En tehlikeli olanlar sevgisiz büyüyenler değil! Sevgiyi bulupta kaybedenlerdir. Hiç Sevgi görmemiş biri tehlikeli olabilir fakat sevgi görüpte o sevgiyi kaybedenler hepsinden daha tehlikelidir.
Çünkü onlar duracağı sınırı kaybetmiş olanlardır.
1. bölüm: En güzel çiçekler soğukta açar.
04.04.2022
Bir anda kafamı çarpmam ile irkildim.Kafamı çarptığımda çıkan tok demir sesi ile kendime gelip gözlerimi açtım.
Ellerim acıyan kafama gittiğinde, acıyla inledim.
Her hücrem ağrıdan kasılıyordu.
Gözlerimi açmama rağmen etraf zifiri karanlık olduğu için göremiyordum.
Hiç bir şey hatırlamıyordum.
Alkolün en can alıcı kısmı olan baş ağrısı ile mücadele veriyordum.
Sanırım fazla içmiştim.
Fazla mı? Hadi ama şaka yapıyor olmalısın!
Ellerimi kafama götürdüğümde arka tarafının hafif şiştiğini fark etmemle derin bir nefes alıp gözlerimi yumdum.
Ve şu anda neyin içindeysem ben haraket ettiğimde zangır zangır sallanıyordu.
Ya da benim başım dönüyordu.
Burnuma ilişen pis koku ile burnumu buruşturdum.
İçinde bulunduğum şey, her neyse dar ve sıkışıktı. Üstüne oturduğum şey yumuşak ve her hareket ettiğimde poşete benzer sesler çıkarıyordu.
Ellerimi bulunduğum yerin yüzeyinde korkuyla gezdirdim, sert ve pürüzlü olmasının yanında parmaklarımı gezdirdiğim yüzeyin bir kısmı ufalanarak kucağıma düştüğünde ellerimi yavaşça geri çektim.
Etrafta yoğun bir pas kokusu vardı ve pis kokuyla birleştiğinde vücudumun rahatsızca kasılmasını sağlıyordu.
Bulunduğum yerden hafifçe doğrulup çok kısa bir süre düşündüm.
Ellerimi yumruk yapıp genişçe vurdum.
Çıkan tok sesle tahmin ettiğim gibi demirden bir şeyin içinde olduğunu anladım.
Bu yoğun pas kokusunun da açıklıyordu.Ellerimi ayaklarıma götürdüğümde ellerime gelen yumuşak bir şey ile tiksinerek geri çektim.
Yavaşça ellerimi burnuma götürdüğümde, gelen pis kokuyla hızla ellerimi üstüme sürdüm.
Lanet olsun bu da neydi? Umarım bir bok yığının içinde değilimdir.Nerde olduğumu anlamam gerekiyordu.
Hızlıca ellerime üstümü kontrol ettiğimde siyah deri ceketimin üstümde olduğunu görüp rahatladım.
En azından onu benden almamışlardı.Hızla deri ceketimin iç kısmında yer alan cebimden telefonumu çıkardım.
Hemen feneri açıp etrafta yavaşça gezdirdiğimde gördüğüm şeyle şok olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM
Teen FictionÖLÜM: KAFES'TE Kİ HIRSIZ kitabının ilk serisidir. Ölüm. Temsili: siyah bir defterin içinde beyaz bir iz ,beyaz bir defterin içinde siyah bir iz değildi. Temsili rengarenk renklerle bezenmiş bir ruhun temsiliydi. Ölüm rengarenk ruhların temsilcisiyd...