EnzoMă trezesc cu o durere enormă de cap, abia reușind să-mi deschid ochii. Mă frec în zona afectată, privind în jur. Se pare că mă aflu într-o cameră de hotel alături de o curvuliță, mirosul de iarbă îmi inundă căile respiratorii, făcându-mi capul să bubuie și mai tare. Drace, camera asta este un dezastru, sticle de vin sparte, cocaină pe lenjeria de pat, pe masă, iar sutienul tipei este agățat de lustră. Aș vrea să știu cum s-au întâmplat toate astea, dar se pare că am fost mult prea spart aseară ca să-mi mai pot aduce aminte ceva. Mă ridic din pat, lasându-mi bărbăția la vedere și mergând relaxat către baie. O să am nevoie de un duș lung și revigorant cu apă rece.
— Cu asta impresionezi tu femeile? chicotește Antonio
Futu-i, Antonio stă pe un fotoliu din hol, alături de o blondă focoasă, privindu-mă amuzat. Deci se pare că am fost mai mulți aseară.
— Te-ai speriat, prințesă? mă întreabă începând să râdă.
Pun mâna pe o sticlă aruncând-o și făcându-se praf la picioarele lui. Nu-mi arde de glume, nu când nu îmi aduc aminte nimic din ce s-a întâmplat seara trecută. Sper doar că am folosit prezervativ cu femeia aceea și că n-am să mă trezesc mâine cu cine știe ce infecție cu transmitere sexuală. În general evit escortele, îmi plac fetele cuminți, dar doar pentru o noapte. Nu văd de ce te-ai lega la cap într-o căsnicie, în afară de a părinților mei și de a părinților lui Antonio, nu văd căsnicii fericite sau măcar care să se înțeleagă. În ziua de azi fetele sunt pe interes, iar noi bărbații căutam aventuri, nu să ne legăm la cap cu cine știe ce nebună.
Dau drumul la apă, lăsând picăturile reci să-mi dezmierde trupul. Simt două mâini ce coboară ușor către prietenul meu și ce poate fi mai frumos decât sexul de dimineață. Se lasă la nivelul bazinului meu, începând să-l frece ușor. Las capul pe spate în momentul în care îi simt buzele ondulându-se perfect pe membrul meu.
— Enzo, avem treabă, îl aud pe Antonio și-mi vine să îmi trag palme.
— Nu puteai și tu să apari mai târziu? întreb mai mult oftând.
— Nu, acum pune ceva pe tine și hai să mergem, avem avion către Sardinia în două ore, rostește ieșind din baie.
Ies din duș, luându-mi în jurul bazinului un prosop. Nu mai pot să fiu nici satisfăcut că trebuie să apară creier de mangustă prin preajmă și să strice el totul. Dacă nu este ceva important jur că-i crap capul.
Îmi trag boxeri și pantalonii pe mine, uitându-mă după cămașă, dar nici urmă de ea. Bun, asta îmi mai lipsea să umblu pe holurile unui hotel de lux, la bustul gol. Blonda vine din baie, iar imaginea cu ea goală îmi face prietenul să zâmbească. Nu acum, avem treabă.
CITEȘTI
Jocul Pasiunii: Războiul iubirii
ActionTe-ai gândit vreodată că iubirea nu este un semntiment real și este doar în mintea noastră? Ei bine, așa gândește Enzo Hernandez, fiul lui Ares și Ailyn Hernandez. La cei douăzeci și trei de ani, maturitatea sa încă nu l-a găsit, iubind jocurile de...