נקודת מבט רוני -
קמתי בבוקר למשמע צלצול הטלפון שלי , התרוממתי כדי לראות מי זה , זאת הייתה אמילי החברה הכי טובה שלי מכיתה ג' היום שתינו בשנה האחרונה שלנו בבית ספר, סוף סוף.
עניתי לה ופתאום נשמעה צרחה,
"רוניייייייי את לא מבינההה" צרחה "אמאלה אמילי את מפחידה אותי הכל טוב" החזרתי בבהלה "הכל מציון! ואפילו מושלם! התקבלנווו!" אמרה בצרחה "מהה באמתת??!??" שאלתי "כןן אחרי בית ספר אנחנו מתחילות" אמרה "סבבה איזה כיףף"
"אני הולכת להתארגן" צעקה לי כנראה היא לא ליד הטלפון " סבבה ביי" אמרתי וניתקנו , אני ואמילי רצינו להתחיל לעבוד אז החלטנו שנמצא עבודה, כדי שנתחיל לממן את עצמנו , אז אתמול הלכנו לנסות להתקבל למסעדה , די יוקרתית אני לא אשקר, והתקבלנו!!.לאחר רבע שעה קמתי מהמיטה הסתכלתי לחלון מביטה בעיר לוס אנג'לס,העיר שלי חושבת על הכל, לאחר כמה רגעים אני מתחילה להתארגן לבית ספר , לבשתי חולצה לבנה עם סמל קטן של נייק , ג'ינס סקיני כחול כהה ונעלי אולסטאר נמוכות לבנות , שמתי מסקרה שמבליטה את עיני הכחולות ואודם ורוד חלש , אני לא ממש אוהבת להתאפר וזה לא בגלל הביטחון שלי , ממש לא , אני פשוט לא אוהבת!, סידרתי את שערי החום והחלק ושמתי בושם.
ירדתי למטה וראיתי את אחים שלי , אביאל במטבח ואת לירן בסלון , אחים שלי הם היחידים שנשארו לי , מאחר וההורים שלי נפטרו כשהייתי בת 9 , תמיד הסתדרנו ואהבתי אותם יותר מכל אחד אחר , כי לא היו לי הרבה חברים עד שהכרתי את אמילי החברה היחידה שלי היא ואחים שלי מתנהגים כמו משפחה, כי אנחנו באמת אחת כזאת , אחים שלי התחברו מהר מאוד אליה למרות שהם גדולים יותר מאיתנו,
אביאל הוא האח הגדול שלי הוא בן 24 ולירן בן 22.הלכתי לאביאל ונתתי לו חיבוק "בוקר טוב יפה" אמר
"בוקרר" אמרתי בחיוך והלכתי לכיוון לירן , "בוקר טוב לך" אמר, חייכתי "בוקר טוב לך" אמרתי בחזרה
לאחר 10 דקות שבהן אני מתכתבת עם אמילי שתבוא לאסוף אותי, היא באה , "לירן, אביאל הלכתי" "ביי" שניהם אמרו , וסגרתי את הדלת.התקדמתי לאוטו של אמילי ונכנסתי כשהגעתי ,
חיבקתי אותה והתחלנו לנסוע לכיוון הבית ספר שלנו,
אמילי היא ההפך הגמור שלי , היה לה כבר חבר היא כבר התנשקה , ואפילו שכבה , היא תמיד יוצאת למועדונים, כמובן שהיא רוצה שהצטרף אבל אחים שלי לא מרשים לי , היא תמיד יודעת מה להגיד ,מה ללבוש, היא פשוט ממש טובה בזה , השיער שלה שחור גלי , עיניה בצבע דבש והיא פשוט מהממת , היא תמיד תצטרך אותי ותמיד אני אותה לא משנה באיזה הקשר!.הגענו לבית ספר ונכנסנו , הלכנו כל אחת לכיתה שלה , לי ולאמילי יש שיעורים שונים אני הלכתי למדעים והיא למתמטיקה , נכנסתי לכיתה התיישבתי ליד הקיר ולאחר כמה דקות מישהו התיישב לידי , היה לו שיער בלונדיני מסורק לצד, הוא לבש חולצה לבנה פשוטה וגינס שחור שישב אליו בצורה מושלמת, עייניו היו בצבע ירוק והוא היה נאה , נאה מאוד.
YOU ARE READING
My passion, my love
Romanceהחיים שלי היו רגילים ושקטים כמו כל נערה בגילי , אבל לא הגורל שלי לא רוצה בכך הוא בכוונה הכניס אותו. את אותו אחד שהתמסרתי אליו, נתתי לו את כולי, הוא אחד כזה שמהווה פחד וקור, אי אפשר להבין אותו. ותאמינו לי אם מבט היה יכול להרוג אז כל מי שרק היה מסתכל...