Sonuna asla varılamayan bu döngüye hoş geldiniz.
Size bir döngüde olduğunuzu unuturacak bir hikâyeye atılmak üzeresiniz.
İsterse aylar sürsün isterse yıllar, hikâyenin son aşamasında kendimizi bulacağımız yer yine burası yani başlangıç olacaktır.
Keyifli okumalar. :)
********
Eski bir gramafon.
Evet bu bir gramafon.
İçindeki plak takılı kalıp duruyor, aynı müziği defalarca dinliyorum ama günün sonunda yine şarkının en sevdiğim nakaratı geldiğinde eşlik ediyorum.
Gramafon yine takılıyor.
Tekrar plağı yerleştirip gramfonu çalıştırıyorum.
Ve bu eski hikâyeye başlıyorum.
*******
13.09.2025
Maya Alliston.
Anne adı:Ellis
Baba adı: IvanBaba Rus ,anne Amerikalı.
Evlendikten kısa bir süre sonra babası annesini terk ederek ülkesine kaçıyor.
Annesi bayan Ellis alkol bağımlılısı ve bundan 9 yıl önce kendi gibi alkolik İngiliz bir adam olan bay Nicol ile ikinci evliliğini gerçekleştiriyor.
Evliliğin birinci yılı bayan Alliston'nun kızı Maya Alliston esrarengiz bir şekilde evden kaçıyor.
8 yıl boyunca suç örgütü tarafından kaçırılma gerekçesiyle FBI tarafından aranılmasına rağmen izine rastlanılamıyor.
Ta ki düne kadar.
Amerika Birleşik Devletlerinin kuzeyindeki Amerika'nın en tehlikeli şehri Detroit'teki Mckinley sokağında yakalanan kişinin, 8 yıl önce evden kaçan Maya Alliston olduğunun ve bunun yanında Mckinleyin en azılı suçluların yer aldığı grupta baş üye olma şüphesi taşıyan, devletten para kaçırma, üst kurum yetkililerinden amir Andrew'i öldürmekten yargılanan ve 25 yaşında sayısız cinayet işlemesiyle tanılan asıl işi hırsızlık olup, Ölüm'ün kızı olarak bilinen kısacası kendine taktığı kod adıyla ARI isimli seri katil olduğundan şüpheleniliyor.
"Bu hikaye tanıdık geldi mi bayan Alliston?"
Esmer otuz beşli yaşlarda olduğu kesin olan kadın geldiğinden beridir beşinci kez okuduğu fakat bu sefer okumayı yarım bıraktığı mavi dosyadan kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
Söylediklerini algılama biçimimi ve tepkimi beşinci kez ölçmemiş gibi tekrar ölçtü.
Konuşmaktan sıkılmış olmalıydı.
"Ah! Üzgünüm doğru soru şu olmalıydı: Maya Alliston olduğunuzu kabul ediyor musunuz?"Sıkıntıyla beşinci kez olduğu gibi kadına es geçip etrafımı izledim.
Uzun zamandır burada bekliyordum.
Gelmemişti.
Üssün zemin katındaydık her yeri saran yoğun bir rutubet kokusu vardı.
Her nefes alışımda burnuma dolan pis kokuyla algım,bowling topuyla tam on ikiden vurulan labutlar gibi dağılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM
Teen FictionÖLÜM: KAFES'TE Kİ HIRSIZ kitabının ilk serisidir. Ölüm. Temsili: siyah bir defterin içinde beyaz bir iz ,beyaz bir defterin içinde siyah bir iz değildi. Temsili rengarenk renklerle bezenmiş bir ruhun temsiliydi. Ölüm rengarenk ruhların temsilcisiyd...