Șaisprezece

1.3K 56 1
                                    

Allie

Concertul lui Reed începe în jumătate de oră iar eu încă mă simt ca urina unui câine .

Bineînțeles că trebuie să îi dau raportul Joannei așa că în timp ce Reed, Connor și Blake se aranjează pentru concert eu găsesc un locușor mai retras tastând în chat .

Eu : Joanna , Ethan ?

Joanna : Allie ! Cum merge treaba acolo ? A început concertul ?

Eu : Aproape..doar o întrebare ! Reed poate să facă sex în turneu ?

Joanna : REED A FĂCUT SEX !?

Eu : Nu , nu... doar întrebam !

Ethan : Joanna.. pentru asta sunt eu aici !

Joanna : Nu-l băga în seamă te rog !

Ethan : O te rog ..ce alte scuze m-ai bagi de data asta ?

Eu: Voi doi ați făcut sex ?

Joanna : Nuuuu ! doamne ferește !

Ethan : Minte... îi place când o tachinez !

* Joanna l-a eliminat pe Ethan din chat  *

Eu : ???

Joanna : Talancanește prea mult !

Eu : Păi și..e adevărat ?

Joanna : Parțial . Dar nu contează , ce face Reed ?

Eu : Urmează să urce pe scenă !

Joanna : Bine ,alte noutăți ?

Păi Lance mi-a dat un orgasm.. mă simt ca ultimul rahat... Reed se poartă de parcă îi pasă .. și eu cred că deja vreau sa să-mi dau demisia !

Eu : Nu !

Joanna : Bine , următoarea destinație este Spania...ai grijă ca Reed să-și țină scula în pantaloni .

Oh ..de ar ști ! . Încerc să stau departe de nemernicul ăla pe cât se poate,dar el e cel care mă urmărește peste tot ! .

Nu știu ce s-a întâmplat.. mă tratează de parcă aș fi proprietatea lui .  Faza e că nu îl văd nicăieri pe Lance ...oare să fi întârziat ? .

Mă uit prin documentele puse frumos în mapă.  Joanna avea dreptate .. după Germania plecăm în Spania...apoi în Italia.., Franța și în cele din urmă S.U.A .

A mai rămas o lună din turneu.. și îmi pot lua banii și să zic ,, pa Reed Myers " .

Cântecul lui Reed e despre o inimă frântă care încă mai bate . Nu mă așteptam pentru mine..omul ăsta m-a secat de tot .

Când termină melodia publicul se agită , la fel și eu . Lance tot nu a apărut și fără el..nu cred că rezist mult în preajma lui Reed .

Mi-am cerut sincer scuze pentru comportamentul meu din avion , mă luase valul...eu nu-s așa .

Când îl zăresc pe Reed coborând de pe scenă zâmbind și dând autografe mă îndepărtez însă firar să fie ! .

- Olsen !

Strigă el iar eu ca o fraieră mă opresc și mă întorc . Îmi face semn cu degetul să mă apropii în timp ce își dă părul mov întunecat pe spate .

- Ce vrei Reed ?

- Te-am văzut agitată când eram pe scenă ...e din cauză că i-am făcut bagajele lui Jamenson și i-am dat un șut în cur ?

Living with a rockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum