H9.

59 10 0
                                    


Ik ren door het bos, de zwarte wolf rent achter me aan. Ik kijk achter me en zie dat de wolf dicht bij is. Ik lette even niet op en viel over een boomwortel. De wolf gaat over me heen staan en probeert me te bijten.

Ik wordt wakker. Ik zuchtte. Ik had de nachtmerrie weer. Ik stond op en liep mijn inloopkast in. 'Ik vraag me af wat voor weer het vandaag word.' Zei ik tegen mezelf. Ik zocht de weersverwachting van vandaag op. Het word zonnig. Ik pakte een roze jurkje en een zwart riempje. Ik pakte ook nog zwarte sneakers met roze veters. Ik liep mijn inloopkast uit en wierp nog een laatste blik in de spiegel. Ik liep naar beneden.

Ik bedenk me nu dat Jade bij die vriendin is blijven slapen. Ik genoot van de stilte. Ik liep de woonkamer in en besloot dat ik zin had om te gamen. Ik sloot de PlayStation 4 aan op de televisie en startte het op. Ik keek welke spellen ik had. Call of duty, FIFA 15, battlefield en nog vele andere. Ik besloot dat ik wel zin had in call of duty: black ops 2. Ik deed het spel erin. Ik pakte mijn headset en zette het op m'n hoofd. Ik wou eerst even opwarmen dus speelde ik eerst 2 keer tegen de computer daarna speelde ik online.

Ik speelde samen met een bekende naam: Jadethedestructor. Het was Jade. Ik kreeg gelijk een glimlach op mijn gezicht en bedacht me hoe ik Jade ging inmaken. Ik denk dat Jade ook doorhad dat we tegen elkaar speelde. Mijn naam is namelijk nogal makkelijk te onthouden: LunaTheMoose. Die naam had Tony voor mij uitgekozen. Ik wist niet waarom, maar ik vond het wel een grappige naam, het betekend namelijk: Luna de eland. Ik mocht Tony ook een naam geven. Ik had hem "AngelTony" genoemd, best wel meisjesachtig maar ik vond dat het wel bij hem paste. Ik had nog een paar potjes gespeeld.

Ik had geen zin meer om met Jade te spelen dus ik ging in een andere groep. Ik kreeg bijna een hardaanval toen ik de naam "AngelTony" zag. Was Tony niet dood? Zat hij nu gewoon rustig een spelletje te spelen? 'Tony?' Zei ik door mijn headset. 'Luna? Ben jij dat?' Hoorde ik terug. Ik kreeg tranen in mijn ogen van blijdschap. 'Tony, hoe kan het nog dat je leeft, je was toch in die ontplofte auto?' Vroeg ik. Het was stil. Na een tijdje zei hij: 'geef me je adres.' 'Waarom?' Vroeg ik. 'Dan kan ik naar je toe teleporteren, ik ben een engel weet je nog.' Antwoordde Tony. 'Ja, mijn adres is kloosterlaan 5.' Zei ik.

Een paar seconde later zat Tony naast me op de bank. 'Mooi huis heb je.' Zei hij met een grote glimlach. Ik knuffelde hem. 'Waar heb je al die tijd gezeten.' Vroeg ik hem, zijn compliment negerend. 'Dat is een lang verhaal.' 'Ik heb de tijd.'

Tony pov.

2 jaar geleden,

Ik en Luna zaten op de bank accounts op de PlayStation aan te maken. 'Nu moet jij iets voor mij maken.' Zei Luna lachend. Ze krijgt payback. Moet ze maar niet zo'n rare naam doen. Ik noemde haar account "LunaTheMoose". Ik hou wel van elanden. Niet dat ik van Luna hou! Nee dat bedoelde ik ook niet! Natuurlijk hou ik van haar! Als vrienden! Nick keek me raar aan. Shit ik was vergeten dat hij gedachten kon lezen. Ik voelde mijn wangen rood worden. 'Waarom bloos je' zei Luna lachend. 'Dat doe ik niet.' Zei ik zelfverzekerd. 'Jawel.' 'Nee niet.' 'Jawel.' Ik zuchtte. 'We komen er nu maar op een manier achter.' Begon ik met een schuine glimlach op mijn gezicht. 'KIETELGEVECHT!' Riep ik. 'NEE!' Riep Luna terwijl ze in vampiersnelheid weg probeerde te komen. Ik teleporteerde (engelen voordeel) voor haar en kietelde haar net zolang tot dat ze om genade smeekte. 'Oke... Oke... Jij hebt gewonnen, ik geef me over.' Zei Luna onder het lachen door. Ik glimlachte en teleporteerde ons terug naar de bank. We speelde een paar potjes call of duty en FIFA tot dat we gingen slapen. Nou zij ging dan slapen, ik niet. Ik moest nog wat regelen. Mijn vader, (een hoge engel) had problemen met een demoon. Ik moest dat voor hem oplossen. Ik stond 2 uur lang te wachten op een parkeerplaats, toen hij niet kwam ging ik maar weer naar huis. Toen ik de deur open wou doen werst ik van achteren gegrepen. De demoon was me vast gevolgd naar mijn huis. Ik probeerde me los te wurmen uit zijn greep, toen dat niet lukte probeerde ik om hulp te roepen. Nick hoorde het en kwam naar buiten. Hij vocht met de demoon en ik kwam los. Ik en Nick rende naar de dichtstbijzijnde auto en gingen daar achter zitten. De demoon schoot een vuurbal op de auto af. Voor ik het wist pakte iemand mijn arm en teleporteerde me weg. De auto ontplofte en Nick zat erachter. Nick was dood. Nick was dood en ik kon er niks aan doen. Ik probeerde niet te huilen maar een enkele traan ontsnapte en gleed langs mijn gezicht. 'Engelen horen niet te huilen, zoon.' Hoorde ik mijn vader achter mij zeggen. Ik draaide me om en keek hem aan. 'Dat waren mijn vrienden, en jij hebt ze daar gewoon achter gelaten, met die demoon!' Riep ik. Ik was woedend, verdrietig en teleurgesteld. 'Dat waren maar mensen, Tony, wij zijn je broeders, alle engelen.' Zei mijn vader. Ik werd alleen maar kwader. Ik teleporteerde weg. Ik belande in een woonwijk. Ik belde op een random adres aan. Een vriendelijk uitziende man deed open. Ik hersenspoelde hem en zijn gezin, ze vinden het nu niet erg dat ik ik hun huis woon. Ik liep naar binnen en ging op de bank liggen. Ik deed mijn ogen dicht en probeerde niet aan Luna te denken. Voordat ik het wist viel ik in slaap.

Heden,

'En nu zit ik hier bij jou op de bank.' Eindigde ik mijn verhaal. 'Wow, sorry dat je zoveel moest meemaken.' Zei Luna en ze gaf me een knuffel. Ik ben blij dat ik haar weer gevonden heb.

---------------------------------
Zoals beloofd weer een nieuw hoofdstukje! Ik hoop dat je er van genoten hebt! Ik upload zo snel mogelijk weer.

~Jennifer

Het leven van een bovennatuurlijk meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu