נקודת מבט רוני-
היה מדהים!!!
וואו ניקולאס יודע מה הוא עושה.
הוא יודע איך לשגע אותי...
אני עדיין לא מרגישה מוכנה לספר לו מה קרה לי, אבל אני חייבת לעשות עם זה משהו.
"או מה קורה עם זוג היונים?" ג'קסון שאל, "יבשתם אותנו" אמיילי אמרה, "אנחנו סידרנו כמה דברים" ניקולאס אמר והיסתכל עליי, אך אני הסתכלתי על אמיילי, "אוו אוו אני בטוחה" אמיילי חייכה אליי חיוך חשדני, "טוב...א..שנשב לאכול?" אמרתי וקטעתי את השיחה המביכה, "בכיף" ג'קסון אמר וכולנו התקדמנו לשולחן.
-
"דברי עכשיו" אמיילי הושיבה אותי על המיטה בחדר שלי, "מה?" שאלתי תמימה, "ראיתי איך את וניקולאס חזרתם" היא הקפיצה את גבותיה, "נוווו שכבתם???" שאלה, "מה? לא!" אמרתי מיד, "אז??" אמיילי הייתה נחושה לדעת, "לא נכוןןן!! הוא ירד לך???" היא הסתכלה עליי בציפיה, לא עניתי וחיוכי שהתפרס על פני הסגיר אותי, "דייייייי" אמיילי צעקה וקפצה על המיטה מרוגשת, "תירגעי" צחקתי, "אך היה?" שאלה, "אמיילי את מגזימה אני לא הולכת לספר לך מה הוא עשה וכל זה, אני רק יכולה לגיד שזה היה מדהים" הודתי, "יאוווו" אמיילי קיפצה מהתרגשות.
"שלום לכן" ג'קסון צץ פתאום בחדר בזמן שאני ואמיילי רואות סרט, "גקסון!!" רצתי אליו וקפצתי עליו, "שלום לך קטנה" ג'קסון אמר וחיבק אותי, "ושלום לך יפיופה" ג'קסון התקדם לאמיילי אחרי שירדתי ממנו, "יפיופה, אממ" אמיילי עשתה את עצמה חושבת, "אהבתי" אמרה לאחר שניה, "ברור שאהבת כי אני זה שאמר לך את זה" ג'קסון פלירטט עם אמיילי, "טוב..אני אתן לכם זמן לבד" אמרתי ויצאתי מהחדר, כשהסתובבתי נתקעתי בחזה קשיח, "נסיכה" ניקולאס אמר והרים אותי, "נסיך שלי" אמרתי מצחקקת, "איך אני אוהב לשמוע אותך צוחקת" חייך, הסמקתי, "את באה לאכול?" שאל, "אני לא רעבה" אמרתי, "למה" שאל, "כי כשאתה לא שמת לב אני ואמיילי הגנבנו מלא ממתקים" הסבירה בחיוך גאה, צחק, "אל מה את מסתכלת?" שאלתי כהבנתי שהיא בוהה בי, "הצחוק שלך מהפנט" אמרה וחיבקה אותי חזק, היא עוד הייתה עליי ככה שהצמדתי אותה לקיר, ונישקתי את צווארה נשיקות רטובות, "ניק.." רוני נאנחה בעונג, השם שלי נשמע כלכך טוב מפיה, "יש לי הפתעה בשבילך היום" אמרתי, "מה?באמת?" שאלה בהלם והרימה את ראשה, היננתי והורדתי אותה, "אבל אני וגקסון חייבים לצאת עכשיו לסידורים" אמרתי, "איזה סידורים" נדרכתי, אני לא אוהב שהיא שואלת מה אני עושה, "סידורים רוני" אמרתי בקול קשיח שהרתיע אותה ככה שצעדה חצי צעד אחורה, היא זזה, והלכתי לקרוא לגקסון.
"מה אחי אתה מאוהב אה?" ג'קסון טפח על כתפי, "אני חושב" אמרתי, "אבל נראה שגם אתה" הבטתי בו חיוך חושד, "שמע, היא יפה ומצחיקה וחכמה ויש לה חיוך וואו הצחוק שלה..." אמר וקטעתי אותו, "כן אחי אתה מאוהב" אמרתי, עצרתי את האוטו ליד אחד המחסנים, ונכנסנו, "מה יש לנו?" שאלתי את אנשיי, "האנשים של אייס פוצצו את המסעדה שבמזרח והאגו ארבע מאיתנו" אחד ששמו ג'ק הסביר, "ג'ק, רום, גייס ורייק, צאו לקזינו שלהם שימו פצצות מוכנות סביב הקזינו ותחזרו, אל תשכחו לשים טיימר של דקה כדי שתוכלו לברוח" הסברתי להם את התוכנית, "בוס, יש לנו עוד מיקום של אייס" אחד מבחורי אמר, "אנחנו יוצאים לשם" אמרתי, "ואתם" הצבעתי על ג'ק והאחרים, "צאו לשם עכשיו, אני רחצה שיחת טלפון בעוד שעה שהתוכנית הצליח, אני לא רוצה לשמוע משהו אחר מובן? או שיהיו לזה השלכות" אמרתי הקולי הקר חוסר הרגש, "כן בוס" אמרו כולם ביחד, "אתם באים איתי" הצבעתי עכשיו על השומרים, "כן בוס" אמרו גם כן, התפזרנו ונכנסנו לרכבים.
אני מקווה מאוד שאתה שם אייס, כי אני לא אפסיק לרדוף אחרייך!
YOU ARE READING
My passion, my love
Romanceהחיים שלי היו רגילים ושקטים כמו כל נערה בגילי , אבל לא הגורל שלי לא רוצה בכך הוא בכוונה הכניס אותו. את אותו אחד שהתמסרתי אליו, נתתי לו את כולי, הוא אחד כזה שמהווה פחד וקור, אי אפשר להבין אותו. ותאמינו לי אם מבט היה יכול להרוג אז כל מי שרק היה מסתכל...