2. BÖLÜM: Yurt Odası
"Murat!" Göker yarım saattir beni çağırıp duruyordu. Üstüme giydiğim beyaz gömleğin kollarını katlayıp ön düğmelerini de biraz açarken Göker hala söylenmekten vazgeçmemişti. Altıma da hızla dizimin biraz üstünde biten siyah şortu geçirdim.
Telefonumu elime alıp hemen Göker gibi kapının yanına geldim. Beni gördüğünde yüzünde kocaman bir gülümseme belirmişti. "Harika görünüyorsun bebeğim." Kolunu belime atarak dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.
İlk öpüşmemizden beri 2 yıl geçmişti ve bu durum ikimiz için de normaldi. İkimizde aynı üniversitede aynı bölümün 2. senesini okuyorduk. Yurt daha kolay olur diye yurda geçmiştik ama bu senenin sonunda eve çıkmayı planlıyorduk.
"Çatladın ama sen de." Gülümseyerek yeniden öptü dudağımdan."Hadi gidelim yavrum bizimkiler çoktan toplanmışlardır." Kafamı sallayarak onu onayladım. Üniversite arkadaşlarımızla arada bir, ki bu haftanın 3 günü olurdu en az, buluşur ve kafamızı dağıtırdık.
***
Sonunda Emir'lerle buluşmak için orta düzeyde bir gece kulübüne gelmiştik. Girdiğimizde korumayla selamlşıp direkt genelde oturduğumuz masaya doğru ilerledik geç kaldığımız için. Göker belimden çekip kendisine yapışmamı sağladı. "Murat benden uzaklaşma iti var kopuğu var." Kafamı sallayarak onu onayladım. Beni korumasına gerek yoktu aslında çünkü ortaokulda uzun bir süre dövüş sporlarıyla ilgilenmiştim ve o bunu biliyordu ama yine de bir şey demedim.
Emir elindeki shot bardağını kafasına dikerken biz de masaya kuruluyorduk. Göker ve ben dahil 6 kişilik küçük bir gruptuk. Emir, Aleyna, Mert, Handan, ben ve Göker. Hepsi kafa insanlardı ama öbürlerine göre Emir'le daha yakındık. "Napıyosunuz lan?" Diye mırıldandım. Kafasını diktiği bardakta yüzünü buruşturup elindeki limonlu ağzına sıktı o sırada Emir. Mert, arkadaşının yüz ifadesine bakarak kahkaha attıktan sonra cevap verdi.
"Doğruluk mu cesaretlik mi? Ama yapamayan shot atar." Sırıtarak dediği şeyle ben de gülümsedim, burdaki herkes Emir'in alkolle arasının iyi olmadığını biliyordu ve bu yüzden büyük ihtimalle onun üzerine gidiyorlardı. Biz de oturup oyuna katılmıştık.
Bir süre oynadıktan sonra herkes Çakır keyif olmuştu bir kişi hariç. Emir direkt sarhoş olmuş ve Mert'in koynunda uyuya kalmıştı. Aleyna kıkırdayarak masadaki şişeyi çevirince cevap bana, soru Handan'a gelmişti. "D, C?" Kafamı Göker'e yaslamış bir şekilde konuştum. "C."
Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle "Sonunda!" Diye bağırmaya başladı. İşaret ve orta parmaklarını bize doğru yöneltip gülümsemesini daha da büyülttü. "5 dakika boyunca öpüşün!" Masadakiler onun dediğiyle ooo sesi çıkardı. Mert benim önüme bir shot bıraktı.
Omuz silkerek Göker'e baktım o da omuz silkince kucağına çıkarak bacaklarımı yanlardan sarkıtıp koltuğa yasladım. "Süreyi başlat." Diyerek hızla karşımdaki adamın dudaklarına yapıştım. Alt dudağını dudaklarımın arasına alıp sıkıştırdım. O da aynı hızla benim dudağımı emmeye başladı. Çok geçmeden diliyle dudaklarıma baskı yapınca ona istediğini verip dudaklarımı aralayarak geçiş izinini verdim.
Dillerimiz birbirine dolanırken bense kalçamı hafif hafif ileri geri yapıyordum. Onun bir eli kalçamı bulup sıkarken diğeriyle ensemden tutup kendine çekiyordu beni. Ben de ellerimi onun omzuna dayamış geniş omuzları keşfediyordum.
Arada bir nefeslenmek için durmak istesem de Göker daha nefesi alamadan tekrar yapışıyordu dudağıma. Diliyle tüm ağzımı talan ettikten sonra bu yetmeyince diline çekerek ağzımı ciddi manada vakumlamaya başladı. Eliyle kalçamı erkekliğine bastırınca ağzımdan kısık ve boğuk bir inleme kaçtı.
Biz bir süre daha öpüşmeye devam ederken Handan tam anlamıyla kafayı bulmuş şekilde kahkaha atmıştı. "6 dakika oldu hala sömürüyolar birbirlerini bu abi bekliyorlarmış heralde." Dediğiyle herkes kahkaha atarken Göker'le ben dudaklarımız birbirine dayalı olduğu için sadece gülümsemiştik.
Yavaşça dudaklarımı geriye çekip yüzüne baktım. Yüzünde çapkın bir sırıtma vardı ve bayık bakışlarla o kadar yakışıklı gözüküyordu ki içim kıpır kıpır oldu. Dudaklarına son bir kez sert bir öpücük bırakıp eski yerime oturdum.
Bir süre sonra bize göre daha fazla ayık olan Aleyna hesabı ödeyip bizi taksilerle evlerimize göndermişti. Eve girdiğimiz anda ne olduğunu anlayamadım sırtım kapıya yaslandı ve dudaklarım Göker tarafından sömürülmeye başlandı. Daha kendime gelip ona karşılık veremeden bacaklarıma ve kalçama baskı uygulayarak beni kucağına aldı.
Kapıyla onun arasında sıkışmış bir şekilde öpüşmeye devam ederken bir yandan Göker'in gömleğinin düğmelerini çözmeye başlamıştım ama hem heyecandan hem de sarhoş olduğum için zar zor çözüyordum. Kalçamı oynatarak ona sürtünmeyi de ihmal etmiyordum.
Altımdaki uzuv sertleşmeye başlarken sürtünmenin etkisiyle ben de sertleşiyordum. Kalçalarımdan destek alarak beni yatağa götürüp oraya yatırdı bu sefer Göker. Dudaklarını dudaklarımdan çekerek çeneme öpücükler bırakmaya başladı. Düğmelerimi çözmeye çalışsada o da feci derecede sarhoş olduğu için yapamayınca sinirlenip iki yana doğru çekip kopardı. Haşin erkek mi? Severiz.
Dudakları çenemden boynuma doğru kayıp orayla ilgilenmeye başladı bu sefer. Öptüğü yeri önce ısırıp sonra da yalıyordu. İnlemelerimi tutamazken yan odada kalanlar rahatsız olmasın diye bir eliyle ağzımı kapatmıştı. Dudakları yavaş yavaş göğsüme kayınca karnım heyecanla içe doğru göçtü.
Sonunda göğsüme geldiğinde kafasını kaldırarak izin istemek için bana baktı kısa süreliğine. Gözlerimi hızla açıp kapattıktan sonra o da açıp kapadıktan sonra o da direkt kırmızı tepeciği dudakları arasına alarak emdi. O kadar uzun süre emdi ki uyuştuğunu hissetmeye başladım. Tam o sırada dişlerini göğüs ucuma bastırınca kendimi tutamayıp çığlık attım.
Bu sefer diliyle yalamaya başladı tepeceği. Aynı işlemi diğer göğsüme de uygularken artık kendimden geçmişcesine inliyordum. Göğüs ucumu emerken saçlarından tutarak tekrardan yapıştım karşımdaki adamın dudaklarına. Elini yavaşça karnımdan aşağıya doğru indirerek bacak arama kadar gelmişti.
Bir elini erkekliğime atmış okşuyordu. Dilini çıkarıp dudağımı yalamaya başladı bu sefer. Öpmüyordu ama hızlı hızlı yalıyordu dudaklarımı.
Tam o sırada arkamızda kalan duvardan vurma sesleri geldi. Birisi duvara vurmuştu. "Sessiz olun yada kendinize otel odası tutun!" İkimizde bir kaç saniye şok içersinde durmuş ve kahkaha atmıştık. Bu sefer kapı tıklandığında Göker üstümden atlayıp kendini yanıma bıraktı. Odadaki iki yatağı birleştirdiğimiz için yeterince genişti yatak.
Ateşli ortam son bulunca gözlerime ağırlık çökmüştü ve uykum gelmeye başlamıştı. Yanıma baktığımdaysa Göker'in çoktan uyuyakaldığını görmüştüm. Gözlerim iyice kapanırken yanımdaki bedene iyice sokulup gözlerimi kapatmıştım. Kendimi anında uykuya kaptırmıştım.
***
Şimdi bir şey soracam Mert/Emir ship olsun mu?
Ya bu ikisi yada Handan/Aleyna
Yada hiçbiri sadece ana karakterler.Seçtiğinizi yazın ona göre ship yaparım.
Oy vermeyi unutmayın!
İyi okumalar aşklarımm <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ (gay)
Teen Fiction"Arkadaşlar birbirine dokunamaz diye kim demiş?" +18, argo, küfür vardır.