7. BÖLÜM: Arif Bey
Tanrısal Bakış Açısı:
Göker, Murat'ın babasını yani Arif'i bulmak için ezbere bildiği çocukluk arkadaşının evi yerine Arif beyle her zaman buluştukları şirkete gitmişti. Bu şirket Göker ve Arif beyin çevrelerindeki çoğu kişiden sakladıkları iş yerleriydi. Gerçi pek iş yeri sayılmazdı daha çok yasadışı yapılan işlerin kanunlara uygun olarak gözükebilmesi için kullanılan bir
şirketti.Oldukça uzun zaman önce Arif bey, evladının yakın arkadaşı olan Göker'in sağ kolu olması için en uygun kişi olduğunu fark etmişti ve Murat'tan gizli bir şekilde onu eğitmeye başlamıştı. Göker, Arif beyin tam da istediği gibi çok iyi bir şekilde yetişiyordu her konuda diğerlerinden kat be kat daha iyiydi ta ki Göker en yakını olarak gördüğü kişinin Akif beyden dayak yediğini öğrenene kadar...
O zamanlar tam bir kıyamet çıkmıştı daha çok genç olmasına rağmen bu yaşlı adamı iktidarını sarsacak kadar bilgisi vardı bu işlerde gencin. Yetiştirdiği genç genelde hep itaatkar bir şekilde sözleri dinlediği ve görevlerini tam istendiği gibi yaptığı için hiç kimse onun bu şirkete karşı bir tehditte bulunabileceğeni düşünmemişti. Genç o gün arkadaşının vücudundaki morlukları tesadüfi bir şekilde görmüştü ve asıl olaylar ondan sonra başlamıştı.
Her şey hakkında bilgisi olan Göker, Arif beyle konuşarak onu alttan alta tehdit ederek sorunu çözmüştü. Şimdi de esikisinde daha çok yetkisi ve bilgisi olmasına rağmen hala Murat'a el kaldırması Arif beyin sonuna davet çıkarıyordu sanki.
Geldiği mekanda korumalar onu görür görmez selam vermişlerdi. Son derece sert adımlarla Arif beyin odasına ilerlerken etraftaki çalışanlar Göker'in etrafına yaydığı o korkunç auradan korkmuşlardı. Murat'ın yanında ne kadar yumuşak ve sevgisini belirtmeyi seviyorsa onun haricinde kişilere de bir o kadar sertti.
Arif beyin odasına geldiğinde sekreter girmemesi için uyaracakken gördüğü bedenle tırsarak bir şey demememişti. Kapıyı bilen çalmadan giren Göker'le içeride yaşlı adam ve kucağında olan kadın anında birbirlerini itmişlerdi. Göker gözlerini devirerek sert bir sesle konuştu. "Sana kaç kere daha metresinle iş yerinde sevişmemeni söyleyeceğim acaba?"
Aslında bakılırsa bu duruma normalde hiç karışmazdı ve umurunda olmazdı ama Murat'ın bu kadın yüzünden çektiği acıları bildiği için bu kadından nefret ediyordu. Tek istediği Murat'ın iyi ve mutlu olmasıydı ama karşısında ona çatık kaşlarla bakan adam her seferinde Murat'ı üzüyordu üstüne üstlük vurmuştu bile. Aklına gelen mor yanakla ellerini yumruk yapmıştı Göker.
Arif beyse artık miladının dolduğunu anlayacak kadar çok iş yapmıştı bu çevrede. Eskiden itaatkar olan her istediğini yapan çocuk şimdilerde başkaldırıya başlamıştı. Arif bey çok akıllı bir adamdı onun genç ve güçlü bedeninin karşısında ancak geriye çekilebileneceğini de biliyordu, tek sorun egosunun bu durumu kabullenmesinin daha zor olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ (gay)
Teen Fiction"Arkadaşlar birbirine dokunamaz diye kim demiş?" +18, argo, küfür vardır.