פרק 43-קשה!

457 29 4
                                    

נקודת מבט רוני-

היה לי מדהים אם ניקולאס, הייתה לי הרגשה שיקרה לי משהו עם ניק...
אני אוהבת אותו ורציתי שזה יקרה אז לקחתי גלולה אחת כדי להרגיש בטוחה...

"היי" ניק אמר בקול צרוד והכל כך סקסי..."היי" אמרתי, "למה הסתכלת עליי כל-כך הרבה?" שאל, "חשבתי..מה אסור לי? אסור לי להסתכל על הגבר שלי?" שאלתי שוב, "בטח שמותר לך" ניק רכן אליי ונישק את שפתיי בחמימות, קמנו לצחצח שיניים ועשינו את אירגוני הבוקר שלנו.

היום ג'קסון וניק יצאו ל'עבודה' כמובן שאני מתארת לעצמי מה העבודה...אבל הטוב כאן זה שניק אישר לי ולאמיילי לצאת רק עם שומרים, אבל זה עדיין משהו...

"מה עושים?" שאלה אמילי, "לא יודעת...על מה חשבת?" שאלתי, "אולי נל..." התחילה להגיד אך רעש של יריות קטע אותה, "ר..רוני" אמיילי הסתכלה עליי בפחד, "זה מה שאני חושבת זה?" שאלה, הינהנתי, מי כמוני יכולה לזהות את הרעש הזה מקילומטרים.., "בואי מהר" פעלתי במהירות בלי לתת לפחד להשתלט עליי, נכנסנו לתוך ארון הבגדים הגדול שבחדר שלי והסתתרנו מאחורי השמלות, "שש" אמרתי ושמעתי את דלת החדר נפתחת, אמיילי החלה לבכות ואני חיבקתי אותה, "כדי לך לצאת רוני קליין" שמעתי קול זר, "את לא רוצה שנפגע בחברים שלך" שמעתי אותו שוב, הוא חיקה כמה דקות, "אני מבין..חבל שניקוש שלך היפגע" אמר, לא! אני לא אתן לזה לקרות, "אני חייבת ללכת" אמרתי לאמיילי, "לא" יבבה, "אל תלכי בבקשה" אמרה בבכי, פתאום האיש צץ, הוא היה נראה שרירי ומפחיד, "הנה את" אמר וחייך חיוך זדוני, "קח רק אותי בבקשה" התחננתי, "תקח אותי רק ואני אבוא איתך בלי בעיות בבקשה, רק תשאיר אותה מחוץ לזה..היא לא קשורה" דמעות החלו להיווצר בעיניי אך עדיין יש לי את המסכה הקשוחה על הפנים, "בסדר" האיש נאנח, "אני אהיה בסדר" אמרתי לאמיילי, האיש לקח את ידי בחוזקה ויצא איתי מהחדר.

"אז רוני קליין" אמר קול מוכר, "שוב נפגשים" אייס הגיח מהמדרגות, "מה אין שום שלום?" צחק את צחוקו שעושה לי בחילה, "אתה מגעיל אותי" ירקתי, "אויש תסתמי" אמר לה קרב אליי, הוא הוציא מכיסו מזרק, "אתה לא תעז" ניסיתי להחלץ מידיו של השומר שאחז בי, "לכי לישון רוני" אייס אמר ודקר את המזרק בידי, "לא" אמרתי אך לאט לאט כוחותי אזלו, "שתדע, עכשיו אתה איש מת" מילמלתי לפני שנפלתי לתוך שינה עמוקה...

-

קמתי במקום זר, בחדר חשוך, פלשבקים של מה שקרה תפסו אותי, "פאק" מילמלתי, בחדר היה חלון עם סורגים כיסא ומיטה שעליה הייתי, קמתי מהמיטה שהתחלתי לדפוק על הדלת, "אייס תוציא אותי מכאן!" צעקתי, דפקתי על הדלת בחוזקה, "אייס" צעקתי שוב ושוב, עד שהדלת נפתחה, "מה יש לך אישה תרגעי" אייס נכנס, "אל תגיד לי תרגעי, תוציא אותי מכאן" צעקתי, אייס דחף אותי בחוזקה אל הקיר, "תזהרי ממני רוני, את לא תצעקי עליי" אייס לחש לתוך אוזני, "תעוף ממני" דחפתי אותו בחוזקה למרות הכאב בגבי, "תרגיעי את עצמך או שאני אקרה למשהו אחר לעשות את זה" אמר בקול, לא עניתי לו, "ילדה טובה" אמר ויצא מהחדר, נפלתי על הריצפה, אבל מיד אחר כך קמתי ושוב צעקתי לעבר הדלת, "אתה איש מת עכשיו, אתה חטפת את האישה שלו וניק יהרוג אותך" צעקתי, הדלת נפתחה בחוזקה, "זה בדיוק העניין חמודה, הוא יבוא לכאן ואני זה שיהרוג אותו" אמר, לא חשבתי פעמיים והחטפתי לו סטירה, הוא תפס בידי, "את תצטערי על זה" צעק, "הוא יבוא לכאן" צעקתי, "ג'יימס בוא לכאן ותסיים את מה שהתחלת פעם שעברה" צעק, הבחור נכנס וישר נזכרתי בוא, "בבקשה לא" התחננתי, "אווו חמודה" התקדם אליי הבחור, הוא תפס בידי, אייס יצא מהחדר.

הבחור החל להפשיט אותי בעודי נאבקת בוא, "לא!" צעקתי שוב ושוב, "בבקשה תעזוב" התחננתי אך לבחור לא היה אכפת, הוא הוריד את חולצתי, ולאחר מכן את מכנסיי, נשארתי החזייה ובתחתונים בלבד, "כוסית" הבחור הסתכל עליי מורעב, "אתה לא חייב לעשות את זה" אמרתי שהדמעות בעיניי כבר החלו לזלוג, "צודקת אבל אני מאוד רוצה" אמר, הוא התחיל לנשק את גופי, השפתיים שלו על עורי העלו בי בחילה, "בבקשה תפסיק" נאבקתי שוב, הבחור הוריד ממני את התחתונים ואת מכנסיו, "בבקשה לא" התחחנתי בבכי, לא משנה כמה נאבקתי לא היה לי סיכויי מול הבחור הגדול הזה, "ניקולאס!!" צעקתי, "הוא לא כאן חמודה" הבחור אמר, "תעשי לי נעים" צחק הבחור, "לא בבקשה לא!" נאבקתי בלי הפסקה אך ברגע אחד הוא חדר אליי, רציתי להקיא, להקיא הכל, הוא נכנס ויצא מהר יותר, "תפסיק" בכיתי, "בבקשה תעצור" התחננתי בבכי, "תפסיק!!!" צעקתי, נאבקתי עוד ועוד אך הכוחות שבי אזלו לאט לאט, "בבקשה" התחננתי, הדמעות המשיכו לרדת, "תעצור!!" צעקתי את נשמתי, "תעזרו לי!" צעקתי שוב ושוב, "ניקולאס!" צעקתי, הבחור המשיך "את טובה" גנח, והבחילה התעוררה בי שוב..."ניקולאס בבקשה בוא!!!" צעקתי
הדלת נפתחה בבום ניקולאס נכנס פנימה, "ניקולאס" קראתי, הוא ירה בבחור בראש, והוא נפל עליי, הוא העיף אותו ממני, "רוני" ניק חיבק אותי, בכיתי, בכיתי בלי הפסקה, הדבר הכי נורא קרה, "אני לא מרגישה טוב" מילמלתי, לאחר שניה הקאתי, הקאתי הכל, קרסתי על ניקולאס ולאחר שניה ראיתי שחור...





היה קשה לי לכתוב את הפרק הזה ....😭

My passion, my loveWhere stories live. Discover now