פרק 49-ערה

339 21 0
                                    


חודש!
חודש שלא עצמתי עין.
חודש שלא זזתי ממנה.
חודש שלא עבדתי.
חודש שהזנחתי את עצמי.
חודש שהיא לא התעוררה!!!!
חודש שהיא ישנה לה ואני לא זז מטר ממנה.

"אתה בסדר אחי?" ג'קסון שאל כשנכנס בדלת, לא עניתי כי ידעתי שאני לא בסדר, "היא תתעורר אני בטוח" גם ג'קסון הצטרף למה שהרופאים אומרים, אני כבר מאבד תקווה, "לך לאכול, אני כאן שומר עליה ואביאל ולירן באים עוד דקה" ג'קסון אמר, הוא בחן אותי וזה עלה לי על העצבים, "מה" נהמתי, "זיפים" ג'קסון אמר, "כן נו?" התעצבנתי, "על תזניח את עצמך ככה, היא תיהיה בסדר היא הבחורה הכי חזקה שאני מכיר" ג'קסון מעודד אותי ללכת, גנחתי, "בסדר" נאנחתי, קמתי על רגלי, נגעתי בידה של רוני, פתאום הרגשתי לחיצה קטנה, "אתה...אתה?" לא הצלחתי לדבר, "ראיתי את זה" ג'קסון אמר מופתע, "לך לקפיטריה כאן, תקנה אוכל ותחזור" הציע, הינהנתי כולי שמח, בעננים.....

קניתי לשתות וחזרתי מהר לחדרה של רוני, אני לא יכול להשאיר אותה שם לבד, אני חייב לראות אותה, עליתי מהר לחדר, אביאל,לירן וגקסון עמדו מול החדר ומבטים לחוצים על פניהם.
משהו לא בסדר!
"מה קרה?" צעקתי, רצתי לעבר החדר, פתחתי את הדלת, רוני מפרכסת והרופאים מזריקים לה כל מיני דברים, "מה קורה כאן?" צעקתי, "אדוני, כדאי שתחכה בחו...." הרופא התחיל להגיד אך אני תפסתי את חולצתו, "תגיד לי עכשיו מה קורה כאן!" ציוותי, "ניק?" שמעתי את הקול שחלמתי עליו חודש, הרפתי מהרופא והסתובבתי במהירות לרוני, "מה קורה כאן?" שאלה, הקול שלה היה כל-כך חלש ככה שבקושי שמעתי משהו, "תביא לה מים" פקדתי על הרופא, "מה...אני עושה כאן?" רוני לא הבינה, "את לא זוכרת?" שאלתי, התיישבתי לידה, והנחתי את כף ידי על ידה ונשמתי עמוק, "ניק? מה קרה?" שאלה, תפסתי את פניה ונשקתי לה, "חשבתי שאיבדתי אותך" לחשתי, "אבל לא איבדת" לחשה בחזרה, היא חייכה את החיוך שכל החודש הזה רק קיוויתי לראות, "רוני!!!" לירן, אביאל וגקסון נכנסו, ג'קסון הביא לה מים, אחרי שסיימה לשתות את המים לירן התנפל אליה בחיבוק וכך גם אביאל, "ידעתי שתעברי את זה" אביאל לחש.

"הנה" הגשתי את הטופס האחרון לשחרור של רוני, "שיהיה לכם ערב נעים" אמרה הרופאה והלכה, חזרתי לחדר של רוני והיא בדיוק סיימה להתלבש, "כלכך התגעגעתי אלייך" אמרתי וחיבקתי אותה מהמותנים, "רוני אני אחכה כמה שתצטרכי עד שתחלימי" אמרתי לה והרמתי את פניה אליי, היא הנהנה בחיוך, "בואי נלך" תפסתי את ידה ויצאנו מבית החולים.

הסתכלתי על האישה שלי, שעומדת מולי, מחייכת, לחשוב שכמעט איבדתי אותה, אני הייתי מת, בן אדם בלי לב, כי היא הלב שלי, זאת שהסתכלתי עליה מאז היותה קטנה, אני אוהב אותה, לא ידעתי שאגיד את המילים האלה, הכל היה בשבילי סטוץ וזיונים, היום אני עומד כאן ומבין שיש לי אוצר בידיים, החיוך הזה, העיניים האלה, האף הקטן, השיער החלק, הכח היה שלי! ורק שלי! לא אתן לאף אחד להתקרב אליה, אני אהפוך אותה לשלי, אני רוצה להראות את האישה שלי לכל העולם, ושייזדינו כולם! אני הולך לשים אליה טבעת ולהפוך אותה לבראון! כמו שמהרגע שראיתי אותה במועדון רציתי! רוני בראון, אישתי....  פאק אני יכול להתרגל לזה.....
"ניק? הכל בסדר" רוני התקרבה אליי וכרחה את זרועותיה סביב צווארי וקירבה איתי אליה, "כן, אני יותר מבסדר" הודתי, היא חייכה, "אני מת על החיוך הזה" נישקתי אותה, היא העמיקה את הנשיקה, "אני אוהבת אותך" היא לחשה, "אני אוהב אותך" לחשתי גם, "בוא" היא לקחה את ידי.  ועלתה במדרגות לכיוון החדר שלנו, פאק החדר שלי הפך לשלנו....רוני נכנסה לחדר וסגרה את הדלת, היא התקרבה אליי, והתחילה להוריד את חולצתי, "את בטוחה?" שאלתי ולא עצרתי אותה, "כן, הכי בטוחה, מה שקרה לי רק הפך אותי לחזקה יותר, ואם אתן לזה לעצור אותי אני אשאר חלשה" אמרה, שייזדינו כולם, היא הבן אדם הכי טוב שאני מכיר, כמובן שגם אני לקחתי שליטה, הורדתי את החולצה שלה וישר אחר כך את המכנס שלה, היא הורידה את חולצתי ואת המכנס שלי, הרמתי אותה למיטה, ונשכבתי שהיא מתחתי, הורדתי במשיכה אחת את התחתון שלה ומיד אחר כך את החזייה שלה שחשפה את שדיה המושלמים, "את אלוהית..." נאנחתי מתענג על האישה היפה שכאן איתי, "אני פאקינג מאוהב בך" אמרתי בעודי מוריד את אצבעותי לכיוון איברה, היא נדרכה, "את.." התחלתי לשאול, "כן פשוט תיהיה בקצב שלי" אמרה, הינהנתי ונישקתי אותה, היא העמיקה את הנשיקה וגם אני, היה בה כלכך הרבה, שמחה,כעס,עצב,כאב, הכל מתערבב ביחד והטעם שלה...הפאקינג טעם המושלם שלה, הנשיקה הילה להיות מפוזרת ומבולגנת, אבל היא אחת הנשיקות הכי טובות שהיו לי, ידיה נוגעות בחזהי החשוף ורוני זכתה לגניחה עקב מגעה הרך, הרגשתי את החיוך שלה תוך כדי הנשיקה, אצבעותי נגעו בתחתונה ורוני לא נדרכה הפעם, אצבעותי נגעו בכפלייה, והיא הייתה רטובה, סובבתי את האצבע שלי במעגלים והיא גנחה לתוך הנשיקה, הכנסתי את שתי אצבעותי לתוכה, היא קפאה לרגע אבל לא ניתקה את הנשיקה, התחלתי לזוז מעט והיא גנחה, הזין שלי כאב מרוב תשוקה אליה, התחלתי לחדור מהר יותר, וכך גניחותיה של רוני התחזקו, "אוי אלוהים.." רוני גנחה, "ניק" המשיכה, הרגשתי את המתיחות בקולו והבנתי שהיא עומדת לגמור, נתתי לה לרכוב על גלי האורגזמה, "אני..רוצה אותך..בתוכי" דרשה בקול חנוק מתשוקה, פאק!!!!! לא חשבתי על כלום באותו רגע, הוצאתי את אצבעותיו ממנה, ומקמתי את עצמי מעליה, וחדרתי אליה באחת, "ניקולאס" גנחה רוני, פאק, "פאקינג שלי" גנחתי גם כן, "אני אוהבת אותך כל-כך ניקולאס" הלב שלי פשוט התפוצץ מרוב אהבה לאישה הזאת, "אני כל-כך אוהב אותך רוני" אמרתי לה ותוך כדי גמרתי לתוכה, וכך גם היא.
הרמתי אותה על ידי לכיוון המקלחת והתחלנו להתקלח.
התלבשתי ויצאתי מחדר ההלבשה, רוני כבר הייתה במיטה, אני בטח שהוא עייפה, נכנסתי למיטה והצמדתי את רוני אליי, היא נאנחה, "ניק?" שאלה בהיסוס, "מה יש?" שאלתי לא מבין, "לא לקחתי גלולה" שמעתי את הפחד בקולה, הדבר שאני הכי רוצה עכשיו זה להנות מהאישה שלי, אני יודע שאת הילדים שלי אני אביא רק איתה, "זה בסדר רוני" אמרתי מרגיע אותה, לא אשקר היה ריגוש בבטני שרוני תלד את הילד שלנו, "הכל יכול להיות, אל תדאגי עכשיו, יש סיכויים שגם לא" ניסיתי להרגיע אותה, רוני התקשחה לרגע, "לא פאק!" נאנחתי, "ברור שאני רוצה ילדים, וברור לך שממך, כי פאק, אני רוצה שאת ורק את תלדי את הילד שלנו, שרק את תחזיקי אותו, כי את מי שאני רוצה איתי כל חיי, רק רציתי להרגיע אותך"הסברתי את עצמי, דמעות הופיעו בעיניה של רוני, היא הנפלה עליי בחיבוק גדול, וחיבקתי אותה בחזרה, "עכשיו בואי" הורדתי אותה ממני בזהירות, כי הבטן שלה עוד מחלימה, שמתי את ראשה על חזהי וידי הייתה מונחת על התחת היפה והמוצק שלה, "אני יודעת מה אתה עושה" לחשה וצחקה, צחקתי גם כן, "תשני אישה שלי" נשקתי לראשה, חיכיתי שנשימותיה של רוני יהיו בקצב יחיד, כך הבנתי שהיא ישנה, נתתי לעצמי לישון שינה עמוקה....




אני כל-כך מצטערת שלא העלתי אני עוברת תקופה לא פשוטה אבל אני ממשיכה לכתוב אנחנו בסיוםםםםם🫶🏽🫶🏽

My passion, my loveWhere stories live. Discover now