13. BÖLÜM: YARAYLA DA YAŞANIR
Birgün annem karşıma geçse ve benim böyle bir kadın olduğumu düşünse ne der bilmiyorum. Sanırım yüzüme tükürür ve seni doğuracağıma taş doğursaydım der. Annem beni sevmedi hiç. Öyle kötü şeyler yaşadım ki, bazen rüyalarıma giriyordu. Uyuyamıyordum. Bilmiyordum. Aynaya bakıyordum ve bu kişinin ben olmadığıma kanaat getiriyordum.
Acılar geçmezdi. Acıların dili olsaydı konuşur ve ağlardı. Unutmak bazen en iyi şey olabilirdi. Biz gençler artık nefes alamıyorduk. Bu dünya da en iyisi ol. En iyi aile, para mülkün olsun. Sevgi olmadıktan sonra yalnızlığa mahkumsun. Anlar bazen bizi mahvetmek için vardı. Kötü anılar geçmezdi fakat iyi anılar da bizi iyileştirmezdi.
Biliyordum ki, bu yolun sonunda ölürsen hala küçük kız çocuğunu afetmedim. Yaptıklarımdan pişman değildim belki ama yaşadığıma pişmanım.
Karahan ise yaşamamı istiyordu sanki. Onunla akşam akşam yemeğine çıkacaktık. Başım ağrıyordu ve elim aniden başıma gitti. Inledim. Bok varda o kadar içmiştim. Akşamki olaylar aklıma gelince dudaklarım kıvrıldı. Karahan'ı bırakmak istememiştim. Doğru onu istemiştim fakat o orda olacak birşey değildi. Ben belirsizlikten korkan fakat belirsizliği elimden iten kadındım.
Güzel bir duş alarak çıktım ve giysileri giyerek odamdan çıktım. Babam evde değildi, kendisi bugün olacak toplantı için erken çıkmıştı. Merdivenlerden indiğimde hizmetlerden birisi benim için kahvaltı hazırlamış ve beni mutfakta yalnız bırakarak gitmişti. Bugün şirkete gitmeyecektim. Çocukların yanına gidip ormandaki katili bulacaktık.
Mavi ölmuştu. Güzel kızım ölmüştü. O gece ormandan kaçan Mavi'ydi. Kimden kaçıyordu ki? O saate ne işi vardı ormanda?
O akşam haberlerde konuşan kadın, bir cinayetten bahsetmişti. Yüzü tanınmaz halde, vücudu bile tanınmaz halde olduğunu söylemişti.
O kız Mavi'ydi. Joker'e nasıl bundan emin olduklarını söylediğimde bana,"Kimse anlamamış ama cesetin bacak tarafında küçük bulut dövmesi var."demiş ve yutkunmuştu. "Ve biliyorsun ki, bu dövme Mavide de var."
Öyle çok ağlamıştım ki, gözlerim şişmiş ve uyumakta zorluk çekmiştim. Sabah olmamıştı o gece. Durmadan sigara içmiş ve gözyaşlarımda boğulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOBE
Teen FictionO gece ormanda bir genç kız koştu. O haber bütün televizyonda yayınlandı. "Dün gece öldürülen bir kız çocuğu, ismine hala ulaşamıyoruz. Ekiplerimiz bunun hakkında gerekli bilgileri bizimle paylaşmak bulunmaktadır." Katil her kimse ormanın derinlikle...