Reed
Sufletul mi-e răvășit
Mort și fără viață
Visurile mele s-au scurs ca o zeamă de vagin . O te rog , scăpă-mă ! .Versurile astea sunt de căcat . Răsuflu adânc și îmi trec mână prin păr . Bat pixul de obraz analizând puțin ceea ce am scris .
Închid ochii și boțesc foaia plictisit aruncând-o direct la coș . În timp ce stau comod pe canapea mea mă întind și iau o țigară .
Câteva clipe mai târziu mobilul meu luminează înștiințând că am primit un mesaj .
X : Reed , bună !
Trag un fum și tastez .
Eu : Poză fund , țâțe ..ce vrei tu !
X : Poftim ???
Eu : Dacă ai numărul meu înseamnă că vrei ceva , iar eu nu fac sexting dacă nu primesc detalii .
X : Sunt Holly de la castingul pentru strângerea banilor pe care ai fost de acord să ni dai !
Arunc telefonul pe cealaltă parte a canapelei . Oare eu am hotărât asta ? . De ce acceptasem , habar n-am .
Nu sunt decât o imagine care le aduce venit labagiilor ăstora . La naiba cu impresarul meu Ethan și deciziile pe care le ia .
Urăsc pe toată lumea din compania asta . Asistenta care se ocupa de mine a plecat pe cărare bătută după ce i-am tras-o . Cumva și-a dat demisia tot din cauza mea , nenorocita aia ar trebui să-mi pupe scula la ce sex i-am oferit .
Ușa camerei mele se deschide intrând impresarul meu împreună cu Joanna . Cea care se ocupă cam cu toate pe aici ..ea stabilește ora, data noului meu concert , întâlnirile și alte rahaturi pe care sunt obligat să le înghit .
- ERA DISPONIBIL SÂMBĂTĂ ! ȚI-AM SPUS SĂ FACI PROGRAMAREA LA TIMP !
Pac ! . Mapa neagră a Jooanei îl lovește pe Ethan peste braț . Tocurile ei de cinci centimetri se aud zgomotos în timp ce are o altă criză de nervi .
- Era stabilit pe luni..
- Rahaturi ! L-am sunat personal pe asistentul ăla spunandu-i că vrem o programare pe sâmbătă !
- Ți-am spus că nu era disponibil !
Mârâie Ethan iritat iar Joanna oftează . Cei doi niciodată nu s-au înțeles . Mereu se certă și urlă unul la altul , niciodată nu m-am preocupat de problemele lor , nici că-mi pasă ! .
- ȘI CE MAI AI DE GÂND SĂ FACI ACUM ?
- M-aș scărpina și în cur , dar momentan nu-mi vine nimic în cap . Trebuie să regulez ceva ...
Așa e... Ethan își face treaba..dar în majoritatea timpului stă cu capul între picioarele femeilor dornice de sex . În căzut de față..poate vrea să i-o tragă Joannei poate o mai înmoaie puțin . Cel puțin ..eu aș face-o .
- Mă mir cum de nu s-a găsit vreo una să-ți reteze scula ...
Mormăie ea și iar îi mai dă una urlând .
- LA TREABĂ IDIOTULE ! TURNEUL E ÎN DOUĂ ZILE ȘI TU NU AI FĂCUT NICI UN RAHAT !
Ethan oftează apoi mârâie pe un ton ridicat .
- Mie îmi spui ? Ar trebui să urli la fundul ăsta invalid care stă numai pe scaun și trage țigării până se înăbușă !
Face semn spre mine . Întorc capul și flutur niște foi spunând .
CITEȘTI
Living with a rocker
RomanceAllie Nu este ușor să lucrezi pentru cineva , mai ales dacă acel cineva are ochii de casanova verzi și un tupeu cât casa , te tratează ca pe ultimul rahat . Treaba mea este să mă asigur că acel casanova nu trage nimic pe nas și ajunge treaz și conș...