Enzo
Se pare că nu o să mai dureze mult până ce blonda îmi va pica în pat. Faptul că i-a povestit și prietenei sale de mine, înseamnă că sunt pe drumul cel bun. Acum că am văzut că pot avea încredere în ea și nu ar sufla nimic poliției, o pot întoarce exact cum vreau eu, încă e mică și o pot modela după bunul meu plac. Dacă poliția și fata asta nu ne întrerupea sunt mai mult ca sigur că rupeam patul în două.
Îmi pun tricoul pe mine, mergând către ele și poziționându-mi mâna asupra taliei sale. O simt fâstâncindu-se ceea ce mă face să o trag mai aproape de mine. Bruneta din fața noastră zâmbește în colțul gurii, mutându-și privirea ba la mine ba la prietena sa ce este extrem de topită în acest moment.
— Eu o să plec, vă las să continuați ce ați început, rostește bruneta, blonda săgetând-o cu privirea.
— Nu, nu, Enzo tocmai pleca, aud vocea micuței din brațele mele.
Vrea să plec? Blondo, nu rămâne așa. Deşi sunt mai mult decât sigur că nu poate sta fără mine nici două zile. De aceea câteva zile am să mă evapor din viaţa ei să văd ce o să se întâmple. Ştiu că în faţa farmecului şi vrăjelii mele nu rezistă nicio femeie. Nu cred că s-a născut încă femeia care nu va ceda în faţa mea sau care va ceda extrem de greu. Toate vor sex, deşi majoritatea nu recunosc acest lucru sau încă nu au descoperit gustul. Aşa cum este şi în cazul puştoaicei de lângă mine. Totuşi tind să cred că dacă prietena ei nu ne întrerupea, acum exersam poziţii noi. Îmi şi imaginez cum mânuţele ei firave îmi atingeau fiecare părticică a corpului, în timp ce eu mă înfigeam şi mai tare în ea. Simt deja cum pantalonii mă strâng semn că tovarăşului meu i-a plăcut acest scurt joc de imaginaţie.
— Enzo, mai eşti cu noi? mă întreabă, pitica, fluturându-şi o mână prin faţa ochiilor mei.
— Nu te-am înţeles, rostesc, îndepărtându-mă de ea.
Dacă le tratezi cu indiferenţă imediat îţi cad în plasă. Oricât de frumos sau bogat poţi să fii, dacă tratezi o femeie cu linguşeală de proastă calitate o să te respingă. Trebuie să ştii când şi în ce mod să linguşeşti o femeie, pentru că rişti să îţi pierzi combinaţia. Ceea ce eu personal nu-mi permit, nu mă deranjează să mai am şi o femeie pură pe listă la câte dame cu km mulţi am avut până acum.
— Spuneam că noi v-om ieşi pe afară, vrei să ne însoţeşti? întreabă cu ochii mari.
Deşi nu vreau să o las să iasă singură înconjurată de toate potăile acelea în călduri, decid să-i refuz oferta. Dar mă voi asigura că nu ia contact cu nimeni de sex masculin. Nimeni nu pune mâna pe ceva ce-mi aparţine.
— Nu, Antonio mă așteaptă, poate cu altă ocazie, spun făcându-i cu ochiul.
Ies din apartamentul ei cu gândul de a mă duce acasă. Am nevoie de o baie fierbinte, dar totodată și de cineva care să-mi potolească nevoia de sex. Abia aștept ziua în care blonda mă va implora să i-o trag. Simt că sunt pe calea cea bună în tot ceea ce o priveșe. Urc în mașină, demarând în forță. Iubesc viteza, este o adrenalină ce nu poate fi descrisă în cuvinte. Mama mereu îmi spune să am grijă cum conduc, să nu mă mai aventurez la curse ilegale, să fiu conștient că cineva mă așteaptă acasă. Dar până la urmă o viață am și dacă îmi este scris să mor înfipt cu mașina într-un stâlp, eu nu am cum să schimb acest aspect. Semaforul se face roșu, iar în stânga mea se oprește un Mustang argintiu cu numere de Franța. Șoferul deschide geamul din dreapta, iar eu mă las ușor în jos pentru a-l vedea.
CITEȘTI
Jocul Pasiunii: Războiul iubirii
ActionTe-ai gândit vreodată că iubirea nu este un semntiment real și este doar în mintea noastră? Ei bine, așa gândește Enzo Hernandez, fiul lui Ares și Ailyn Hernandez. La cei douăzeci și trei de ani, maturitatea sa încă nu l-a găsit, iubind jocurile de...