חוקים.
חוקים.
הוא רוצה לתת לי חוקים?????
באיזה סרט הוא חיי????
זה שהוא ניקולאס בראון לא אומר שהוא יכול לתת לי חוקים!! אף אחד לא יגיד לי מה לעשות!!!
אתה תראה ניקולאס בראון!!!!
"שבי" ציווה עליי ניקולאס כשנכנסנו הביתה, הלכתי לשבת במטבח, "עכשיו תקשיבי לי טוב" אמר בקור, "לא! אתה תקשיב לי, אתה לא תגיד לי מה לעשות והחוקים שלך מעניינים לי את הפאקינג תחת" צעקתי באומץ, הוא תפס אותי ביד להתקרב אליי עד שהרגשתי את הנשימות שלו על פניי, "את לא תדברי ככה יותר! זה חוק אחד, את לא תצעקי עליי! זה חוק שני, את לא תברחי! זה חוק שלישי" אמר בקול, אני רותחת מעצבים!!!!!!, "מי אתה בכלל" צעקתי והצלחתי להשתחרר מידו הגדולה, רצתי למדרגות, אך ברגע אחד קיבלתי סחרחורת, ונפלתי אחורה, כמובן שניקולאס תפס אותי, "שוב פעם תפסת" אמרתי, "אני תמיד אתפוס אותך, שום דבר לא ישנה את זה" אמר, הוא עזר לי להתישר, "הכדורים שלך, איפה הם?" שאל והסתכל עליי, "בתיק הקטן" לחשתי.
"קחי" אמר והושיט חי את הכדור עם כוס מים, "תודה" אמרתי, ולקחתי את הכדור והכוס, " שלא תחשבי שהחוקים הם סתם! את תקשיבי להם!!!" אמר באדישות, "אתה מעניין לי א.." התחלתי להגיד אך הוא קטע אותי, "לא, את לא תדברי ככה" אמר כעוס, גילגלתי עיניים, "וגם את לא תגלגלי לי עיניים" אמר כששם לב מה עשיתי, "פשוט עזוב אותי" אמרתי, וקמתי על הרגלים, "למה את לא מקשיבה?!!" צעק, "כי אתה לא תחליט עליי" צעקתי גם, "למה אתה עושה את זה?" שאלתי, אך הוא לא ענה,אני אהרוג אותו!!!! התקדמתי אליו, פתחתי את פי להגיד לו משהו אך הכל פשוט נעצר....אני פשוט נפלתי....
נקודות שחורות בעיניים שלי, הכל נהפך לשחור.
נקודת מבט ניקולאס-
היא צעדה לעברי, אך פתאום עצרה, היא נפלה לי לידיים,"רוני" אמרתי, "רוני זה לא מצחיק" התחלתי לדאוג, הוצאתי את הטלפון מהכיס והתקשרתי לרופא שלי, "בוא עכשיו" אמרתי כשענה, הרמתי את רוני כמו כלה, עליתי במדרגות לכיוון החדר שלה, הנחתי אותה על המיטה בזהירות, "רוני קומי" ניסיתי להעיר אותה, אך זה לא עבד, הרופא הגיע, "מה קרה לה?" שאל, התחלתי להסביר לו מה קורה לה, ואיזה כדורים היא לוקחת...
לאחר רבע שעה של בדיקות, רוני כבר התעוררה והיא מתאוששת בחדר, הרופא יצא אליי, "אוקיי בוס" התחיל לומר, "אני חושב שצריך לקחת אותה לבדיקה בבית חולים" אמר, "אתה לא יודע מה יש לה?" שאלתי בכעס, "לא בוס, אני פשוט חושב שצריך לבדוק אותה שם, זה הרבה יותר טוב" אמר.
הרופא הלך ועליתי בחזרה לרוני, "איך את?" שאלתי שנכנסתי, "אז פתאום אתה נחמד" מילמלה, "רוני תירגעי" אמרתי ולסתי התהדקה, "אני בסדר" אמרה וגילגחה עיניים, מה שעוד יותר עיצבו אותי, "טוב עכשיו הכל טוב" אמרה ונעמדה, "אתה יכול ללכת?" שאלה, "בבקשה?" הוסיפה לפני שהספקתי להגיב, הסתובבתי ויצאתי מחדרה."ריטה תיקראי בבקשה לרוני לבוא לאכול" אמרתי, "כן בוס" ריטה אמרה, "אוי ריטה אמרתי לך כבר את לא חייבת לקרוא לי בוס" נאנחתי, ריטה צחקקה ועלתה לחדרה של רוני.
לאחר חמש דקות רוני ירדה למטה, לבושה בכותונת לילה לבנה שהבליטה לה את כל קימוריה, ביחד עם גולגול מרושל, וואו היא הייתה פשוט יפיפיה!!!
כל הארוחה רוני לא הסתכלה עליי ולא דיברה, "רוני תקשיבי" שברתי את השתיקה, "לא אתה צודק, אתה ניקולאס ומי אני לידך, אתה תגיד לי מה לעשות זה בסדר הבנתי" אמרה וקמה, היא לקחה את הצלחת שלה לכיור, "תודה היה טעים, אני בחדר" הודיעה ועלתה למעלה."ניקולאס בראון, מה אתה חושב שאתה עושה?" ריטה באה כועסת, הבטתי בה במבט לא מבין, "אתה צריך לשמור על הבחורה הזאת, לא להפחיד אותה" ריטה אמרה בכעס, "אני יודע, אבל היא משגעת אותי" נאנחתי והעפתי את ראשי אחורה, "אתה אוהב אותה" ריטה קבעה, "לא אני לא" מיהרתי להגיד, "אני עושה את זה רק בגלל א..." ריטה קטעה אותי, "אבא שלך, כן כן אני יודעת, אבל יש יותר מזה" אמרה והסתכלה עליי במבט חשוד, "אני לא יודע" אמרתי ושמתי את ידי על הפנים, ידעתי שאני צורך שאני אכחיש, ריטה היא כמו אמא שלי, היא יודעת!, "היא פשוט כל-כך קשה לפעמים" אמרתי, "אבל אין מה לעשות זאת הבת פול, הוא תמיד היה עקשן" ריטה אמרה, "כן" מילמלתי, "טוב מחר אני צריך לקום מוקדם, יש לי סידורים" אמרתי וקמתי, "תודה ריטה היא טעים" הודתי לה, ורכנתי לתת לה נשיקה בלחי, "לילה טוב" אמרה, "לילה טוב" אמרתי ועליתי למעלה.
הלכתי לחדר של רוני אני אדבר איתה, נכנסתי לחדרה אך היא כבר נרדמה, היא כל-כך שלווה, הריסים שלה מסוככים על עצמות לחייה, היא כל-כך יפה, התקרבתי יותר כל שראיתי שחולצת קצת נמתחה וראו לה את השדייה היפים שלה, רק לחשוב מה אני רוצה לעשות איתה כבר עומד לי....
יצאתי מחדרה בשקט, והלכתי לחדר שלי, אני צריך לישון, מחר אנחנו ממשיכים בחיפושים אחרי אייס והכנופיה שלו, הם רצחו את אנשי במסעדת היוקרה שלנו, נכנסתי למיטה ולאט לאט נרדמתי לשינה עמוקה.-
קמתי בבהלה, מצרחה חזקה, רוני!!!!
רצתי לחדר שלה שאני במכנס בלבד.
"רוני" אמרתי ונכנסתי במהירות לחדרה, לבי נשבר שראיתי אותה מקובצת לכדור קטן על המיטה, "הי הי הי מה קרה" שאלתי בלחש והתישבתי על מיטתה, היא לא ענתה עינייה היו עצומות חזק, "אני כאן איתך רוני" אמרתי, שמתי את ידי על ידיה הקטנות, ולאט לאט נשימותיה המהירות הסתדרו, "אני מ..מפחדת" מילמלה בלחישה רועדת, "אני כאן" אמרתי, "אני..אני מצטערת שהערתי אותך, אתה כועס?" שאלה בשקט, "ממש לא, הכל בסדר" ביטלתי את דבריה, היא הנהנה, לאחר רגע היא פשוט השעינה את משקלה עליי, כאשר היא נטולת כוחות לחלוטין.
נשכבתי לידה, ושמתי את ראשה על חזהי, "אני מצטער" הרגשתי צורך להגיד את זה, היא חיבקה אותי חזק, "רק אל תעזוב" לחשה, "אני לא" הבטחתי, רוני נרדמה ורק אז הרשיתי לעצמי להרדם גם.
ניקולאס, אתה פשוט...
עוד פרקקק
שבוע טוב לכןןןן❤️❤️❤️
YOU ARE READING
My passion, my love
Romanceהחיים שלי היו רגילים ושקטים כמו כל נערה בגילי , אבל לא הגורל שלי לא רוצה בכך הוא בכוונה הכניס אותו. את אותו אחד שהתמסרתי אליו, נתתי לו את כולי, הוא אחד כזה שמהווה פחד וקור, אי אפשר להבין אותו. ותאמינו לי אם מבט היה יכול להרוג אז כל מי שרק היה מסתכל...