10. BÖLÜM: CANAVARIN GÖLGESİ

57 10 13
                                    

Merhabalar! Bölümü yazmam uzun sürdü biliyorum. İnşallah beğenerek okursunuz.

Yorumlarınızı belirtirseniz çok severim. Ve oylarınız da geçerli.

🎭

"Sana söylemiştim. Bazen affetmek aptallık olabilir."

10. BÖLÜM: CANAVARIN GÖLGESİ

İnsan kaç kere kaçıp inandığı yere gider ki? İnsanlar inanırdı. Canavarlar ise gülüp ona, inan insanlara giderdi. Canavarlar kötüydü. Hayatı boyunca sevgisizlik nedir bilmezdiler. Canavarlar insanları kurtarmazdı. Canavar inende sessizce beklerken, ondan habersiz insanlar mağaraya gidiyorlardı. İnsanlar acımasızdı. Canavarlar da öyleydi.

Korkuyorsun ama yapmaktan da geri kalmıyorsun. İnsanlar böyledir,acımasız olsa da vicdanlı. Ama bazen öyle insanlar vardı ki yüzüne tükürsen yeridir.

Canavarlar her gece cirit atardı kafamda. Kalbime giremezdi ama korkuyu hissettirdi.

Burdan çıkmak istiyordum,burdan gitmek istiyordum. Canavarların gölgeleri duvardan gözükerek süzülüyordu. Canavarlar inenden çıkmazdı, insanları ayağına getirirdi.

"Dağın lan!"diye bağırdı Karahan. Ona öylece bakarken, aklım daha debinden dediklerindeydi.

"Seni öpmek, delicesine."

Aklımda durunan ihtimallerden kalbim hızlı atmaya başlamıştı. Karahan bana bakmazken,bakışlarını Ayaz'a çevirdi.

"Senin burda ne işin var Ayaz?"diye sordu, sert sesle.

Ayaz bir elindeki silaha baktı, birde Karahan'a. Sonra birden elindeki silahı yere atarak elini saçlarına geçirerek,"Bu ben değilim ki."diyerek Ask-I Memnudaki Nihal taklidi yapmıştı. Onun bu tepkisine güldüm.

"LEN ÇILDIRTMA ŞİMDİ!"diyerek kükredi Karahan. İrkilsemde birşey demedim. Ayaz homurdandığında,"Yüzüme bakarak söyle."dedi Karahan parmaklarını yüzünü göstererek. İçimde hala büyüyen duygu gün yüzüne eğer doğarsa bunu herkes görebilirdi.

"Abiciğim sen aradın ya? Gel dedin, hata gelmezsem tehdit ettin."dediğinde gözlerimi büyüttüm. Karahan Ayaz'ın kafasına vurduğunda Ayaz,"Abi ben ne yaptım ya!"diye isyan etti.

Karahan sinirle,"Ben öyle birsey demedim. Ben dedim ki, eğer gelmezsen motoru unutursun abiciğim."dediğinde aynı şey olduğunu anlamış oldum. Çocuğu tehdit etmişti.

Ayaz gözlerini büyütüp, bakışlarını bana çevirdi ve parmağını kendine göstererek,"Ben nerde yanlış anlatmışım acaba?"dediğinde, bilemem dercesine dudak büktüm.

SOBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin