Războiul iubirii: Capitolul IV

332 17 4
                                    

Enzo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Enzo


Mă trezesc din nou cu o durere enormă de cap, având-o lângă mine pe Kyra, acoperită pe jumate de cearceaful fin al patului. Mă ridic în coate încercând să-mi țin ochii deschiși, dar din nou nu-mi pot aduce aminte nimic de după ce am plecat de la ea. Întrebarea mea este ce căuta Valeria la ea și de unde se cunosc așa de bine? Am înghițit în sec la vederea ei și mă așteptam să-mi pronunțe numele și să mă întrebe ce caut în preajma Esrei. Valeria este iubita lui Danilo, ne-am cunoscut în urmă cu câteva luni, atunci când el a considerat că ea ne poate fi de ajutor și de încredere. Cei drept așa a și fost, cazinoul acesta îi aparține tatălui ei, este cel mai mare din țară și majoritatea „ oamenilor răi " se adună aici. Organizațiile au camere separate în spate unde discută ba civilizat, ba folosind armele. Revenind la Valeria, deși pare un înger nu-i deloc așa, în urmă cu o lună a împușcat mortal trei oameni în câteva ore. De ce? Deoarece iubitul ei aproape a fost capturat de clanul Valdao. Nu cred că blonda știe despre lucrurile acestea, dar nici n-am de gând să i le spun, mă pot apropia de ea prin intermediul prietenei sale.

Telefonul îmi sună a mia oară, dar de data aceasta decid să răspund.

— Bagă-ți telefonul ăla în fund! exclamă nervos, Antonio.

— De ce ai nervi? întreb calm, aprinzându-mi o țigară.

— Păi nu vreau să-ți stric relaxarea, pe cine mint, vreau, clanul Valdao este în oraș, rostește și pentru mine e neinteresant.

Ne-am încheiat socotelile mai de mult, nu ne vedem și asta e cel mai bine pentru ambele organizații.

— Poate asta nu te interesează, însă, Dante s-a întâlnit cu blonda ta, probabil acum ieșeau la cafea dacă nu apărea Valeria și Danilo, adaugă, făcându-mă să mă înec.

— Și de ce n-ai început direct cu aspectul ăsta! urlu, ridicându-mă de pe scaun. Esra unde este? adaug, panicat.

— Esra probabil a ajuns înapoi în Italia, răspunde calm și pun pariu că a ridicat din umeri cu nepăsare.

          Cum adică a ajuns înapoi în Italia? De ce a plecat în primul rând? Și de unde până unde s-a întâlnit ea cu Dante? Și cum de universul a făcut ca ei doi să fie cazați în același hotel, doar dacă nu am vreun șobolan ce suflă informații pe la ei. Dacă aflu ca este așa îi rup capul cu propriile mele mâini. Dar gândul îmi zboară din nou la ea, Valeria trebuie să știe de ce a plecat și fix la ea mă duc acum.

Îmi trag pantalonii pe mine, luându-mi un tricou alb din dulap. Îmi iau în picioare adidașii, deschizând ușa și fiind întâmpinat de Casio ce mă privește confuz. Cei drept mă grăbesc nu am timp de dat explicații în stânga și în dreapta despre tot ce fac. Încerc să trec pe lângă el însă mă apucă de braț.

Jocul Pasiunii: Războiul iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum