☆"Dün erken kapatmanızın bir nedeni var mıydı?"
Changmin cam tezgahın karşsında kendisine soru yönelten gence bakarak kafasını olumsuz anlamda salladı. Kazağının bol gelen kollarını sıyırarak çıktığı merdivenden yavaşça inmeye başlamıştı.
"Dün erken çıktım."
Gülümseyerek tezgahın arkasında yer edindiğinde Juyeon'un merak dolu gözlerine anlam verememişti.
Anı dükkanını henüz açmışlardı, içerisi bu nedenle yavaş ısınırken nefes nefese kalmış bedenin verdiği nefes buharlaşarak yükselmişti öylece."Erken kapattığımızı bilmiyordum. Bir sorun mu vardı?"
"Lee Juyeon. Size eski bir film getirmiştim. Bay Sohn mailde kurtarabildiklerinin olduğunu söylemiş fakat..."
Changmin ismini duyar duymaz hatırladığı bedenle bir kaç adım gerileyerek selam vermiş ve elini beline atarken onaylamıştı onu.
"Ah evet hatırladım. Dosyanızı kontrol etmeme izin verin. Negatifler için geldiniz değil mi?"
"Aslında dosyamı tekrardan kontrol etmenizi isteyecektim."
"Negatifleriniz burada. Kendiniz kontrol edebilirsiniz."
Chanhee sakince getirmişti Juyeon'un dosyasını. Yüzünde tek mimik oynamazken negatif filmleri çıkararak uzatmıştı genç bedene. Juyeon afallamıştı işittiği sesle.
Chanhee gözlerinin içine bakıyordu öylece. Tek bir duygu zerresi dahi yoktu.
Tamamen yabancıydılar sanki birbirlerine. Oysaki dünya üzerinde sadece birbirlerine yakınlardı onlar.Chanhee'nin uzattığı negatif filmleri parmakları arasına aldı. Gence uyarakmamen yabancı kılarak onu.
"Dün kapatmama yalnızca yarım saat kalmıştı. Son maili attıktan sonra gelen geçenin olabileceğini düşünemedim. Bu konuda katı davrandığımızı bilmiyordum."
Changmin ona açıklama yapma gereği duyan arkadaşının omzuna vurmuştu hafifçe. Sorun değil dermiş gibiydi bakışları.
"Aslında bu konuda katı davranmaz bay shon. Sorun değil. Bazı müşteriler son saatler gelmeyi severler sadece. Ama yarım saatin lafı olmaz."
Juyeon kontrol ediyordu negatiflerini. Eksik olduklarına emindi. Siyah saçlı bedenden çekmeden gözlerini aralamıştı dudaklarını.
"Bir dahaki sefere tam zamanında kapatın lütfen."
Hafifçe olumlu anlamda sallamıştı kafasını. histerik bir gülümseme vardı yüzünde.
"Bu arada Bay Sohn'a yazdığınız dönüt mailini okudum, filminizden kurtarılan anılar yalnızca size gönderdiğim kadarıydı. Üzgünüm. Başka kimsenin yeri yoktu."
Chanhee'nin fotoğrafları eksik gönderdiğini biliyordu. En ihtiyaç duyduğu şeyi, elinden alan kişi yine en ihtiyaç duyduğu kişiydi.
"Sorun değil."
☆
08082022
Syglr
Svglr