1.1

1.3K 70 3
                                    

*Ej redigerat*
Två perspektiv
Jag sätter mig skakande ner på gatan.
"Oscar?" Ogge kommer fram till mig. Nej! "Oscar, jag är inte lika pantad som de andra. Jag fattar att du och Felix är tillsammas"
Hans ord får mig att gråta ännu mer, när tanken på att jag och Felix inte är tillsammans längre.
"Vi var det. Och jag vet att han har rätt. Jag fick det att verka som att jag bara låg med honom för att jag var kåt. Men det är inte sant. Jag älskar honom verkligen en nu har jag förstört allt!"
Ogge ger mig en kram och pussar mig i nacken. "Oscar du måste förstå att det inte är fel att bara homosexuell, och att du har känslor för Felix är inget du kan styra över. Dj måste acceptera att han är den du vill vara med"
Jag tittar på honom med rödgråtna ögon. "Jag har gjort det nu, men han kommer aldrig vilja ha tillbaka mig efter detta"
Ogge ler lite. "Varför tror du att han blev så ledsen. Varför tror du att han blev så förstörd. Jag tror Oscar, att han älskar dig väldigt mycket"

Jag torkar tårarna och ger Ogge ett litet leende. "Hur kan du alltid lyckas vara på rätt ställe när jag behöver dig"

***
Jag tog med mig Ogge hem. Om han ändå redan vet sanningen kan jag lika gärna berätta hela historien.
"Okej Oscar. Berätta"
Ogge slår sig ner i soffan, där jag redan sitter i skräddar ställning.
"Ja jag ska"
Jag tar ett djupt andetag och börjar berätta, hela historien från början.

Det började med det där grupparbetet i skolan, på matten du vet. Först trodde att jag det skulle bli hur tråkigt som helst med tanke på vem Felix faktiskt var i mina ögon . Men jag hade inget annat val än att helt enkelt finna mig i att jag bar tvungen att arbeta med honom resten av terminen så jag försökte ge det en chans. Första dagen vi skulle jobba, råkade jag typ kyssa honom och efter det har jag haft jätte svårt att hålla mig ifrån honom. Så fort jag
Ser honom vill jag bara vara nära honom, kyssa honom och bara säga att jag älskar honom. Men nu har jag förstört allt och han kommer aldrig mer tycka om mig på samma sätt som jag älskar honom.
Nu kommer jag aldrig mer kunna titta honom i ögonen utan att dåligt eller börja gråta.
Jag har förstörd allt!

Ogge lägger en hand på min axel. "Du kanske borde prata med Felix?"
"Jag försökte! Det är omöjligt! Han hatar mig!"

Jag bryter ihop. Hela jag bara skakar.
Jag har förstört exakt allt! Felix kommer aldrig mer vilja ha mig!

Felix Sandman
Jag kan inte sluta gråta. Det går inte. Jag kan inte tänka, kommunicera eller göra något annat än att gråta. Jag kan inte leva med mig själv som jag gör just nu.
"FELICIA!" vrålar jag.
Dörren öppnas. "Ja" säger hon.
"Kan du ringa Oscar om jag ger dig hans nummer?" Piper jag.
"Felix, du är min bror. Jag vill inte utsätta dig för att han ska såra dig" Felicia tittar oroligt på mig.
"Ring honom bara snälla. Felicia Jag älskar dig för att du hjälper mig men jag kommer snart att bryta ihop om du inte ringer Oscar nu. Jag älskar honom, tyvärr. Och därför måste jag få prata med honom"
Jag försöker sluta skaka, även om det inte går.
"Okej" är det ända jag får till svar.

-x-
Någon kommer in genom dörren. Jag trycker huvudet ännu längre ner i kudden.
"Felix?"
Oscars röst skär så hårt i mig.
"Oscar, jag behöver dig så jävla mycket"
Jag pallar inte försöka få honom att be om ursäkt innan jag säger något.
Jag måste ha honom nu! Annars bryter jag ihop och då klarar jag mig inte.
"Nu! Vafan väntar du på?!" Utbrister jag och tittar på honom. Han ser lite orolig ut.
Jag reser mig upp och går fram till honom. "Jag är ledsen för allt jag sagt till dig" mumlar han.
"Oscar...säg aldrig så igen. Jag sa saker till dig, jag ångrar så jäkla mycket. Förlåt"

Plötsligt försvinner allt runt omkring mig.
Oscars läppar pressas mot mina igen. Känslan av att ha hans läppar mot mina går inte att beskriva. Jag drar mig ifrån honom och börjar dansa på stället.
"Du skrämmer mig" fnissar han.
"Det där jag sa om att du ligger med alla du ser, glöm det" mumlar jag.
"Det är okej så länge jag får ligga med dig" flinar han.
Mina kinder blir lite röda.
Han gör mig nervös.
"Skulle det verka helt galet om jag kysste dig nu?"
Oscar flackar med blicken.
"Med tanke på allt som har hänt, nej" svarar jag och ler.
Han tar ett steg närmre mig och lägger armarna runt min midja. Jag flinar och tar tag i hans tröja.
Med ett ryck har jag fått av den. Hans muskler är så jävla sexiga att jag hade kunnat dö för dem.
"Vad stirrar du på, kyss mig istället"
Oscar rycker tag i min tröja och drar mig till sig.
"Jag sa att du var en player som låg med alla, glöm det och gör Vafan du vill med mig" flåsar jag tyst i hans öra.
"Vad jag vill sa du" mumlar han tillbaka och flinar.
"Vad du vill"

Jag drar handen över hans mage och låter mina läppar nudda hans hals med mjuka rörelser kyssar jag honom ner mot magen. Försiktigt suger jag på hans bröstvårta (huh?!?!)
Ett stön lämnar hans läppar.
"Får jag verkligen göra vad jag vill?" Frågar han otroligt.
Jag nickar och trycker mig emot honom.
Han får göra vad han vill idag.

***
Fuck! Jag skulle inte låtit Oscar köra på så hårt! Jag kan ju knappast gå normalt.
"Felix varför går du så konstigt?" Frågar mamma och tittar oroligt på mig.
"Ehm..jag ramlade när jag skulle hämta en sak i min garderob" ljuger jag.
"Är du okej?" Pappa tittar på mig. Jag nickar och ler lite.
Herregud va ont det gör.
Jag haltar in på mitt rum igen och skickar ett sms till Oscar.

Felix 19:25
Din jävel jag kan inte gå!!

Ett sms plingar fram

Oscar 19:26
Hahahhahaha. Vadå är du ömtålig gubben

Snabbt knappar jag in ett svar

Felix 19:27
Ha ha ha. Du är så rolig Oscar!! Godnatt

Oscar 19:29
Du får ringa om du inte kan komma upp ur sängen imorgon. Hahhahaha. Jag kan komma och hämta dig Sov gott älskling

Jag suckar åt hans barnsliga sätt att svara, men ler lite åt hans ordval älskling.
Jag lägger mig försiktigt ner i sängen och försöker att hitta en skön ställning.
När jag äntligen hittar än, har jag nästan somnat.

Jag älskar dig Oscar

Är det sista jag tänker innan jag somnar

_______________
Mmm. Jag kan inte skriva dirty det går ju bara inte. Hahahha.

PLAYER {Foscar}Where stories live. Discover now