ÖNEMLİ!!!!!: Bundan ilk yazdığım 3. Bölümü okuyanlar o bölümü unutun. Ameliyattan önce bi şeyler yazıyım demiştim ama gerçekten okuyunca gözlerim kanadı berbat olmuş. Şimdi bambaşka bi bölüm var ona göre okuyun ve o bölümde olanları unutun. !!!!!!!!!
3. BÖLÜM : Açıklama
Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda sanki birisi başımı bir çekiçle eziyormuş gibi hissediyordum. Akşamdan kalma olmaktan nefret ediyordum kesinlikle.
Yanımda uzanan ve beni tamamen saran Göker ben kımıldanmaya başlayınca yavaş yavaş haraket etmeye başladı. "Güzelim?" Kafamı boynuna sokup hımm sesini çıkardım. "Saat kaç olmuş?" Elimi arkama atıp telefonumu bulmaya çalıştım. Elim telefona değince gözlerimi geri kapatıp telefonu yanımdaki bedene verdim.
"Yuh saat iki olmuş. Derslerde kaçtı şimdi iyi mi?" Omuz silkip yatmaya devam ettim. Bir süre o da benimle yatakta durdu ama sonra kalkınca beni de zoralayarak kaldırdı yataktan.
"Son dersi kaçırmayalım bari hadi kalk." Kafamı sallayarak derse gecikmemek için dolaptan elime gelen ilk kıyafetleri giydim. O da benim gibi hızlıca hazırlanmıştı.
Okula zaten yakın olduğumuz için on dakikada kampüsün kantinine girmiştik. Emir kantinin en köşesinde boş bir masaya geçmiş sinirle ellerini ovuşturuyordu. Onu görünce bizde birer kahve almış onun yanına geçmiştik. Hızlı hazırlandığımız için diğer derse daha yarım saat kadar vardı.
Ben Emir'in sağına Göker'de soluna geçmesine rağmen Emir kafasını kaldırıp bizim yüzümüze bakmamıştı. "Doğru mu?" Sert bir dille konuşunca şaşkınca baktım ona. Bir sebebi olmamasına rağmen böyle davranması benim de sinirime dokunmaya başlayınca kaşlarımı çatarak cevap verdim.
"Ne doğru mu Emir? Müneccim boku mu yedik nerden bilelim?" Öfkeli ve biraz da kırgın gözlerine bana çevirdi hızla. "Sevgili olduğunuz!" Ne sevgilisi ya?
"Kimle? Neyden bahsetiyorsun?" Elini hızla masaya vurarak ayağa kalktı. Gözleri hafifçe sulanmaya başlamıştı. "Ya ben sizin için bu kadar değersiz miyim!? Benden nasıl Göker'le sevgili olduğunu saklarsın? Sence ben dar görüşlü bir homofobiğe mi benziyorum."
Kaşlarımı daha da çatarken saçmalayan arkadaşıma baktım şaşkınca. Göker de benim gibi şaşkınca konuşmaya katıldı. "Ne saçmalıyorsun gerçekten anlamıyorum Emir. Biz Murat'la sevgili değiliz."
Emir şaşkınlıkla baktıktan sonra kahkaha atarak yerine geri oturdu. Birden ciddileşerek cevap verdi. "Siz benle dalga mı geçiyorsunuz? Handan sizi gece kulübünde yiyişirken videoya almış!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ (gay)
Teen Fiction"Arkadaşlar birbirine dokunamaz diye kim demiş?" +18, argo, küfür vardır.