17. BÖLÜM

3.8K 153 16
                                    

Evlenelim..

Bazen bir kelime her şeyi değiştir. Biri gelir hayatınıza her şeyi değiştirir. Düzeninizi , hayatınızı soyadınızı daha bir çok şeyi.

Şimdi Renas Arjin'in hayatını değiştiriyordu. Bir tek Arjin'in ki mi değişiyordu peki ? Hayır Renas'ın da hayatı değişiyordu.

..

Arjin'in söylediği şeyi ilk başta anlamamıştı Renas. Kafasını kaşıyıp , gözlerini etrafta gezdirmişti. Sonra çatık kaşları ile Arjin'e dönüp " hı " demişti.

Ciddi bakışlarıyla Renas'a bakan Arjin gözlerini daha çok açıp konuştu.

- Evlenelim işte. İstediğin bu degil mi ?
Babamla da konuştum yarın öbür gün nişan yapılır..

Renas'ın anlamsız bakışlarını gören Arjin sesli bir şekilde " istemiyor musun ? " Dedi.

Renas kaşlarını kaldırıp masumca baktı Arjin'in yüzüne. Sonra yutkunarak konuşmaya başladı.

- Ciddisin sen , gerçekten şaka yapmıyor musun ?

Arjin olumsuzca başını salladı. Renas bu hareket ile içindeki aniden dolan sevinici dışarıya vurdu.

- Evlenelim tabii , tabii evlenelim niye evlenmiyelim ki ?

Arjin sessizce duruyordu. Renas Arjin'e sımsıkı sarılıp yanaklarından öptü.

Arjin Renas'ın bu hareketi ile şaşkınca yerinde duruyordu. Temastan hoşlanmazdı bunun için geri çekilmeye çalıştı.

- Dur be , bunun gerçek olmayan bir evlilik olduğunu biliyorsun değil mi ?

- Evet evet , şimdilik.

- Şimdilik derken ?

- Zamanla bana aşık olucağını sen de biliyorsun Arjin. Tamam hazırlıkları yapıyorum..

Renas Arjin'i bırakıp heyecanla ne yapacağını bilmeden arabaya ilerledi. Heyecanını belli etmek istemiyordu ama çok belli oluyordu.

Aklına gelen soru ile durdu Renas sonra bağırarak " isteme ne zaman Arjin Hanım ? " diye sordu.

Arjin " Babamla konuştuktan sonra ararım " dedi.

Renas ise " Tamam karıcım " deyip arabasına bindi.

Arjin duyduğu kelime ile yerinde kıpırdamadan durdu. Ne demişti o ?

Haklıydı ama değil mi artık evleniyorlar di. Renas'ın kendini çok kaptiracağı belliydi.

Arjin arabaya binip konağa gitmişti.

Konaktan içeriye girince annesi onu kapıda karşıladı.

Ayşe Hanım kızına bakarak " neredeydin ? " Dedi.

Arjin ise " Renas'la konuştum anne" dedi.

Ayşe Hanım gözlerini büyüterek sakince kızına baktı. Arjin artık her şeyi açıkça söylüyordu.

- Renas derken , Noluyor Arjin ?

- Hani evleniyorum ya anne.

- Biliyorum kızım ama bunu millet bilmiyor onun için bu buluşmalara nişanlanıncaya kadar ara verin.

- Kimse görmedi ki zaten anne.

- Olsun biri görür felan başımız derde girmesin. Eee ne zaman gelirler istemeye. Ay kızım evleniyor.

- Babamla konuşayım sonra haber veririm ona.

- Tamam. Baban şark odasında.

- Orada ne yapıyor ? Kapatmadık mı orayı ? Öbür odalar neye yetmiyor.

DÜĞÜN GÜNÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin