"Oscar!" Felix ropar över hela korridoren. Fan, ingen får veta att vi så gott som hade sex med varandra igår. "Mm" muttrar jag och tar tag i hans hand. "V-vad gör du?" Stammar han. Jag suckar, "Upprätthåller mitt rykte"
Snabbt drar jag med honom till närmsta toalett. Om någon såg mig dra in Felix Sandman på toaletten kan jag kyssa min status farväl. Jag trycker ner den lille killen på toalettstolen och sätter mig i hans knä.
"Lyssna nu noga på mig Sandman! Om du så mycket som nämner ett ord av vad vi håller på med dränker jag dig i denna toan, fattar du?" Jag tittar en aning hotfullt på honom. Svaret blir en förskräckt nick. "Bra nuttis" flinar jag och kysser honom hårt.
Sedan reser jag mig ur hans knä och låser upp dörren till toaletten.Min lektion börjar när som helst, så jag börjar traska iväg mot biologi salen. Lite besviken över att Felix inte också har biologi slår jag mig ner på en ledig plats I klassrummet.
Omar dunsar ner bredvid mig.
"Hörde att du strulat med Sandman" flinar han. Jag stelnar till. "V-va?" Mumlar jag. "Eyy chilla, jag skämta" Omar skrattar åt sitt egna skämt, som han tydligen verkar finna väldigt roande. Jag pustar ut! Ingen får nånsin veta att jag släpar med tönten Sandman in på toaletter, har sex med honom, kallar honom nuttis, sitter i hans knä eller överhuvud taget umgås med honom!Lektionen börjar och jag försöker koncentrera mig på uppgiften men det går inte när en viss tönt cirkulerar runt i mitt huvud hela tiden! Tillslut ger jag upp och fokuserar på att försöka sluta tänka på tönten.
"Då kan ni lägga ner"
Våra lärare tittar på klockan i en gest att det är dags att gå.Jag skyndar mig mot mitt skåp för att lämna böckerna. Där står en kille med blå tjocktröja och röda byxor. "Tja Sandman" hälsar jag. "Hej" svarar han och stänger sitt skåp. Jag ger honom ett litet leende. "Vad har vi nu?" Frågar jag och lägger armarna runt hans midja. För tillfället är det bara vi två i hela korridoren så jag kan passa på att mysa lite med honom när ingen annan ser. "Engelska" mumlar han och gosar ner sitt huvud i min hals. "Med dig alltså. Blir ju perfekt"
Jag kysser lätt hans kind. "Och vi började för 4 minuter sedan" Tönten, eller Felix tittar lite på klockan. "Det har aldrig stört mig att komma för sent till en lektion" flinar jag och trycker honom närmre mig. "Jag har aldrig kommit för sent förut" mumlar han och vänder sig mot mig. "Dags att göra det nu då" säger jag och trycker honom mot skåpen. Försiktigt låter jag mina läppar leka med hans.En dörr flyger upp nånstans i korridoren. Snabbt släpper jag Felix. Han tittar en aning sårat på mig. Jag förstår honom. Om någon hade kysst mig men sedan bara stuckit när det kom andra i närheten hade jag också blivit ledsen, men jag har ett rykte och sumpar jag det sumpar jag allt!
När det inte dyker upp någon tar jag Felix hand.
Med snabb takt styr jag stegen mot engelska klassrummet.När vi kommer in sitter alla och jobbar. Våran lärare ger oss en sur blick. "Förlåt vi glömde bort tiden" ljuger jag och slår mig ner bredvid Ogge.
"Vafan gjorde du med tönten?" Viskar han.
"Äh, gav honom vad han tålde bara" viskar jag tillbaka och flinar lite.
Ogge ger mig en dunk i ryggen och återgår till att stirra på engelska uppsatsen han egentligen ska jobba med.
Lik som mig är Ogge kass på engelska.
Jag tar upp min engelska uppsats och tittar på den. Jag förstår ingenting utav vad jag skrivit och jag är en aning stolt över att jag lyckats få ihop en text över huvud taget."Ja då är lektionen Slut. Jag vill att Oscar och Felix stannar kvar"
Våran lärare skickar ut de andra eleverna.Jag suckar högt och går fram till katedern.
"Varför var ni så sena idag?" Frågar han och spänner ögonen i mig.
"Man ska inte fråga varför två elever som kommer in samtidigt var sena. Får man inte ha ett privatliv eller?" Svarar jag kaxigt och sträcker på mig en aning.
"Jo det får man. Men jag vill veta varför ni var sena"
Jag himlar med ögonen.
"Oscar Enestad. Nu talar du om varför du och Felix var sena! Ni är skyldiga mig en anledning innan ni får lämna detta klassrummet!!!" Skriker han Argt och smäller handen i bordet.
"Skrik inte" muttrar jag.
"TALA OM VARFÖR NI VAR SENA DÅ" vrålar läraren, rakt upp i ansiktet på mig.
"Okej då. Om du nu är så jävla nyfiken på vad vi sysslar med så var det, men fan heller när man inte ens får ligga med varandra utan att du ska lägga dig i!"
Ilsket tar jag Felix hand och drar med honom ut ur klassrummet.Utanför klassrummet släpper jag Felix hand. Han tittar anklagande på mig. "Vafan hade du nån bättre ursäkt?" Fräser jag. Han skakar snabbt på huvudet. "Äh fan förlåt" Jag omfamnar honom. "Du behöver faktiskt inte vara rädd för mig"
Försiktigt kysser jag hans kind.***
Jag lägger armen runt Omars axlar. Vi ska hem till mig och spela FIFA. Påväg ut från skolan möter vi Felix. Omar är snabb med att gå på honom.
"Är det inte tönten jag ser" flinar han och slänger ut ett ben framför Felix fötter. Handlöst faller han till marken och skrapar upp både händer och knän. Omar skrattar högt. "Äsch Omar låt honom va. Palla! Vi drar" försöker jag men Omar ger sig inte.
Han flinar och sparkar Felix hårt i magen. Jag tittar chockat på. Vad ska jag göra?! "Oscar är du en tönt som han eller? Slå honom då" Ogge dyker upp på min sida.Jag tvekar en stund och tänker på vad jag sa till Felix, om att han inte behöver vara rädd för mig. Men som den fega idiot jag är faller jag för grypptrycket. "Aja Vafan" muttrar jag och ger Felix en hård spark i magen. Han ger ifrån sig ett kväljande ljud och håller sig för magen.
"Nä grabbar kom vi drar"
Jag drar med mig Omar och Ogge bort från Felix. Något inom mig säger att jag ska springa tillbaka, krama honom, kyssa honom och säga att allt ska bli bra. Medans den andra delen av mig säger att jag ska lämna tönten.Herregud, jag är hemsk!
_____________
Oscar vad håller du på med!??! Du kysser Felix och sedan sparkar du honom, är du helt galen?
Rösta gärna så blir jag glad:)
YOU ARE READING
PLAYER {Foscar}
FanfictionAtt vara kär i en kille är inte lätt. Absolut inte om man råkar heta Oscar Enestad och vara skolans populäraste kille. Råkar man dessutom vara kär i skolans tönt Felix Sandman är man illa ute. eller? *Dirty*