E

130 101 2
                                    

Şeytan günaha davet etmek konusunda oldukça talepkardı. Ben ise her seferinde bu daveti geri çevirmeyecek kadar günahkar...

7. Bölüm: Şeytanın İninde Açan Eftelya.
16.04.2022
Hiroşima gördüğü şeye inanmamışçasına tekrar tekrar gözlerini gezdirip keyifle iç çekti.

"Buna inanamıyorum. Gerçekten bu inanılmaz bir durum."

Neşeli sesi odayı doldururken, Çakıl ve Sırtlan sert bir tavırla Hiroşimayı susturdu.
Lakin yüzüne kondurduğu keyif dolu gülümsemeyi silemediler.

Hiroşima'nın aksine odada bulunan diğer iki adam oldukça sinirli duruyordu.
Bakışlarımı hemen masanın karşısında oturmuş adama çevirdim. Düşündüğünde veya stresli olduğunda genellikle her zaman yaptığı gibi elinde tuttuğu tarot kartlarını durmadan masaya diziyor ve karıştırıyordu.

Durmadan el değiştiriyor, istediği kart gelene kadar dizmeye devam ediyordu.
Son dizdiği kartlardan yine istediği gelmemiş olmalı ki sinirli bir soluk alıp, elindeki tarot kartlarını tekrar karıştırarak masaya dizdi. Ardından kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Göz göze geldiğimizde kaşlarını çattıp oldukça sert bir bakış atarak affetmesi için takındığım masum tavrı yerle bir etti.

Oturduğum koltukta daha çok yayılırken, ayaklarımı cam sehpaya doğru uzatıp, karşımda oturan Çakıl'a baktım. Bacaklarını yayıldığı koltukta üst üste atmış durmadan sallıyordu.
Stresli olduğunda en sık yaptığı eylemlerden biriside bacaklarını belli bir ritme uygun sallamasıydı. Ellerini dizlerine yakın tutmuş yüzüme bakıyordu.

İkilinin attığı öfkeli bakışlara karşılık yutkunup, önüme döndüm.

Bir nevi istediklerini yapmamış mıydım?
Neden bu kadar öfkeleniyorlardı?

"Maya! Beş tane çek."

Düşüncelere dalmışken Sırtlan'ın yanımda gelen katı sesi ile irkildim.

Bu adam ne zaman dibime kadar girmişti ki?

Genelde önemli bir iş yapmadan önce hep Tarot falına bakıp işlerin öyle ilerleyeceğine inanırdı.
Saçmalıktı tamamen saçmalık.
Bunlara inanmadığımı Sırtlan'a anlatmayı bırakalı çok oluyordu. Ama o ısrarla iç gözümden haberdar olmadığımı söyleyerek beni kınamaya devam ediyordu.
Masanın üzerine ard arda dizdiği ters dönmüş Tarot kartlarına bakıp göz devirdim gerçekten bunu yapmak zorunda mıydık?
Hemde içim stresten kıvranırken...
Küçük bir küfür savurup rasgele birini çektim.

Sırtlan hemen ters çevrilmiş ilk kartı yanına aldı.
Ortamdaki gerginlik yüzünden ikincisini çekerken duraksadım.

İkincisini de çekip hemen yanındaki kartı da üçüncü olarak çekip diğer iki kartan birini baştan diğerini de sondan çektim.

Sonuncu kartı da yanına aldığında bana bakıp parmaklarını ilk karta gezdirdi ve açtı.

Kader Çarkı.

Kader Çarkı genellikle beklenmeyen olayları ve yaşanacak ilerlemeyi gösterirdi. Sürpriz bir olay, bir düşüş ya da şanslı bir durum olacağını ifade eder. "Her şey tıkırındadır ve evren sizin yanınızdadır. Fakat her şey bir anda değişebilir." mesajını verirdi.

ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin