Jag låser ilsket upp mitt skåp. Någon ställer sig bredvid mig och börjar greja med sitt skåp. Felix såklart. Argt smäller jag igen mitt skåp och vänder mig om för att gå mot min lektion. "Oscar" Felix tar min hand. Förskräckt försöker jag rycka mig loss. Om nån ser mig stående med tönten och dessutom hållandes i hand kommer mitt rykte att sjunka till 0 direkt. "Släpp mig, annars ligger du riktigt pissigt till" väser jag. Han släpper mig genast men ställer sig framför mig och blockerar min väg. "Vad vill du?" Utbrister jag irriterat och slår ut med armarna.
"Jag vill prata med dig" Tönten ger mig en blick som skulle kunna tolkas på minst 100 olika sätt. "Om vad och varför" muttrar jag och försöker komma förbi honom. "Om att du ky" börjar han men jag trycker snabbt upp honom mot skåpen bakom oss. "Om du så mycket som nämner det för någon klämmer jag sönder ditt huvud mellan dem här skåpen, fattar du?!" Säger jag hotfullt. Han nickar snabbt och jag släpper honom. Hans lilla kropp slår emot marken. Med arga steg klampar jag iväg från honom.
Den tönten ska få igen!***
Felix sparkar ilsket till en sten. "Lägg av sa jag!" Säger jag surt och tittar på hans fötter. Det är andra gången på 1 minut som jag säger till idioten att sluta sparka i gruset! "Tror du att jag vill jobba med dig eller?" Fräser han.
Något inom mig går sönder när han säger att han inte vill vara med mig. "Tror du att jag vill ses tillsammans med en överklassig snobbig tönt som dig" Kontrar jag.
Han blir tyst. "Jag...är...inte överklassig" väser han mellan tänderna. "Nä inte alls. Du och ditt stora hus. Därinne hade hela min släkt fått plats" muttrar jag. Nånting träffar min kind. "Aj Vafan!"
"Idiot jävel håll käften"
Den tönten slog mig, och kallade mig för idiot jävel?! "Idiot jävel kan du va själv" Jag slår honom hårt i magen.
Det skulle jag inte ha gjort för genast inser jag att tönten är starkare än vad han utgett sig att vara. Min kind börjar skifta i blått. "Snobbjävel! Gör du ärren själv eller har någon gjort dem åt dig!"
Jag stannar upp. Helvete Oscar!!
Felix ögon tåras.
Genast får jag dåligt samvete.
"Felix jag" börjar jag men avbryter mig själv. Jag vet att det jag nyss sagt inte går att ta tillbaka.
Jag är helt säker på att han ska rusa iväg men han står kvar. Med tårarna rinnande ner för kinderna.
Jag höjer försiktigt handen och torkar bort hans tårar med min tumme. "Förlåt" mumlar jag.
Innan jag hinner reagera på vad som händer kastar han sig om min hals. Jag sjunker ihop på marken med honom i famnen. Försiktigt kryper han upp i mitt knä. "Felix förlåt jag är jätte ledsen" säger jag ursäktande och stryker hans hår. Han fortsätter skaka av gråt och klamrar sig ännu hårdare fast runt min hals. Min tröja blir blöt av hans tårar.
Med en hand under hans haka vinklar jag upp hans ansikte mot mitt. Sakta låter jag mina läppar nudda hans.Våra läppar rör sig i takt med varandra. Hela min kropp är varm.
Tillslut drar jag mig ändå ifrån kyssen.
"Felix..." börjar jag. "Mm" mumlar han generat och tittar gulligt på mig med stora runda ögon. "Jag tror att jag är kär i dig. Riktigt jäkla kär"
Han stirrar rakt in i mina ögon, vilket ger mig en obehaglig känsla. "Jag är kär i dig Oscar. Så otroligt jävla kär" mumlar han och vänder bort huvudet. Jag vänder återigen hans huvud mot mitt och låter våra läppar ännu en gång krascha mot varandra.Hans tunga ber om inträda till min mun, vilket jag tillåter. Våra tungor dansar med varandra och hela min kropp blir varm igen. "Oscar vi sitter på en väg" Felix drar sig ifrån den fantastiska kyssen. Jag tittar upp och inser att vi fortfarande sitter i vägkanten. Jag flinar och drar upp honom på fötter.
Snabbt för jag honom med mig till ett litet hus nere vid sjön. Där kan vi vara helt ensamma utan att någon får reda på nånting.
Snabbt puttar jag ner honom i soffan och sätter mig gränsle över honom. Snabbt söker sig mina läppar till hans igen. Det känns som att det är där dem ska vara. Snabbt rör jag mina höfter mot hans nedre region. Ett stön lämnar hans för tillfället ganska svullna läppar. Jag suger in hans läpp mellan mina tänder och låter mina händer röra sig över hans bröst.
Hans korta men höga stön blir fler och fler. Med en lätt knuff får jag honom att vända sig om på mage.
Snabbt böjer jag mig ner och kysser hans nacke. "Oscar" han nästan stönar fram mitt namn, vilket får mig att gå igång på riktigt.Jag vänder honom på rygg igen och sliter av honom tröjan.
Jag placerar lätta kysser på hans mage och låter min tunga glida över hans bröst. "Oscar jag" börjar han men avbryter sig själv med ett högt stön när jag kommer åt hans känsliga punkt. Det får honom att gå igång värre än vad jag gjorde. Hans stön måste höras hela vägen hem till mig nu. Han greppar tag i min hand och suger på mina fingrar.
Mina stön blandas nu med hans. Han fortsätter suga på mina fingrar medans jag kysser hans mage."Eyy latino ska vi in här" Ogges mörka stämma hörs tydligt in genom den ej så tjocka trä dörren. Jag stelnar till. Vad gör dem två här?!
Snabbt drar jag upp Felix ur soffan och tar hans hand. Jag tittar mig omkring och kommer på att det, bakom en bokhylla finns en gömd dörr. Där kan vi iallafall vara tills Ogge och Omar gått igen. Snabbt drar jag med Felix in bakom bokhyllan och lirkar upp dörren.Med en knuff får jag in både honom och mig. "Latino! Kommer du?"
Jag stelnar till, ska dem stanna!
Något blött nuddar min nacke. I mörkret kan jag se Felix flin. "Ge dig" väser jag. Hans placerar några lätta kyssar på min fortfarande nakna mage. Snabbt drar jag upp honom och trycker hans lilla kropp mot väggen. Jag kysser hårt hans läppar och leker med hans hår."Omar stönade du nyss?"
Jag släpper Felix. Hörde han oss!? "Nej varför skulle jag" Omar låter lite ointresserad. "Jag svär på att jag hörde nån som stönade" Jag hör hur Ogge reser sig upp. "Ogge sätt dig. Det var bara i dina tankar Babe. Du tänkte väl på mig"
Jag tittar chockat ut genom den lilla springan i dörren. Omar sitter I Ogges knä och flinar. "Vad gör du?" Ogge tittar lika chockat på Omar som jag gör. "Retas"
Omar börjar röra sina höfter fram och tillbaka över Ogges mage och nedre parti.
Jag spärrar upp ögonen.
Vafan håller Omar på med egentligen?!
__________
Oh dirty all the time;)
Ne men ha det så bra så hörs vi snart :)
YOU ARE READING
PLAYER {Foscar}
FanfictionAtt vara kär i en kille är inte lätt. Absolut inte om man råkar heta Oscar Enestad och vara skolans populäraste kille. Råkar man dessutom vara kär i skolans tönt Felix Sandman är man illa ute. eller? *Dirty*