Războiul iubirii: Capitolul IX

168 14 5
                                    

Esra

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Esra

          Plec cu inima îndoită din secția de poliție, lăsând stropii de ploaie să mă răcorească. Îmi asum că am greșit și nu mi-o poate ierta, dar în acel moment am vrut numai să aflu cine sunt părinții mei. Elias, mi-a spus că în schimbul lui Enzo, îmi dă informații, iar într-un final s-a sucit, așa că am luat decizia a-l ajuta pe Enzo. Deși frica mă acaparase în totalitate, în sala de vorbiri, m-am ținut tare și am reușit să-i țin piept animalului din fața mea. Nu-s sigură dacă ar fi ajuns să mă lovească, dar la ce privire lipsită de scrupule avea în acel moment, o mică șansă era.

          — Esra? Ce cauți aici? mă întreabă o voce feminină, extrem de familiară.

          — Ava! Când de mult mă bucur să te văd acum, rostesc, cuprinzând-o în brațe.

— Ce cauți aici? mă întreabă, încruntându-se.

— Vino pe la mine mai pe seară și o să-ți povestesc tot, spun, trăgând-o sub o streașină deoarece ploaia s-a întețit.

— În regulă, imediat ce termin ultimul pacient mă voi îndrepta către tine, ai nevoie de ceva? întreabă, primind o negare din partea mea.

Rămân blocată cu privirea asupra ei, până ce aceasta urcă într-un taxi și se face nevăzută. Gândul îmi zboară tot la Enzo și sper din suflet ca echipa lui sau mă rog, prietenii lui să reușească să șteargă dovezile și să-l scoată. Urc și eu în taxi, îndreptându-mă către casă, când telefonul îmi sună. Pe ecran apare numele doamnei mele ce-mi predă Istoria antică, doamna Olsen, și răspund fără a ezita.

— Alo, bună dragă, mă salută politicos ca de fiecare dată.

— Bună seara, doamnă Olsen, rostesc, la fel de politicos.

          — Dragă, m-am gândit la ceva, știu că situația ta nu-i atât de bună și nu vreau să mă înțelegi greșit, dar ce ai spune dacă ai locui la mine? mă întreabă, iar inima îmi bate foarte tare.

          — Nu pot accepta asta, rostesc cu jumătate de gură. Apreciez că v-ați gândit la mine, dar dumneavoastră aveți o familie, nu vreau să vin și eu pe capul dumneavoastră, adaug, deși nu-s așa sigură pe mine.

          — Nu vei sta pe capul meu, nu accept niciun refuz, știi prea bine că eu cu mama ta am fost prietene cât timp am predat la liceu, m-a susținut mereu și mă simt datoare față de ea, rostește încrezătoare. Am vorbit și cu soțul meu și nu-i nicio problemă, o să trimit pe cineva să te ajute cu bagajele, adaugă, fără a mă lăsa să mă împotrivesc.

Jocul Pasiunii: Războiul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum