נקודת מבט רוני-
התעוררתי מאור החלון שבחדר, רציתי לקום לסגור את החלון אך יד חזקה לא נתנה לי לקום.
ניקולאס!!!
זה היה הוא, ישן על הבטן וידו על בטני, "לאן את הולכת?" שאל בקול צרוד משינה ופאק זה עשה לי זרמים למטה..., "א..החלון הוא..אמ.. מפריע" אמרתי בקושי, הוא הזיז את היד קמתי לסגור את החלון, והסתובבתי חזרה למיטה, רציתי לקחת את הטלפון מהשידה אך ניקולאס משך אותי חזרה אליו, "אל תלכי" אמר ומשך אותי אליו עוד יותר, התיישבתי על המיטה וניקולאס שם את ראשו על רגלי ועם ידו הוא ליטף את ירכי החשופה, "את כל-כך חמה" אמר בקול שקט, נתתי לעצמי לשחק עם ידי בשיערו החום והרך, לרגע הפסקתי, "אל תפסיקי" אמר, צחקקתי, "על מי את צוחקת" שאל בציניות, "עלייך" עניתי, "אה אוקיי" אמר, ולפני שהבנתי מה קורה ניקולאס היה מעליי ואני מתחתיו, הוא התחיל לדגדג אותי, ורק עכשיו קלטתי שהוא היה עם בוקסר בלבד, שרירי בטנו היו כל בולטים, פרק הוא נראה כמו אל...
"אוהבת?" שאל ניקולאס ששם לב שאני בוהה בו, הסמקתי, "אין אני מת שאת מסמיקה בגללי" אמר ונשכב לידי, הוא לפעמים כלכך...שיט ניקולאס אני חושבת שאני אוהבת אותך..
ניקולאס נשאר במיטה בזמן שאני הלכתי לחדרי לעשות את אירגוני הבוקר שלי .
ציחצחתי שיניים, שיטפתי פנים, סידרתי את שיערי והלכתי להתלבש.
לבשתי חולצת סטרפלס אדומה, דגמח שחור ונעלצי נעלי נייק לבנות, וכל אלה מהארון שיש כאן בחדר...
תמיד חשבתי של מי היה הארון הזה אבל אף פעם לא שאלתי, יש לי הרגשה לא טובה כשאשאל על זה..
ירדתי למטה וריטה בדיוק סיימה לשים את הצלחות על השולחן, "היי ריטה" התקרבתי אליה, "רוני יקירה מה שלומך?" ריטה שאלה בלבביות, היא כל-כך נחמדה, "אני בסדר מה שלומך?" שאלתי אותה, חיוכה החם ירד, "היי מה קרה" שאלתי וניגשתי אליה, "לי ולבעלי יש יום נישואין היום ורצינו לטוס לחופשה, הרי אנחנו כבר מבוגרים מי יודע כמה זמן עוד נשאר לנו, אבל אני לא יכולה לעזוב את העבודה ככה" אמרה בחיוך עצוב, "היי אל תגידי את זה" אמרתי, "קודם כל הכל בסדר ודבר שני לכי" הוספתי, "מה" שאלה כלא מבינה, "לכי ריטה, זה יום הנישואין שלכם, אני אגיד לניק שאת יצאת לחופשה" אמרתי, "לא אני לא יכולה לעשות את זה" סירבה, "כן את כן, אל תידאגי אני אטפל בניקולאס" אמרתי בחיוך, "מי תטפל בי?" ניקולאס ירד במדרגות עם מכנס טרניג אפור, בלבד!!!!!, לקח לי רגע להתאפס על עצמי, "אה..ריטה צריכה לצאת לחופשה" אמרתי, "לא לא לא בוס זה פשוט שהיום זה יום הנישואין שלי ושל בעלי" אמרה, "כן ובגלל שזה יום חשוב בשבילך, את תלכי לבעלך ותצאי לחופשה מהנה ביותר" אמרתי, "נכון ניקולאס?" הסתובבתי ומבטי התנגש בשלו, "בטח ריטה, למה לא אמרת לי?" ניקולאס אמר ברוגע שלא אופייני לו, "סה לא כזה חשוב" אמרה, "זה כן עכשיו קחי את הרגליים שלך, ולכי להנות עם בעלך" צעקתי בשמחה בבית והנפתי את ידי באוויר, ריטה צחקקה, "תודה ניקולאס חמוד" אמרה, הוא הינהן לעברה וחייך, "צודה רבה לך יקירה" ריטה חיבקה אותי וכמובן שהחזרתי לה גם, כשהתנתקנו, היא לקחה את הטלפון שלה ואת התיק ויצאה.
"את כלכך מצחיקה" ניקולאס אמר, הסתובבתי לכיוונו ומבטינו הצטלבו, כמה שניות של שקט ולאחר מכן הוא התקרב אליי, אולי היה שקט אבל השקט הזה היה בוער, "את לא מבינה מה את עושה לי" אמר בקולו הבס, מה אני עושה לו?, אני לא עושה לו כלום!!!, "אני לא עושה לך כלום!" צעקתי, לא עברה שניה והוא הצמיד אותי אליו, היינו כל-כך קרובים ככה שהרגשתי את נשמותיו על שפתיי, "את כל-כך תמימה" צחקק, מה מצחיק אותו כל-כך?, אני לא מבינ..." התחלתי לומר אך הוא קטע אותי בכך שהטיח את שפתיו על שפתיי, היה כל-כך טוב לטעום אותו שוב למרות הכל שבראשי שאומר לי 'תעצרי' אל הלב שלי...כבר מזמן נמס, טעמו המתוק הביא לי צמרמורת בכל הגוף, הרגשתי את חיוכו מבעד לנשיקה כנראה הבין כמה הוא משפיע עליי, ידי החליקו במורד ביטנו השרירית, הוא גנח לתוך פי, עכשיו אני מבינה כמה אני משפיעה עליו... "אני יודע שאת לא תמימה, את יודעת בדיוק למה אני מתכוון" אמר בקול נמוך, "את מטריפה אותי אני לא יכול" לא הבנתי למה הוא מתכוון אך כשהבנתי כבר הייתי מתחתיו.....
פרק קצת קצר אבל חכו לזההההה❤️❤️❤️🤭🤭🤭
YOU ARE READING
My passion, my love
Romanceהחיים שלי היו רגילים ושקטים כמו כל נערה בגילי , אבל לא הגורל שלי לא רוצה בכך הוא בכוונה הכניס אותו. את אותו אחד שהתמסרתי אליו, נתתי לו את כולי, הוא אחד כזה שמהווה פחד וקור, אי אפשר להבין אותו. ותאמינו לי אם מבט היה יכול להרוג אז כל מי שרק היה מסתכל...