8. BÖLÜM

6.4K 124 16
                                    

8

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

8. BÖLÜM : Yakın Temas

Boynumda gezinen dudakları daha da aşağı inerken bu sefer göğüs ucumda hissettiğim sıcaklık bütün bedenimin titremesini sağlamıştı. Ellerimden bir tanesiyle ağzımı kapatıp diğeriyle de başını göğsüme bastırıyordum. Eğer bana böyle dokunmaya devam ederse kesinlikle elleri arasında eriyecektim.

Göker'in dudağı diğer göğüsüme geçerken sağ elini kasıklarıma sürterek daha da aşağı indirmeye başladı. Yavaş yavaş okşayarak aletime gelince hiç beklemediğim bir anda elinin altında ki aletimi sıkıca avucuna hapsetti. Beklemediğim anda gelen zevkle elimle ağzımı kapatmama rağmen o kadar sesli bir inleme kaçmıştı ki ağızımdan bir anlığına yan odadakiler kapıya gelecek diye korktum.

Kafasını kaldırarak çarpık bir gülümsemeyle bana bakınca kaşlarımı çatıp o daha ne olduğunu anlayamadan bu sefer ben onun üstüne çıkmıştım. Kalçamın altındaki hafif kalkmış aletini hissetmemle Göker'in kafasını arkaya doğru atıp inlemesi aynı anda olmuştu.

Kendime yavaşça ona bastırırken dudaklarımla boynunda gezintiye çıkmaya da başlamıştım. "Ah bebeğim." Elleri kalçamı bulup bu sefer o benim hareketlerini yönlendirmeye başlamıştı. "O kadar güzelsin ki... Bir gün deli olacağım senin yüzünden."

Dedikleri karşısında kıkırdarken kalçamdaki ellerinden bir tanesini çekip çeneme hırsla kendine doğru çekti. Ben neler olduğunu anlayamadan o dudaklarımı dudaklarının arasına alıp sertçe emmeye başlamıştı. Tanrım... kesinlikle sert hallerine deli oluyordum. Çenemdeki elini indirip eşofmanın üzerinden aletimin üzerine bıraktı. Son derece belli olan aletimi arada eşofman olmasına rağmen kavramıştı ve git gel yapmaya başlamıştı.

Ağzının içinde inlememle dudaklarının gerilmesinden gülümsediğini farketmiştim. Hem altımdaki alet hem aletimdeki el hem de dudaklarımı emen dudaklar beni öyle bir şevke getiriyordu ki aklımı kaybedeceğimi sandım bir an. Dilini ağzımdan içeri sokup dilimle buluşturduğunda aldığım zevkten ona karşılık bile veremiyordum.

Elini aletimden çekip eşofmanın beline attığında tüm haraketleri durmuştu. Sanırım daha önce hiç bu kadar ileri gitmediğimiz için devam edip etmemekte emin olamamıştı. Şu anda devam etmesi için her şeyi yapacak halde olmasaydım belki de ben de sorgulardım ama şimdi tek istediğim çıplak ellerini oramda hissetmekti.

Elimi elinin üzerine bastırarak devam etmesi için ufak bir işaret vermem onun tekrar eski hızına ulaşması için yetmişti bile. Eşofmanımı ve baksırımı indirince açıkçası biraz utanmıştım ama hala zevk ön plandaydı. Eli yavaşça aletimi sararken aklımı kaybedeceğimi sanmıştım, ilk defa bir başkası dokunuyordu bana ve bu inanılmaz zevk verici bir şeydi. Ama en çokta bunu yapanın o olması zevk vericiydi.

ARKADAŞ (gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin