נקודת מבט רוני-
הנסיעה הרגישה נצח, אבל לא דיברתי לא אמרתי מילה.
אייס ישלם על מה שעשה לי, להורים שלי ולניק!
ניק, ג'קסון ואמיילי היו איתי במכונית, ניק נסע ואני חשבתי לידו שמאחורינו ג'קסון ואמיילי.במכונית נפרדת לירן ואביאל נסעו עם אנשיו של ניק, והיו עוד כמה מכוניות של אנשיו...
"את מתכוונת לספר מה התוכנית?" שאל ניק ופצח את השקט, "אתם תצטרכו לסמוך עליי" אמרתי, "עוד עשר דקות אנחנו שם" אמר ויצא את הרכב על שולי הכביש, כך גם כל שאר המכוניות.
התקבצנו מחוץ למכוניות והתחלנו לדבר, "ככה" התחלתי, "אני יודעת שהייתה לכם תוכנית אבל גם לי יש" לקחתי אוויר, "אמרתם שאייס מארגן מסיבה?" שאלתי, "כן יש לו מסיבת מסכות כל שנה ביום הזה, בגלל זה חשבנו לפלוש לשם עכשיו" אמר אחד מאנשיו, "אז ככה חשבתי..." התחלתי להסביר...
"לא, לא, לא" ניק התעצבן, "אבל ניק תחשבו על זה, זה הגיוני לגמרי וזה פחות מסוכן" אמרתי, "פחות מסוכן לנו לא לך, אם הוא יגלה אותך הוא יהרוג אותך!" ניק אמר, "אני סך הכל אביא אותו לחדר הזה, אמיילי תחכה שם ותיהיה איתי אנחנו נעזור לכם למשוך זמן" הסברתי שוב, "זה מסוכן" ניק קבע, "אני עם מסכה הוא לא יזהה אותי!" עמדתי על שלי, "יהיה לי אקדח מתחת לשמלה וכך גם לאמיילי, גם אם הוא ינסה הוא לא יצליח" עדיין לא ויתרתי, "ניקולאס" ג'קסון אמר, "הן צודקות, אנחנו ניהיה שם להגן עליהן" ג'קסון אמר, "אני אפתה אותו ואמיילי תיהיה שם גם איתי אני לא אהיה לבד, אתם תשתלטו על הבית ואז שתסיימו עם האנשים שלו תבואו אלינו" אמרתי שוב את התוכנית, ניק נאנח, "אתן לא עוזבות אחת את השניה" הוא הביט באמיילי, "אל תדאג" אמיילי אמרה, אנחנו מתחילים!
נקודת מבט ניקולאס-
"אני לא אוהב את זה" אמרתי שוב במכונית, "ניק כבר דיברנו על זה" רוני נאנחה, "נכון אבל אם את תיפגעי?" שאלתי מודאג, זה מדאיג אותי אבל רוני צודקת זה הכי בטוח..."טוב הגענו, אני מחנה מאחורי האחוזה" הודעתי להם, חנינו ויצאנו.
"בשקט" אמרתי, רוני הלכה הצידה עם אמיילי, להחליף לשמלות שהביאה, "אף אחד מכם לא מסתכל לכיוון" איימתי, כולם הסתובבו, "איתן, דילן, קודי,לוקאס אתם לכו לכניסה הראשונה וחכו לסימן שלי, מתי נכנסים" פקדתי, הם הנהנו והלכו.
"אנחנו מוכנות" רוני באה ופאק השמחה ישבה עליה כל-כך טוב ככה שהזין שלי עוד רגע קורע את המכנס, העפתי מבט לגקסון וראיתי איך הוא מסתכל על אמיילי..."המסיבה התחילה" אמרה רוני כששמעה את המוזיקה, "קחו" אביאל נתן לבנות את המסכות, התקרבתי אליה, "רוני את עברת משהו חמור, אני חושב שעוד לא קיבלת את זה, את בטוחה שזה מה שאת רוצה לעשות?" שאלתי שוב, רוני הסתכלה עליי, "כן!" אמרה.
משהו מרגיש לי לא נכון....
נקודת מבט רוני-
אני לא יכולה לחשוב על משהו אחר, זה במחשבות שלי כל הזמן, ניק צדק אני לא יודעת למה אני לא מתפרקת, אני לא יודעת למה אני מדלגת על זה, זה לא אמור להיות ככה, "את מוכנה?" שאלה אמיילי, "כן, את?" שאלתי גם אותה, "כן, אבל רוני את בטוחה שאת בסדר?" שאלה בחשש, היננתי, אבל אני לא בטוחה שאני בסדר בכלל....
ניק התקין את האקדח על ירכי מתחת לשמלה וכך ג'קסון עשה לאמיילי, "שימו את זה" ניק נתן לי ולאמיילי אוזנייה קטנה שלא נראת לעין, "אנחנו נשמע אותכן כל הזמן ואתן אותנו" אמר, לקחנו את האוזנייה ושמנו באוזן, "רוני" ניק קרא לי, הסתובבתי, הוא תפס את פניי ונשק לי, בהתחלה קפאתי אבל אחר כך התרככתי ונישקתי אותו בחזרה, "אני אוהב אותך" לחש לי באוזן, "אני אוהבת אותך" אמרתי גם כן, "בהצלחה" ג'קסון אמר, ואז פתאום נשק לאמיילי, אני וניק הסתכלנו עליהם בהלם, "יאללה בואי" אמיילי משכה אותי משם, "את חייבת לי הסברים" אמרתי.
אנחנו מתחילים!
משאירה אותכם במתחחחחחח
חכו לפרק הבאאאאא😍😍
YOU ARE READING
My passion, my love
Romansהחיים שלי היו רגילים ושקטים כמו כל נערה בגילי , אבל לא הגורל שלי לא רוצה בכך הוא בכוונה הכניס אותו. את אותו אחד שהתמסרתי אליו, נתתי לו את כולי, הוא אחד כזה שמהווה פחד וקור, אי אפשר להבין אותו. ותאמינו לי אם מבט היה יכול להרוג אז כל מי שרק היה מסתכל...