פרק 33- חשופה לגמרי

615 31 1
                                    

נקודת מבט ניקולאס-

הורדתי את רוני במקלחת שבחדרי, רק עכשיו שמתי לב לחולצה שהפכה להיות שקופה וחשפה את החזייה שלה, חיממתי מים במקלחת וחזרתי אליה, "ניקולאס.." רוני אמרה הרעד, "אני כאן הכל טוב" אמרתי, ניסיתי להוריד לה את החולצה אך היא התנגדה, "רוני את קפואה מקור, אל תדאגי אני לא אעשה לך כלום, אני אשמור עלייך בסדר?" אמרתי בקול הכי רגוע ושקט שיכולתי, היא הנהנה ונתנה לי להוריד לה את החולצה, לאחר מכן עזרתי לה להוריד את המכנס, היא לא הפסיקה לרעוד, כך שפטמותיה היו זקורות, ופאק!

הורדתי לה את החזיה, וגם כאן היא לא התנגדה, היא הייתה כמעט ערומה לגמרי מולי, הורדתי לה את התחתונים, המקלחת הייתה מוכנה אז הרמתי אותה, כשכל גופה החשוף נוגע בי ומעביר בי זרמים שלא הרגשתי אף פעם, פאק היא כל-כך משפיעה עליי, היא כל-כך יפה אבל ידעתי שזה לא רגע מתאים... הכנסתי אותה למקלחת, הרגשתי שהיא הייתה חלשה לגמרי, "אני אביא לך את הכדורים" אמרתי, אין ספק שמה שקרה לה בבריכה הלחיצה אותה, באתי לצאת אך שמעתי אותה קוראת לי והסתובבתי, "תודה" אמרה בלחש, "תמיד" אמרתי ויצאתי מהחדר להביא לה כדור.

חזרתי עם כוס מים וכדור ונכנסתי למקלחת, "הנה קחי" אמרתי לרוני, היא לקחה את הכוס והכדור מידי ובלעה, "תודה" אמרה, "תוכל להביא מגבת בבקשה?" שאלה, הינהנתי וניגשתי להביא לה מגבת, כמובן שהכדור עוד לא השפיע, היא עדיין הייתה חלשה, אז עזרתי לה לקום, פאק!!!!!!! היא כל כך יפה אני לא יכול!, הצמדתי אותה אליי, "ניק.." רוני קטעה את השקט ששרר בנינו, יצאנו מהמקלחת והושבתי אותה על המיטה, הבאתי לה סט הלבשה תחתונה שחור, כמה שאני רוצה לראות את זה עליה!!! ניקולאס זה לא הזמן!!!, הבאתי לה פיג'מה וניגשתי אליה, היא הורידה את המגבת מולי וחשפה את כולה אליי, כאילו היא מעבירה אליי את השליטה אבל בוטחת בי, עזרתי לה להתלבש, "בואי שימי ראש" אמרתי וסידרתי את המיטה, "אתה יכול להיות איתי?" שאלה בקול שקט, בלי לחשוב פעמיים נכנסתי למיטה והצמדתי אותה אליי.

לאחר כמה דקות של שקט רוני דיברה, "אני סתם עוד אחת נכון?" שאלה, אני לא מבין איך היא יכולה לחשוב את זה? אני עושה בשבילה יותר ממה שאני עושה בשבילי, "רוני מתי תביני" עצרתי והרמתי את ראשה כדי שתביט בי, "מתי תביני שאת ורק את! מי שאני רוצה, את זאת שגורמת לי להשתגע, את זאת שגורמת לי לצחוק, את זאת שפאקינג עושה לי את זה, את מי שפאקינג אכפת לי ממנה, בחיים לא הייתי ככה לבחורה במיוחד לא אחרי..אבל זה לא משנה, את אחרת את לא סתם עוד סטוץ או זיון לילה, את פאקינג רוני קליין ורק אותך אני רוצה, רק אותך אני צריך" הוצאתי הכל, היא הייתה צריכה לדעת את זה, הימים האחרונים נמאסו עליי בלי המגע שלה, בלי שפתיה על שפתי, עם כל ההכחשות אני באמת רוצה וצריך אותה איתי, היא הביטה בי וניצוץ הבזיק בעיניה לא הצלחתי לפענח אותו כי הטחתי את שפתיי על שפתיה, טעמה הממכר התפשט בגופי מהר כל-כך, רוני העמיקה את הנשיקה, ועלתה מעליי, היא ניסתה לקחת שליטה אך לבסוף נכנעה לי, היא הכניסה את ידה מתחת לחולצתי, מה שגרם לי להוציא אנחה בנשיקה, ידי לאט לאט עלו לירכה, ומשם לכיוון איברה, היא נאנחה לתוך פי, ונתתי לעצמי את ההזדמנות להיכנס לתוך מכנסיה, ידי הגיעה לאיברה ופאק כמה שהיא רטובה, התחלתי לגעת בה, ורוני גנחה לתוך פי, "כמה את רטובה רוני" אמרתי באנחה, היא המשיכה לנשק אותי, "את אוהבת את זה נכון?" ספק שאלתי ספק אמרתי, אגודלי לחץ על איברה וסובבתי אותו במעגלים, רוני גנחה, הוצאתי את ידי ממנה, הפכתי אותה על גבה כך שהייתי מעליה, "תמשיך" אמרה חנוקה ומשתוקקת לעוד, שלפתי לה את המכנס וזרקתי, "תיגע בי" אמרה, לא חיכיתי שניה וטרפתי את שפתיי שוב, אצבעותי הורידו לה את התחתון לאט, ולאחר מכן האצבע שלי הסתובבה במעגלים סביב איברה, "פאק ניקולאס" רוני גנחה, "לא שמעתי אותך" אמרתי מנסה לשגע אותה, וזה עבד, "אוי אלוהים" גנחה שוב, "תיכנס לתוכי" אמרה שתושקה בוערת בעיניה היפות, "סבלנות נסיכה" חייכתי, "עכשיו תני לי להראות לך מה אני יודע לעשות" אמרתי ונישקתי אותה בצוואר משאיר לה נשיקות רטובות, לאט לאט הורדתי לה את החולצה, חושף את חזיתה, הורדתי לה את החזייה, "כלכך יפה" אמרתי מסתכל עליה, היא הסמיקה, "אך אני אוהב שאת מסמיקה ממני" אמרתי, מצצתי את פטמה שלה ואת השניה צבטתי, זכיתי לגניחות מרוני, לאט לאט ירדתי למטה יותר, הגעתי לאיברה, והסתכלתי עליה, היא האדימה וניסתה לסגור את רגליה, "אל תתביישי ממני" אמרתי היא שחררה ופסקה את רגליה, צללתי לתוכה טועם כל מקום ממנה, ופאק כמה שהיא חמה ורטובה, אם אצבעותי שיחקתי בדגדגן שלה, גניחותיה נישמעו, "אלוהים ניקולאס" רוני גנחה שוב, היא משכה את ראשי פנימה יותר וקימרה את גבה, הרגשתי שהיא מגיעה לסוף, "תגמרי לי בפה" אמרתי, נכנסתי עמוק יותר לתוכה, טעמתי כל חלק וחלק בה, עד שלבסוף היא גמרה לי בפה.

"וואו" אמרה, נשכבתי לידה, "אהבת?" שאלתי, "זה היה מדהים" אמרה, "אני רוצה שרק אתה תיגע בי, אני רוצה שרק אתה תלמד אותי איך לגרום לך להנות כמו שאתה גורם לי" אמרה, נישקתי את שפתיה, "ברור שרק אני אגע בך את שלי, ואני אלמד אותך הכל נסיכה שלי" אמרתי "תתלבשי בואי נלך לאכול, הם התייבשו שם" ניזכרתי בגקסון ואמיילי רוני ציחקקה, "אני מת על הצחוק שלך" אמרתי, "יאללה בואי" זירזתי אותה.


אמאל'ה ואבאלהההה איך רציתי לעלות את הפרק הזה כבררררר
מה אתן חושבות???
💗

My passion, my loveWhere stories live. Discover now