<BONUS>

154 4 0
                                    

Jihoon mengeluarkan handphone nya lalu mengambil gambar. Dia tersenyum melihat gambar yang telah dia tangkapkan. Agak berpuas hati dengan hasilnya.

 Agak berpuas hati dengan hasilnya

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

"Kenapa kau amik gambar dia?"

"Buat-buat kenangan."

"Kenapa kau tak bagitahu kau suka dia?" Jihoon memandang Hyunjin yang ada di sebelahnya. Dia hanya tersenyum kecil sambil menggelengkan kepala.

"Biarlah dia fikir aku musuh dia."

"Tapi kau buat dia sakit hati. Macam mana dia nak sukakan kau?"

"Love language aku." Kata Jihoon lalu berjalan pergi. Hyunjin hanya menggeleng saja mengikut Jihoon. Dia sesekali akan berfikir dengan sesuatu.

"Start bila kau suka dia?"

"Tahun pertama."

"Shit! Kita dah tahun ke 2 Hoon, lama gila kau simpan."

"Kau jangan bagitahu sesiapa. Aku ada kelas, pergi dulu." Kata Jihoon lalu masuk ke dalam kelasnya. Hyunjin hanya menggelengkan kepalanya saja. Dia juga berjalan untuk masuk ke dalam kelas.

Matanya tidak sengaja melihat Hyunsuk bersama dengan kawanya yang lain. Dia menghampiri Hyunsuk dan tentu saja lelaki itu terkejut.

"Kenapa?"

"Ahh aku cuma nak bagitahu yang ada seseorang suka kau."

"Hyunsuk ni, ramai yang suka. Yang mana?"

"Seseorang yang susah nak jelaskan." Kata Hyunjin lalu berjalan pergi. Hyunsuk memandang Mashiho di sebelah.

"Aku sorang je ker rasa dia pelik?" Mashiho mengangkat bahunya tanda dia sendiri tidak tahu. Hyunjin yang melihat dari jauh tanpa sedar tersenyum sendiri.

<RIVALBOYFRIEND>

Hyunjin menghulurkan kain bersih pada Hyunsuk. Hyunsuk menerimanya dengan agak kasar lalu mengelap wajahnya yang basah. Wajahnya nampak marah.

"Jihoon memang macam tu. Jangan marah dia okay."

"Dia tu memang tak guna! Thanks anyway." Kata Hyunsuk menunjukkan kain itu. Dia membersihkan mukanya yang sedang basah itu.

"Aku boleh pinjamkan baju untuk kau."

"Kau setinggi macam ni nak suruh aku pakai baju kau. Hyunjin, kau tahu tak aku ni pendek." Okay itu Hyunsuk sendiri yang cakap. Hyunjin hanya tergelak saja.

Hyunsuk tidak sengaja melihat poket seluar Hyunjin. Dia sepertinya kenal bentuk kunci itu.

"Kau pun ride ke?"

"Haah. Aku ada kawan ride, Minho."

"Wah!"

"Kau ride juga?"

"Of course! Tapi tak selalu lah. Aku lebih biasa keluar dengan family aku."

"Nak ride? Untuk first time dengan aku?" Hyunsuk menganggukan kepalanya dengan teruja. Tanpa sedar Hyunjin mengelus rambut Hyunsuk dengan perlahan.

Rival Boyfriend [HoonSuk]✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang