*Ej redigerat*
Jag sätter mig upp på sängkanten och tänker tillbaka på gårdagen. Jag körde ganska hårt med Felix, det kan jag inte neka till och uppenbarligen inte han heller. Jag skrattar lite för mig själv. Men om man nu ska tänka på det som hände igår. Han var inte dålig i sängen iallafall, det kan jag väl inte påstå. kan va ett utav mina bästa ligg.
Jag ägnar några minuter åt att tänka på alla jag har haft sex med. Det är några stycken.
Ronja
Sonja
Alma
Sara
Klara
Ida
Wilma
Linn
Johanna
Och nu Felix.
11 stycken detta året. Ganska sjukt hur jag lyckas. Felix kanske hade rätt, jag är en player.
Men jag ska inte vara elak mot Felix mer, det har jag lovat mig själv!
Han förtjänar någon han kan lita på och jag ska visa att han kan lita på mig!Oscar 9:58
Hej Felix! Vet att det är lördag och att du säkert har bättre saker för dig en sådan här dag men jag undrar om du vill komma hit. Du måste absolut inte, bara om du villJag saknar honom redan. Det plingar till i min mobil.
Felix 8.00
Vi kan la hänga om du så väldigt gärna vill träffa mig Men fan heller att om du vill ligga för jag inte gå din idiot!!Jag flinar.
Oscar 8.01
Bra ses:))Jag tittar mig omkring för att se om det finns något att ha på sig. På golvet ligger en tröja och på stolen vid skrivbordet hänger ett tar mjukisbyxor. Det blir bra!
***
Jag drar tröjan över huvudet och skuttar ut ur mitt rum.
"Godmorgon" säger jag glatt till Johanna som just går förbi mig. "Hej, varför så glad?" Hon tittar förvånat på mig.
"Inget speciellt"Det knackar på dörren.
"JAG TAR DET" Skriker jag.
"Nä nä inget speciellt va" flinar Johanna.Jag är påväg att snubbla över Felix när jag öppnar dörren.
"Vafan ta det lugnt!" Skrattar han.
"Hej Felix!" Jag ger honom en kram.
Han tittar förvånat på mig, "Vad är det med dig?" Frågar han. "Vadå?"
"Du är helt uppspeedad?"
"Jag saknade dig"
Mumlar jag och tittar ner I marken.
"Åh jag saknade dig också vännen"
Han vinklar upp mitt ansikte och kysser mig mjukt.-x-
Jag tittar på Felix i mörkret. Ljuset från tv:n lyser på hans ansikte och avslöjar att han ler. "Vad ler du åt?" Frågar jag och lutar mig mot honom.
"Att du är så jäkla söt när du kliar dig på näsan" mumlar han och skrattar lite.
Jag lägger huvudet på hans mage och tittar på honom. Han lägger armarna runt mig och kyssar mitt hår.
"Nu gör du så igen!" Utbrister jag plötsligt.
"Men jag kan ju inte hjälpa att det kliar!"
Svarar jag.
"Men klia inte då!" Felix flinar lite.
Jag vänder mig om så att mitt ansikte hamnar precis ovanför hans.
"Snuskigt perfekt och äckligt vacker" muttrar han.
"Ska du säga" svarar jag och ler lite.
"Ska jag säga" fnittrar han.
Jag drar handen löst över hans kind.
"Snälla gulliga söta bästa perfekta älskade Felix" Jag tittar sött på honom.
"Vad vill du?"
"Finaste älskade underbaraste Felix"
Jag ler lite. "Oscar vad är det med dig, vad vill du?" Frågar han.
"Kan vi gå och köpa godis?" Frågar jag försiktigt.
"Men var det bara det?" Felix suckar lite.
"snääääääällla" ber jag.
"Oscar jag orkar inte"
"Snäääääääääälllla Felix. Snääääääälllaaa"
Gnäller jag.
