Oliwka
Tydzień późniejDzisiaj jest ten dzień na który czekałam czyli przeprowadzka do naszego domu , domu genzie przez ten tydzień poznałam się z Wiktorią I Patrykiem który jak się okazało są parą, od razu załapałam z niby dobry Vibe ale wróćmy do teraz.
Stoję przed domem nie za dużym ale też nie za małym już nawet nie wchodząc do niego podobał mi się on bardzo, gdy wkońcu weszliśmy do środka nie mogłam powstrzymać zachwytu na parterze znajdowała się kuchnia czyli idealne królestwo dla mnie ponieważ uwielbiam gotować ale też jadalnia i salon wszystko było tak nowocześnie ozdobione.
Na górze znajdowały się pokoje ( uznajmy że jest tam dodatkowy pokój właśnie dla naszej głównej bohaterki)
5 sypialni które były dość blisko siebie mi akurat trafił się całkiem spory pokój w którym było duże łóżko szafki nocne, szafa,toaletka ale też miałam własną łazienkę która dla mnie była idealna ponieważ zawsze ceniłam sobie prywatność.
Gdy już obejrzałam cały dom zaczęłam rozpakowywać moje rzeczy ubrania i jakieś pierdółki którymi udekoruje pokój żeby nie był taki ponury a więc zajęłam się tym.4godziny pózniej
Dopiero teraz skończyłam ogarnianie pokoju ale też wyciąganie swoich rzeczy nie wiedziałam która jest godzina ale spojrzałam na telefon i okazało się że była 18, nie no super połowę czasu tu spędziłam, nagle poczułam wibracje telefonu dostałam wiadomość od Bartka.
Bartuśka🫀
Co ty na to, ty i ja mój lub twój pokój wieczór filmowy ?
Oliwka 🌷
Z chęcią coś z tobą obejrzę, możemy oglądać u mnie mi to nie przeszkadza
Bartuśka 🫀
Okej , będę za 15 minut około z jakimś przekąskami itp , a ty przygotuj jakiś film
Oliwka 🌷
OkiiOdrazu po odłożeniu telefonu włączyłam laptopa i coś wybrałam postanowiłam że obejrzymy obecność część 2 bo kiedyś oglądaliśmy 1 część więc będzie idealnie że obejrzymy kolejną, my jesteśmy takimi osobami które uwielbiają horrory i się ich nie boją więc dla nas to nic.
Gdy Bartek przyszedł z słodyczami zaczęliśmy nas seans, w połowie jakoś zasnęliśmy razem.Następnego dnia
Spojrzałam na telefon i zobaczyłam godzinę 7:00 za 30 minut powinniśmy być z Bartkiem na dole żeby nagrywać odcinek w którym pokazujemy nasz dom.
Obudziłam na szybko Bartka i odrazu poszłam robić sobie i chłopakowi śniadanie, postanowiłam zrobić naleśniki ponieważ akurat na nie miałam ochotę gdy je już zrobiłam zjedliśmy i poszliśmy nagrywać odcinek.Wiem że sporo zmieniłam i za to was przepraszam ale poprostu taka fabuła mi się podoba mam nadzieję że wam to nie przeszkadza i mam nadzieję że wam się podoba
CZYTASZ
𝗜 𝗦𝘁𝗶𝗹𝗹 𝗟𝗼𝘃𝗲 𝗬𝗼𝘂 || 𝗕𝗮𝗿𝘁𝗲𝗸 𝗞𝘂𝗯𝗶𝗰𝗸𝗶
FanficPoczątek:26.05.2023 Koniec:26.01.2024 Oliwia/Bartek