၂၂

24.7K 1.9K 100
                                    

" တည်တံ့​နောင်ကို အခုထိ ဖုန်း​​ခေါ်လို့မရ​သေးဘူးလား။ "

အစ်ကိုအကြီးဆုံးဖြစ်သူ တည်မြဲနိုင်က ​မေးလာ​တော့ နှင်းဆီ​မောင်က ​ခေါင်းရမ်းပြသည်။တည်တံ့​နောင် ကိစ္စ​ကြောင့် အခုအစ်ကို၊အစ်​မ​တွေပါ ရှမ်းပြည်မှ အလုပ်​တွေပစ်ပြီး မန္တ​လေး​ရောက်​နေကြသည်။

" သူက ဖုန်းဝင်တာကို မကိုင်တာ အစ်ကိုကြီး။ "

အသက်၄၅နှစ်အရွယ် တည်မြဲနိုင်က သက်ပြင်းချကာ ​ခေါင်းကို ဖြည်းညင်းစွာရမ်းသည်။ က​လေးလည်း မဟုတ်ပါ​တော့ပဲ ​ပြောရခက်​နေ​သော တည်တံ့​နောင်ကိုသာ အံ့သြမိသည်။

" ဟိုနားမတ်တပ်ရပ် ၊ ဒီနားမတ်တပ်ရပ် လုပ်မ​နေနဲ့။ အိ​​​န္ဒြေရရ ထိုင်​နေစမ်း။ "

" ဟုတ်ကဲ့ အစ်ကိုကြီး "

တည်တံ့​နောင်ကို စိတ်ပူစိတ်ဖြင့် တ​မျှော်​မျှော်ဖြစ်​နေ​သော နှင်းဆီ​​မောင်က တည်မြဲနိုင် ​ပြောလိုက်မှ ဧည့်ခန်းမှာ ​နေရာတကျ လာထိုင်သည်။ မာန်ထက်၏ လက်ကိုလည်း အားကိုးစွာ ကိုင်ထား​သေးသည်။

" သူအခုလို ဖြစ်​နေတာ ဟို​ကောင်​​လေး ထွက်သွားထဲကလား။ "

နှင်းဆီ​မောင်က ​ခေါင်းငြိမ့်သည်။

" ဟုတ်တယ် အစ်ကိုကြီး။ ​ကောင်​လေး ထွက်သွားခါစ ငါးရက်​လောက်က​တော့ ဒီလိုကြီး မဆိုးပါဘူး။ စကားမ​ပြောပဲ အလုပ်​တွေပဲ ဖိလုပ်​နေတာ။ ညဥ့်နက်ပြီဆိုရင် ဟိုအိမ်ကို ပြန်သွားတက်တယ်။ မနက်ဆိုရင်​တော့ ဒီကိုခဏတဖြုတ်ပြန်လာတယ်။ညီမ​လေးလည်း အစက မြတ်နိုးပွင့် မိဘ​တွေ စကား​ကြောင့် စိတ်ထိခိုက်ပြီး ငြိမ်​နေတယ်ထင်တာ။ တကယ်က အဲ့လိုမဟုတ်ဘူး။ ​ကောင်​လေး​ကြောင့် စိတ်ထိခိုက်​နေတာ။  ဒီလိုကြီးဆိုးလာတာက သုံးရက်​လောက်ပဲ ရှိ​သေးတယ်။ အစ်ကိုကြီးတို့က ​ယောကျ်ား​လေးချင်းဆို​တော့ စကား​ပြောကြည့်ရင် ပိုအဆင်​ပြေမယ် ထင်တယ်။ တစ်သက်နဲ့တစ်ကိုယ် တည်တံ့​နောင် အခုလို ပြိုလဲ​နေပုံကို မမြင်ဖူးခဲ့​တော့ ရင်ထဲလည်း မချိဘူး။ ညီမ​လေး သ​​ဘောက​တော့ ​မေ​မေ့လိုပါပဲ။ သူမှမပြတ်နိုင်ရင် တစ်ဖက်က က​လေးနဲ့ ခွင့်ပြု​ပေးရမှာပဲ။ တည်တံ့​နောင်ကို အခုလို မမြင်ချင်​တော့ဘူး။တည်တံ့​​နောင်လည်း အသက်အရွယ်​ရော၊ပညာအရည်အချင်း အကုန်ပြည့်စုံ​နေပြီပဲ။ အမှားအမှန် သူခွဲခြားနိုင်ပါတယ်။ သူစိတ်များ ပြန်လည်လာမလားလို့ အစ်ကိုကြီး စကား​ပြောကြည့်​ပေါ့။ "

ရစ်ပတ်​နှောင်တွယ်    ရစ္ပတ္​ေႏွာင္တြယ္(Completed)Onde histórias criam vida. Descubra agora