1.3

1.2K 65 4
                                    

*Ej redigerat*

Felix sparkar med benen och vänder sig om. Han somnade igen. Tydligen var inte filmen vi tittade på särskilt bra för han sov efter fem minuter och nu kan jag inte flytta på honom, vilket betyder att jag sitter fast mellan hans armar. "Felix, vakna" Jag skakar honom lite men som den sömntuta han är vaknar han såklart inte. Jag tittar på honom där han ligger i bara kalsonger. Då får jag en idé.

Jag böjer mig fram och slickar hans hals och mage. Ett lätt stön lämnar hans mun men han sover vidare. Då låter jag min tunga glida över hans bröst. Ännu ett stön men ingen reaktion på andra sätt.
Jag minns då vart Felix reagerar starkt på beröring.
Jag kysser honom igen fast denna gången precis bakom örat. Han sätter sig upp. Jag visste det!
Han tittar först trött på mig men sedan ler han. "Är du kåt eller?" Flinar han. "Alltid" svarar jag och lägger mig över honom.
Han drar sina händer över min rygg och ner mot min byxkant.
"Felix jag vet inte om det är en så bra idé? " säger jag osäkert.
" det är en perfekt idé. Kom igen"
Svarar han och lyckas på något konstigt sätt få av mina byxor utan att jag så mycket som rör mig.

"Felix du måste lova en sak"
Mumlar jag. Han tittar frågande på mig. "Vadå?" Undrar han. "Kör inte lika hårt med mig som jag gjorde med dig" flinar jag. "Kommer köra 10 gånger hårdare" flinar han tillbaka. "Du är snuskig"
"Du med"

***
"Oscar" Felix rör sig snabbt fram och tillbaka. Att hela sängen snart kommer gå sönder verkar han inte bry sig ett dugg om. Och att hans föräldrar säkert hör oss hur tydligt som helst verkar också strunta helt och hållet i.
Han kör på ännu hårdare och det känns helt fantastiskt och hemskt på samma gång. Han kommer snart spräcka mig!
"Fan va du är hårdhänt" får jag fram mellan stönen.
"Bara för dig" Mumlar han och trycker sina läppar mot mina.
Jag bitar tag i hans läpp och suger in den mellan mina tänder. Hans stön blir fler och ljusare. Jag kysser hans hals och ner mot hans bröst innan jag låtar min tunga dra över hans bröstvårta ( alla gillar Felix nipples)
Han stönar högt och trycker sig mot mig.

Jag spänner hela kroppen och pressar mig mot sängen. Hela min kropp skakar av välbehag och jag stönar högt. Hans kuk är fortfarande hård. Jag greppar den och runkar honom snabbt (wtf nu blir det snuskigt här hehehe)
"Oscar, Oscar, Oscar" pressar han och tar tag I min tröja. Ett högt stön lämnar hans mun innan han sjunker ihop över mig. Han är röd i ansiktet av ansträngning. Jag ler lite och drar handen genom hans rufsiga hår.

"Ska du ligga med någon ska du göra det med mig för jag är bäst" flinar han. Jag nickar. Felix är bäst. På alla sätt. Jag älskar honom och dålig i sängen är han inte.

***
Jag drar tröjan över huvudet igen och lägger mig bredvid Felix igen.
Han drar handen över min mage. Våra huvuden ligger mot varandra. Vi säger inget, bara ligger och myser.
Det är skönt att bara ligga och tänka ibland. Tänka på hur mycket Felix betyder för mig, tänka på hur vacker han är.
Det är skönt att bara få vara med honom, utan att säga något. Bara ligga i den varma sängen och få känna hans närhet. Jag älskar känslan av att ha hans huvud tätt intill mitt och känna hur hans ben rör mot mitt. Få möta hans kärleksfulla blick och bara titta in i hans vackra ögon.

"Varför stirrar du på mig" Felix tittar obekvämt på mig. "För att du är vacker" svarar jag ärligt.
Han tittar ner i sängen och snörvlar till.
"Gråter du?"
Jag omfamnar honom.
"Jag är så ful" Piper han.

"Felix du är absolut inte ful, du är jätte vacker. Du är perfekt precis som du är och du ska inte anklaga dig själv för att vara ful! Dina ögon är jätte vackra. Din mun, din näsa, ditt hår, dina händer, fötter. Allt på dig är fint, fattar du?! Det dummaste jag nånsin hört är att du säger att du är ful. Vet du hur jäkla vacker du är? Titta dig själv i spegeln och tänk 'Fyfan va jag är snygg' för det är du verkligen Felix. Om du inte accepterar dig själv, vem ska då göra det? Du är helt perfekt. Och om du ändå inte tror det, kan jag säga att du alltid kommer vara perfekt i mina ögon. För mig är du felfri Felix"

Han tittar på mig med tårar i ögonen.
"Tack"
Mumlar han och lutar huvudet mot min axel.
Hela hans kroppsspråk visar att han mår dåligt.
"Varför är du ledsen?" Frågar jag och torkar hans tårar.
"Jag vill vara älskad" mumlar han.
Jag drar in honom I ännu en kram.
"Jag älskar dig Felix, snälla förstå det"
Han lutar sitt huvud mot mitt bröst och gosar ner sig i täcket.
"Jag älskar dig också Oscar"

Det är det sista han säger, sedan blir han tyst.

***
Jag sätter mig ner på bänken i parken.
"Felix, jag måste säga en sak" Mumlar jag
_________
Kort kapitel jag vet! Kommer kanske inte att uppdatera så bra de senaste typ två dagarna pga en sak. Men snart kommer min nya novell upp.
"Fifty shades of you ~ Foscar"
Yey
Hahhaha va entusiastiskt ba 'yey'
Aja vi ses

PLAYER {Foscar}Where stories live. Discover now