H8.

58 10 0
                                    

Ik loop door een van de vele gangen van mijn, o zo grote, huis. Ik ben er vanochtend achter gekomen dat we een reuze achtertuin hebben met een zwembad. Het blijkt ook dat we een binnenzwembad hebben. Die ben ik nu aan het zoeken.

Ik opende iedere deur op de beneden verdieping tot dat ik zag dat we ook nog een thuisbioscoop hadden. Ik glimlachte bij de gedachte aan Tony en ik die naar een film van 16 jaar en ouder gingen terwijl we 15 jaar waren. We deden net alsof we ouder waren. De man van de bioscoop geloofde ons niet dus ik sprak een spreuk over hem uit. We mochten toen gratis naar de film.

Ik deed de deur van de thuisbioscoop dicht en pakte een briefje. Ik schreef er "bioscoop" op en plakte het op de deur. Ik opende de deur ernaast en zag dat het een woonkamer met minibar was. Ik deed de deur weer dicht en schreef dit keer "woonkamer met minibar" op een briefje en plakte het op de deur. Ik opende de volgende deur en zag dat het, het binnenzwembad was. Ik kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht. Soms heb ik gewoon zo'n zin op te zwemmen. Ik deed de deur weer dicht en plakte er een briefje met "binnenzwembad" op.

Ik rende naar mijn kamer. Toen ik in mijn kamer was ging ik meteen mijn inloopkast in en pakte een bikini en een strandlaken. Jade was bij een klasgenoot aan het klieren dus daar zou ik geen last van hebben.

Ik trok mijn bikini aan en keek even in de spiegel. Ik had een licht blauwe bikini aan die mooi bij mijn ogen en haar paste. Ik deed mijn haar in een slordige knot, pakte mijn strandlaken en snelde naar beneden.

Toen ik met mijn beide voeten op de begaande grond stond, ging de bel. Ik liep naar de deur en deed hem open. In de deuropening stonden drie jongens. Drie jongens genaamd Jeremy, Milan en Levi. Ik zag dat Jeremy met zijn ogen over mijn lichaam gleed. Ik rolde met mijn ogen.

'Wat komen jullie hier doen?' Vroeg ik. 'We komen oefenen voor dat toneelstukje.' Zei Milan. Ik zuchtte. 'Hoe weten jullie waar ik woon?' Vroeg ik. 'We wisten dat Max een nieuwe buur had, we hadden al zo'n idee dat jij dat was omdat je met hem omging.' Zei Jeremy terwijl hij zich langs mij wurmde het huis in. Milan en Levi volgde hem. Ik deed de deur dicht en legde mijn badlaken over de stoel die dicht bij de deur stond. 'Mooi huis heb je, je ouders zijn vast heel rijk.' Zei Jeremy. 'Bedankt, dat kan je wel zeggen ja.' Zei ik.

Ik liep richting de woonkamer. Ze liepen met me mee en gingen op de bank zitten. 'Ik ga me even omkleden, ik ben zo terug.' Zei ik. 'Je kan dit ook gewoon aanhouden hoor.' Zei Jeremy met een schuine glimlach. 'Als je nog een keer die domme glimlach van je, op je gezicht tovert dan sla ik hem eraf' dreigde ik.

Ik liep naar boven en trok snel een jurkje aan. Ik keek in de spiegel en strook het jurkje glad. Het jurkje was lila en kwam tot iets over mijn knieën. Ik liep naar beneden en hoorde tot mijn verbazing Mr. Polska met ravotten.

'Ik heb even muziek op mijn boxje opgezet, ik hoop dat je het niet erg vindt.' Zei Levi met een glimlach. 'Nee ik vind dat niet erg hoor.' Zei ik. Hij zette na een tijdje de muziek uit. 'Zullen we gaan oefenen?' Vroeg Milan. Ik knikte.

We hadden 2 uur geoefend en toen gingen ze naar huis. Ik keek op de klok en zag dat ik nog een paar uurtjes de tijd had om te zwemmen. Ik pakte mijn badlaken en rende in vampiersnelheid naar het zwembad. Ik opende de deur en legde m'n strandlaken op een van de stoelen neer. Ik trok mijn jurkje uit zodat ik op bikini stond en sprong in het water.

Het water was lekker warm. Ik liet mezelf drijven en dacht aan wat er allemaal was gebeurt was het afgelopen jaar. Ik dacht uren na. Ik had er wel genoeg van dus ik klom het bad uit en droogde me af. Ik trok m'n jurkje weer aan en ging naar mijn slaapkamer. Ik liet mezelf op het bed vallen en voor ik het wist sliep ik.

---------------------------------------------
Sorry dar het zolang duurde voordat ik weer geüpload had maar ik had last van writersblock. Ik probeer het volgende hoofdstuk zo snel mogelijk af te krijgen.

~Jennifer

Het leven van een bovennatuurlijk meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu