Allie
- the wing of pain -
- brighter than the sunset -
- blue as the sky -
- Reed Myers -
Habar n-aveam ce e asta..dar se află în carnetul lui . N-ar trebui să umblu pe aici.. dar voiam să văd ce face .
Reed nu-i în cameră.. așa că curiozitatea mea e mare . M-am uitat prin ceea ce a scris răscolind paginile și citind niște versuri .
Ieri eram singuri ,azi suntem în doi
O dulcea mea ispită cu buze moi
Eu și tu...sau ei ?N-am apucat să citesc mai departe pentru că am auzit o ușă trântindu-se.
Am tresărit când l-am văzut pe Reed sprijinit de perete cu mâinile în sân .
- Ce faci aici Olsen ?
- Eu..ăm... doar... îți aranjam lucrurile !
Găsesc o scuză idioată iar el se dezlipește de lângă perete venind spre mine .
- Să mai încercăm o dată...ce faci aici Olsen !?
- Ți-am spus..
- Ști că nu-mi place să mi se umble prin lucruri !
Așa e , știam . Mă ținea captivă lângă trupul lui ,iar presiunea creștea tot mai mult .
- Ești aici pentru un motiv ?
- Nu...
Sunt jalnică . I-am simțit respirația caldă peste pielea mea înfierbântată și l-am auzit murmurând .
- Ba eu cred că da ...
Nici nu știu ce s-a întâmplat..dar m-am trezit pe pat cu el devorându-mi pielea de pe gât .
Mă simt de parcă pulsul și inima mi-ar fi luat-o razna . Palma lui s-a strecurat sub materialul fustei mele apucând de chiloți și scoțându-i .
- Ți-am spus ...o să mă venerezi ca un zeu !
I-aș fi dat o replică .. dacă aș fi reușit să gândesc limpede ..presiunea și căldura dintre coapsele este deranjantă... și știu că am nevoie ca el să mă ajute să mă eliberez printr-un orgasm .
I-am simțit penisul plimbându-se și tachinându-mă peste despicătura mea .
- Să nu uiți de prezervativ !
Dar vocea îmi era pierdută..iar el nici nu s-a deranjat să mă asculte ,de parcă el făcea regulile.. și îi plăcea să mă aibă la picioare .
- Nu-ți face griji...o să termin afară !
- Chiar și așa..ar trebui să-ți pui prezervativ !
- Păi și așa cum te mai simt ?
- Poți să mă simți și cu prezervativ !
CITEȘTI
Living with a rocker
RomanceAllie Nu este ușor să lucrezi pentru cineva , mai ales dacă acel cineva are ochii de casanova verzi și un tupeu cât casa , te tratează ca pe ultimul rahat . Treaba mea este să mă asigur că acel casanova nu trage nimic pe nas și ajunge treaz și conș...