aile yemeği

39 7 0
                                    


"İşte aile yemeği diye buna derim!"

Changmin yaşlı adamın neşeli çıkan sesiyle gülümseyerek bahçeye kurdukları iki kişilik küçük akşam yemeği masasında kendisine ayrılan sandalyeyi çekerek oturmuş ve söylenmişti.

"Kendinizi özlettiniz."

"Yalnızlık çekmemişsindir yinede. Yeni çocuk ile iyi anlaşıyor musun?"

"Sayenizde iyi bir dost edindim diyebilirim."

"Ya Juyeon? Filmler için geleceğini söylemişti. Mutlu oldu mu?"

Changmin omuz silkti sakince. O günü hatırladığında aklında kalan pek bir şey yoktu. Fakat endişeyle getirdiği filminden kurtarılan anıları onu mutlu etmiş gibi görünmüyordu. Chanhee'ye olan tavrı dahi tuhaftı. Gerçi daha sonra kontrol ettiği dosyada yeni iş arkadaşına ait fotoğraflarıda görmeyi beklediği söylenemezdi.
Juyeon ile tanışıyor olmalılar diye düşünse bile ikiside birbirlerini tanımıyormuş gibi davranmıştı.

"Sanırım kurtarılmasını umduğu anıları çoktan yanmıştı. Mutlu değildi."

"Bu çocuğu ne zaman mutlu gördük ki? Bir yıldır mektup arkadaşlığımı yapıyor fakat ruhundaki acının nedenini bir türlü anlayamadım. Dosyayı gördün mü? Gülümsediği fotoğralar vardı."

Bay Sohn torunundan farksız severdi Juyeon'u. Burada yaşamayan gencin uğrak mekanıydı anı kulübesi. Chanhee ile aralarında ne geçtiğini bilmesede ikisininde birbirinden habersiz farklı hayatların anılarında buluşmaları tuhaftı.

"Filmden kurtardığınız fotoğralar arasında bir genç daha vardı değil mi?"

"Öyle öyle. Juyeon için kıymetli biri olmalı. Bence o günün tüm endişesi bu gencin fotoğraları içindi. Tepkisini bu nedenle merak ediyordum bende. Mailde yazdığıma dönmedi bile."

Changmin tabağı ile oynamaya başlarken yaşlı adam merakla sormuştu.

"Ne oldu?"

"Aslında o çocuğu tanıyoruz. Yeni elemanınız Choi Chanhee."

"Hadi canım!"

"Son maili onun kontrol etmesini istemiştim. Kendisine ait olan fotoğrafları göndermemiş ve Juyeon'un mailini çöp dosyaların arasına atmıştı."

"Nedenini sordun mu? Bu iş ahlakına aykırı."

"Fotoğralar ona aitti. Gönderip göndermemesine karışmak istemedim. O iyi biri Bay Sohn. Emin olun kontrol etmek için açtığı dosyada kendisini görmeyi beklemiyordu oda."

Bay Sohn duraklayarak düşündü karşısındaki gencin söylediklerini. Juyeon'un bu zamana kadar getirdiği filmlerin çoğunda kendisi dışında çekilen fotoğraflar vardı. Eski filminin içinde ise manzara dışında sadece iki gencin mutlu anıları saklıydı.

"Karışmamamız gereken bir konu o halde."

"Chanhee dün bir yıl aradan sonra ilk defa anı biriktirmeye başladı efendim. Mutlu görünüyordu ve ruhunu incitecek şeyler yapmak istemiyorum."

"Merak denen duygunun farkındasın sen değil mi? Hemen ara yemeğe gelsin!"

"Bay Sohn, Avrupa'da çektikleriniz filmleri ben yıkayabilir miyim?"

"Konuyu değiştirme hergele!"

"Geçen yıl Eyfel kulesindeki sergiye katılamamıştınız. Bu yıl gidebildiniz mi?"

11082022

şu giden yabancı sevgilim mi / junewHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin