6.bölüm: Anlatılan Her Bir gerçeğin Altında Asıl Gerçek Yatar.
Tanrım ona her yaklaştığımda vücudumdaki bu garip kötülüğe karşı koyamıyor, günahı cazip buluyorum.
15.04.2022
Bir şişe rom mu, cin mi? Hangisi beni en çabuk sürede çarpardı? Ah! Bunun için bir şişe konyağın yeterli olacağını düşünmem hata olmamalıydı.
Önümdeki iştah açıcı konyak şişesinden sadece bir bardak içebilmek kadar acı bir şey olabilir miydi? Hayır sanmıyordum. Bar tezgahının üstünde bulunan kristal cam bardakta duran iştah açıcı sarı sıvı gözüme her zamankinden daha cazip geliyordu. Kim içkiye karşı koyabilirdi ki?Bu yüzden yavaşça kristal bardağı elime alıp ağzıma götürdüm. Sadece bir yudum alacaktım. Pekala iki yudumdan da bir şey olmazdı. Kendimi durduramayıp bardağın dibiyle bakıştığımda küçük bir küfür savurdum.
Pekala plana sadık kal!
Plana sadık kalmalıydım.
İçmeyi hemen durdurmam gerekiyordu.
Lanet olsun sarhoş olmuş gibi davranmalıydım. Gerçekten sarhoş olmamalıydım!Ama lânet olasıca bu şişenin sırf sarhoş olduğuma inandırmam için çöpü bulması tamamen bir budalalıktı.
Zaten güzelim bir iki bardağı içermiş gibi yapıp çöpe dökmüştüm!
Şişeyi elime alıp kristal bardağa biraz daha koydum. Bardaktaki konyak dibi bulurken acı içerisinde gülümsedim ve nazikçe bardağı kaldırdım.
Bardaktan yavaşça bir yudum alırken göz ucuyla hemen üstümüzde duran locaya baktım.Bingo!
Tamda istediğimiz gibi bir an bile izlemeyi bırakmamışlardı.
Şu anda tam zamanıydı.
Bar taburesinden yalpalayarak kalktım. Ayağım birbirine dolanır gibi olunca tezgaha yaslandım.
Ah harbi fazla kaçırmış gibiydim rol yapmam gerekiyorken gerçekten sarhoş olmuş gibi duruyordum.Silikleşen görselleri kafamı sallayarak geçirmeye çalıştım.
Harika! Erafı bulanık görüyordum.
Bir adım atıp stadyuma doğru tökezledim.
Kafamı kaldırıp sağıma baktım. Köşede karanlığın içinde oturan Hiroşima bana bakıp gülümsedi.
Eh demek ki her şey yolundaydı.
Görüşüm silikleşince bakışlarımı Hiroşima'dan çektim.Pekala yaptığımız plana güvenmeliydim.
Bir hafta önce
"Bu tam anlamıyla bir saçmalık, basit bir dövme nasıl olurda beni kabul etmelerini sağlar beni vurup, öldürmeyecekleri ne malum."
Öfkeyle konuştuğumda benim gibi belirsizlikle kaşlarını çatan Sırtlan'da kafasını olumlu anlamda salladı.
"Kafanı kullan Maya, zaten bir anda kolunda dövmeyle ortaya çıkarsan seni öldürürler."
Kafamı ellerimin arasına alıp ovdum.
Lânet olsun hiç bir şey anlamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM
Genç KurguÖLÜM: KAFES'TE Kİ HIRSIZ kitabının ilk serisidir. Ölüm. Temsili: siyah bir defterin içinde beyaz bir iz ,beyaz bir defterin içinde siyah bir iz değildi. Temsili rengarenk renklerle bezenmiş bir ruhun temsiliydi. Ölüm rengarenk ruhların temsilcisiyd...