1.BÖLÜM: MASKELİ BALO.

1K 48 100
                                    

❝ Kayıplar vermiştim, kayıp etmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kayıplar vermiştim, kayıp etmiştim. Ama seni bulmuştum.

🎭

1. BÖLÜM :❝ MASKELİ BALO.❞

Bir varmış bir yokmuş uzun zamanlar önce bir kız hep annesinin onu sevmesini beklemiş, ama sevmemiş. Gelmiş ama sevmemişti. Küçük kız ona ne yaptığını düşünürken, kadın küçük kız çocuğunun kardeşini sevgiyle besliyormuş.

Birden küçük kızın aklına çok güzel bir plan gelmiş. Koşarak annesinin yanına gitmiş ve heyecanla demişti ki,"Anne. Anne sana pasta yapalım mı?" kadın umursamazca git kendin yap demişti. Küçük kız çok üzülmüştü. Kardeşi orda annesinin göğsünde yatarken, küçük kız ağlamamaya çalışarak mutfağa gitmiş küçük yaşında annesine pasta yapmak için elinden gelini yapmıştı.

Sonun ise kazayla bitmişti. Küçük kız ağlayarak bacağını tutmuş onu düşüren kişiye bakıyordu.

Annesi. Onu düşüren annesiydi. Küçük kız düşündü neden diye.

Anne sen beni defalarca sevgiye ittin ama ben hala sevgisizlikten ölüceğim.

Kardeşim sevgi verirken, beni bir cam misali kırdın.

Anne ne yaptım ben sana?

"Bir daha sakın ama sakın bana pasta yapmaya kalkma."dediğinde küçük kız güçlükle ayağa kalktı.

Annesine birşeu demeden sarsak adımlarla odasına giderek yatağında ağladı.

12 haziran

Kardeşimle top oynarken bir anda kardeşim babamın kafasına top attı. Babam daha ne olduğunu anlamadan bir anda ayağa kalkarak bağırmaya başladı. Annem evden koşar adım gelip beni değilde kardeşimi kucağına alarak babamın yanına gitti.

"Noldu Murat?"dedi annem endişeyle. Babama endişe, kardeşime endişe ya ben?

"Kim attı o topu?" dedi sinirle bağırarak.

Benim küçükken aşka güvencimde, masallara güvencimde vardı.

Ama şimdi hiç yoktu.

"Lehça yaptı."

Bundan sonra hiç birşeye güvenim kalmamıştı.

SOBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin