6. BÖLÜM

7.4K 137 23
                                    

6

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


6. BÖLÜM: Özür Dilerim

Derin bir nefes çekerek aklıma dün gördüğüm story'i getirdim. "Önemli bi şey değil." Kaşları anında çatılırken tekrar çenemi tuttu. Yanağıma dikkatlice bakıp yüzünü buruşturdu. Yavaşça bana doğru yaklaşıp dudaklarını mor yerin üstüne bastırmıştı ve bu haraketi kalbimin heyecanla artmasına yetmişti bile.

Neredeyse şakağıma denk gelen dudaklardan ve çenemdeki elden kafamı çevirerek kurtulabilmştim. Bacağımda duran elimi yavaşça kendi elleriyle kapladı masanın altından. Kalbim öyle hızlı atıyordu ki kalp krizi geçirip geçirmediğimden bile endişelendim. Anlamıyordum bizim için bu haraketler zaten normaldi neden bir anda kalbime böyle etkileri olmaya başlamıştıki ?

Elimi elleriyle okşarken sakince konuştu. "Murat, yavrum bana kimin yaptığını söyle sana el kaldıran o parmaklarını bak kırmıyor muyum?" Derin bir nefes alarak omuz silktim. Ellerimi çekmeye çalıştığımda ellerimi bırakmadı ama kaşlarını çatmıştı. "Neden olur olmaz bana söylemedin ki zaten?"

Aklıma gelen sabahki hali dişlerimi sertçe sıkmamı sağlamıştı. Bu sefer elimi sertçe çekip ondan kurtardım. "Dün gece çok meşguldün çünkü Göker. Belli ki haraketli bir gece geçirmişsin bölmek istemedim." Şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.

"Neyden bahsetiyorsun Murat? Anlamıyorum gerçekten." Derin bir nefes alarak telefonumu elime alarak hızlıca Göker'in instagram'ına girdim. Aslı'nın adını aratarak Göker'le kendisini paylaştığı story'i görünce bir anlığına duraksadım ama sonra umursamayarak telefonu sertçe ona uzattım.

Kaşlarını çatarak izlemişti videoyu. "Murat bak bu saçmalıktan ibaret sadece kafa dağıtmaya gitmiştik." Gözlerimi devirip telefonumu aynı sertlikle elinden aldım.

"O ruj izi de kafa dağıtmaya gitmişken olmuştur eminim ki." Gözlerini kapatıp dişlerini dudaklarına geçirdi sanırım sonunda yaptığı şeyleri yavaştan da olsa anlamaya başlamıştı. "Göker bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Zaten gece gelmemenden de belli bir şeyler yaşandığı." Hafif bir şekilde yutkunmamı sağlamıştı düşündüklerim. Bu konuşmayı yapmak benim için ne kadar zor olsada sözlerime devam ettim. "Sonuçta istediğinle birlikte olabilirsin kimse karışamaz."

Eliyle yüzünü sıvazlayarak kafasını iki yana salladı. "Murat bak gerçekten öyle bir şey yok. Biliyorum ne dersem inanmayacaksın ama gerçekten o kızla aramızda tek bir şey dahi geçmedi." Elimi tekrardan avucuna hapsedince bu sefer elimi çekmedim. Aslına bakılırsa ona inanmıştım. O kadar güveniyordum ki ona dünya düz dese bile inanırdım çünkü bana yalan söylemeyeceğini çok iyi biliyordum.

Bakışlarımı etrafta çevirince karşımızda oturan Cihan aklıma geldi. Göker geldiğinden beri onun orda olduğunu unutmuştum. Çenesi sıkılı bir şekilde birleşik ellerimize bakıyordu. Boğazımı temizleyerek ayağa kalkınca Göker de benimle birlikte ayağa kalkmıştı. Etrafta insanlar olduğu için elini çekse bile bu sefer kolunu omzuma atmıştı. Tam bir temas bağımlısıydı kendisi.

ARKADAŞ (gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin