao, karşısındaki gencin bir bacağını omzuna atarken penisini Yibo'nun deliğine konumlandırdı. "Dönüşü yok bunun bak". Wang Yibo sinirle karışısındaki adama baktı. Kendisi ile oynuyordu resmen. "Şu sikik şeyi deliğimde sürtüp beni deli edeceğine içime gir artık yoksa azgınlıktan ikiye bölüneceğim".
Komiser Xiao gencin içine girdiğinde Wang Yibo çığlık atarcasına inledi. "Altımda kıvranışını, yüzünün halini, çığlıklarını... hepsini duymak istiyorum Wang Yibo". Oldukları kat tamamen boştu. Komiser Xiao, Yibo'nun içine girdiğinde iki üç saniye bekledi. Daha sonra ise yavaşça içinde hareket etmeye başladı. "Tanrım şaka mı!".
Wang Yibo yavaş yavaş zevk almaya başlıyordu. "Rüyada mıyım? çok güzel". Wang Yibo, Xiao Zhan'ın dediği gibi inlemelerini hiç bastırmadan zevk haline bürünmüştü. Üstündeki adam gencin yumuşak dudaklarına yaklaştı ancak öpmedi. Sadece fısıldadı.
"Rüyada mısın bilmiyorum ancak benim karşımda rüya olamayacak kadar güzellikte biri var". Gencin dudaklarına öpücük bıraktığında, hareketlerini biraz daha hızlandırdı. "Sakın durma komiser".
Komiser Xiao gencin bacağını omuzundan indirip içinden çıktı. Daha sonrasında hızlıca koltukta oturur pozisyona gelip komiser Wang'ı kucağına aldı. Wang Yibo komiserin penisini tutup kendi içine soktu. Tam da en güzel yerinde pozisyon değiştirmişti ancak önemi yoktu şuan oldukça zevk alıyordu.
Komiser Xiao kucağına oturan çocuğun dolgun kalçasını tutup hareket ettiriyordu. Wang'ın deliğini yakacak dereceye getirmişti. Tam zevk aldığı noktayı bulmuş ve Wang Yibo'yu ağzının içinde inletecek duruma getirmişti. Hareketleri hızlı ve sertti. Kucağında zıplatıyordu komiseri. "Dilini ver bana".
Komiser Wang, hiç itiraz etmeden Xiao Zhan'a dilini uzatıp öpüşüne karşılık veriyordu. Arada Xiao öyle vuruşlar yapıyordu ki komiserin ağzına inliyordu Yibo. Bu da Zhan'ın daha da hızlanmasına neden oluyordu. Odada sadece Zhan'ın vuruşlarının sesi, Yibo'nun inlemeleri ve öpüşme sesi vardı.
"Boşalacağım". Komiser Wang artık dayanacak gibi değildi. Tutunmak için Xiao Zhan'ın omuzlarına dolayıp kalan son anlarının tadını çıkardı. "İçime boşalın komiser Xiao". Komiser Xiao Yibo'nun içine boşaldığında üstündeki gençte boşalmıştı. Komiser Xiao içinden çıkmadı. Yavaş yavaş bir kaç yavaş vuruş yaptı. Genç çocuğun kalçasını kavrayıp, penisini deliğine bastırıyordu.
Wang Yibo'yu üstünden kaldırıldığında kafasını arkasına yaslayıp derin derin nefes aldı. Xiao Zhan kaç saattir Wang Yibo'nun penisi ile masa altında oynamıştı resmen. Onunla sevişmek istiyordu, şimdi de istediği olmuştu.
Komiser Wang sıcaktan yanan yanaklarını hafifçe tokatlarken, Xiao Zhan doğrulup alnındaki ıslak saçlarını geriye doğru çekmişti. "Hayatımda geçirdiğim en iyi dakikalardı". Ve Wang Yibo ilk defa arsız Xiao Zha'a utanmadan bunu söylemişti.
*
*
*Dürüst olmak gerekirse smut yazmakta iyi değilim jiyang tarafından basıldıkları için devamını isteyen çok oldu. Bu arada ben hep kontol ediyorum yayınlanmadan önce ve yayınlandıktan sonra yine de yazım yanlışı oluyor lütfen görmezden gelin PQHWPSGAOAGOQWG
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cambaz ⏤ yizhan
Misterio / SuspensoCambaz internette cinayet oyunu olarak popüler bir hale gelirken, bir cinayet davasına dönüşür. Katil durmaksızın kurbanlarını acımasızca katlederken, dosyayı başkomiser Wang Yibo ve ekibi üstlenir. Acil bitirilmesi gerekilen davanın yeni ortağı ise...