27072023Final
☆
Chanhee sarı saç tutamlarının üzerine düşen karlardan kurtulmak istercesine kafasını sallarken yurt odasının kapısını açmıştı. Fakat adımları yüzüne çarpan sıcaklıkla birlikte Juyeon'un dünyalar güzeli kokusunun ciğerlerine dolmasıyla yavaşlamıştı.
"Juyeon?"
Finaller yüzünden neredeyse birbirlerini iki haftadır görmüyorlardı. Şimdi sevgilisi o yokken ziyaretine gelmiş ve beklerkende uyumuş olmalıydı.
Chanhee bitmiş kahvesini masanın üzerine bırakırken uyuyan güzelin yanına adımlamıştı yorgunca.Saat epey geçti. Çalışmayı henüz bitirdiği için kışın soğuğunu pekte dert etmeden ödül kahvesi almaya çıkmıştı. Sabahlamayı düşünsede ödevi erkenden bitmişti.
Son sohbetlerinde stresli olduğundan bahsetmişti değerlisi. Günler geçtikçe soğuyan havadan ise Chanhee'ye göre şikayetçiydi. Üşüyordu.
"Juyeon."
Fısıltısına herhangi bir dönüş yapmamıştı. Uykusunun ağır olmadığını biliyordu Chanhee. Soğuk parmaklarını uyanmasını istercesine tenine değdirmişti.
"Lee Juyeon."
Hissettiği keskin soğukla irkilirken sevgilisi, zar zor aralayabilmişti gözlerini. Yanağındaki soğuk parmaklar yüzünden aniden titrerken gözlerindeki gözlerle söylenmişti.
"Elini ver."
Chanhee'nin elini sıcak parmaklarının arasına almıştı gözlerini yeniden kapatırken.
"Soğuk."
Uykuluydu hala. Gülümsemişti Chanhee sevgilisinin güzelim gözlerini kapatan saçlarına üflerken.
"Zamanı durdurabilir misin? Yarın olsun istemiyorum."
Juyeon kafasını olumsuz anlamda sallamıştı ellerini bırakmadan. Sihirli güçlere sahip olduğuna inansada sevgilisi zamanı durdurmamayı tercih etmişti Chanhee'ye göre.
"Zamanı durdurmalısın."
Sürekli konuşmasından rahatsız olmuşçasına kıpırdanmıştı.
"Uyu Chanhee."
"Ne zamandır sohbet etmiyoruz?"
Susmasını istercesine aşık olduğunun ısıttığını düşündüğü ellerini bırakarak yanına uzanması için kaymıştı sakince.
"Ederiz."
"Ne zaman?"
"Choi Chanhee."
Gülmeden edememişti sevgilsinin gözleri kapalıyken çatılan kaşlarına. Juyeon ve ısıttığı yatağı öyle sıcaktı ki artık kendiside üşümeye başlamıştı. Henüz dışarıdan gelmiş olması kızaran burnu ve kulaklarıyla komik bir görüntü sunuyordu.