"Nej Oscar jag"
"Men jag VILL ha godis!" Tjurar jag.
"Gud va du är barnslig"
"MEN FELIX JAG VILL HA GODIS"
Jag höjer rösten.
"Oscar sluta. Du är jätte barnslig"
Jag lägger armarna i kors över bröstet.
"Jag vill ha godis"
Felix himlar med ögonen. Han böjer sig framåt men jag flyttar bara på mig.
"Men du är helt otrolig!"
"Ge mig godis så får du en puss"
Jag trycker surt huvudet i kudden.
"Fyfan va barnslig du är!"
"Om du så gärna vill ha en puss får du gå med och köpa godis!"
Tjurar jag.
"Jaja! Jag går väl med då!"
Felix suckar.
"Jaaaa Tack"
Jag ger honom en snabb puss på munnen.
"Ta dig" muttrar han.***
Jag tar Felix hand och lägger den på min mage. "Vad gör du nu då?"
"Vet inte din hand är varm"" fnissar jag och drar hans hand över min mage.
"Snuskig du är" muttrar han.
"Visst är jag"-x-
"Vad ska du ha då?" Killen i kassan tittar irriterat på mig, när jag för åttonde gången byter glass.
"Den" Jag sträcker mig efter en hallon glass.
"bra" killen i kassan himlar med ögonen.
Jag ger honom en sur blick och det verkar Felix reagera på för han lägger fort armen runt mig.
"Är du bög eller?" Flinar killen i kassan och tittar på Felix.
Då tappar jag kontrollen över mig själv. Med en snabb rörelse har jag tagit glassen ur killens hand, öppnat den och mosat den i hans huvud.
"Oscar Vafan!"
Felix tar min hand och drar med mig ur ur affären.
"JÄVLA IDIOT" Ropar killen efter oss."Är du helt dum"
Felix kramar mig hårt.
"Han kallade dig bög" muttrar jag.
"Det är okej, jag bryr mig inte så mycket"
Jag skakar på huvudet.
"Idiot jävel han ska få igen" muttrar jag.
Felix tar min hand. "Nej, det ska han inte" säger han och börjar gå åt samma håll som vi kom ifrån.-x-
"Ge mig godis!!" Jag sträcker mig över Felix mage för att försöka nå godis påsen, Felix så dumt har placerat på andra sidan sängen.
Det slutar med att jag tappar greppet och ramlar över Felix och ner på golvet.
"Fuck" svär jag. Felix gapskrattar.
"Har du trevligt eller?" Muttrar jag.
"JÄVLA KLANT" skrattar han.
Jag häver mig fort upp på armarna och tittar irriterat på den dumma godis påsen som fick mig att ramla.
"Ge mig bara godiset" mumlar jag och gnider mig i bakhuvudet. Felix sträcker skrattande familjen godiset mot mig.
Jag tycker ilsket tag i påsen och sätter mig i sängen igen.
Felix skrattar och ger mig en kram.
"Det är okej Oscar. Jag gillar att du är klantig" säger han och försöker dölja en ny skrattattack.
"Va tyst nu" Suckar jag och vänder mig bort från honom.Han lägger armarna runt min midja och kysser mig i nacken. "Slutar du tjura om du får en puss?" Mumlar han i min nacke. "Kanske inte en, men möjligtvis två" fnissar jag och snurrar runt så att jag hamnar över honom.
Jag ska nog lyckas få mer än två kyssar idag.
_____________
Vem vill ha dirty i nästa kapitel??? KOMMENTERA annars blir det kanske inget, och alla gillar Foscar dirty;)
أنت تقرأ
PLAYER {Foscar}
أدب الهواةAtt vara kär i en kille är inte lätt. Absolut inte om man råkar heta Oscar Enestad och vara skolans populäraste kille. Råkar man dessutom vara kär i skolans tönt Felix Sandman är man illa ute. eller? *Dirty*