-

713 22 0
                                    

Semua kagum dengan kumpulan yang baru aja datang ini. Berikan mereka sebab untuk tidak melihat ciptaan tuhan yang sangat indah ini. Benar-benar membuatkan mereka ingin memiliki namun sedar diri.

Kim Junkyu lelaki comel dengan seribu kecomelan dalam dunia. Dia ini boleh dikirakan lelaki paling go lucky dan sangat comel serta periang. Junkyu sangat disenangi oleh orang ramai dan dia sudah mempunyai penjaga.

Untuk Kim Doyoung comel serta manly, namun manly lebih dominan namun dia juga sudah mempunyai penjaga yang perlu menjaganya dari bergaduh. 

Takata Mashiho lelaki comel yang susah untuk di handle ini benar-benar susah. Dia bercakap pun sudah sangat comel apa lagi jika dia bertindak. Dia juga sudah ada penjaga.

Lelaki yang paling ditunggu Choi Hyunsuk. Lelaki ini boleh dikatakan pengumpul para same yang handsome. Bekas kekasihnya semuanya sangat berdamage tinggi dan susah untuk dilawan. Penjaganya banyak berubah. Hanya saja kalini dia lebih memilih untuk single sejati.

"Kalau lah aku dapat salah seorang dari diorang."

"Diorang semua dah berpunya."

"Kecuali Hyunsuk."

"Kau percaya diri untuk dapat seorang Choi Hyunsuk?" Gelenggan diberikan. Siapa saja yang dapat Hyunsuk tapi tidak berupa itu satu anugerah terindah dalam hidup mereka.

"Cuma diorang je aku berani mengaku kalau tak good looking tu seorang looser."

"Aku setuju." Kata mereka. Kumpulan lelaki itu sudah menghilang dari pandangan mereka. Mereka semua kecewa kerana tidak dapat bercakap dengan diorang.

Tidak terlepas dengan kumpulan ini pula. Kumpulan para berupa yang juga menimbulkan kecurigaan mereka semua. Kumpulan ini tidak boleh dilepaskan kerana mereka benar-benar diperlukan di Uni ini untuk melengkap kumpulan tadi.

Watanabe Haruto, lelaki dengan muka dinginya benar-benar menarik perhatian ramai. AITS tapi tunggu, ingat Junkyu? Inilah penjaga Junkyu yang sangat menjaga lelakinya itu.

Terus kepada Bang Yedam. Lelaki yang penuh dengan muzik dalam kehidupan. Bukan muzik saja, Doyoung juga menemani hidup Yedam meskipun sering dalam pergaduhan manja mereka. 

Kanemoto Yoshinori juga seorang lelaki yang penuh dengan wajah dingin namun dia lah penceria group itu. Dia perlu lebihkan usaha untuk menjaga Mashiho yang sememangnya memerlukan penjagaan ketat darinya. 

Dan inilah sang leader dan paling terkenal dalam kumpulan ini. Park Jihoon. Lelaki yang berotot dan kaki sukan ini benar-benar ramai peminat. Selain berupa, dia juga pandai dalam pembelajaran dan aktif dalam sukan.

Hanya ada satu kecacatan dalam dunia persekolahan ini. Dua kumpulan dengan popular tinggi ini ada satu masalah yang belum diselesaikan. Masalahnya adalah-

Permusuhan Hyunsuk dan Jihoon yang tidak pernah selesai.

Awal cerita semuanya masa mereka menjadi pelajar tahun 1. Tidak sengaja Hyunsuk mengotorkan kasut kesayangan Jihoon yang dibeli oleh hasil titik peluhnya sendiri. Hyunsuk sudah memohon maaf namun Jihoon berdendam.

Jadi Jihoon mengerjakan Hyunsuk dengan mengurungnya dalam rumah hantu saat Uni mereka melakukan hari halloween. Jihoon mengurung Hyunsuk sehingga lelaki itu pengsan di dalam. Sorry, namun tidak terniat sama sekali untuk mengucapkan itu.

Jadi mereka itu Rival yang sepertinya tiada jalan penyelesaian yang mudah. Perlukan usaha besar untuk mereka memikirkan cara menyelesaikan masalah keduanya.

Hyunsuk nampak saja comel, namun sudah beberapa kali dia di panggil untuk masuk ke dalam bilik penghukuman bersama Jihoon. Begitu juga Jihoon, nampak saja tenang namun dia penuh dengan rancangan untuk membalas.

Dan ini cerita mereka-

Rival Boyfriend [HoonSuk]✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang